Crislamizarea Papei Francisc la Istanbul are o semnificație precisă profetică și istorică


Ceea ce Martin Luther a spus despre Papa Leo X  atunci se potrivește şi pentru Papa Francisc acum

 

“Dacă el nu poate să oprească sau să împiedice Cuvântul lui Dumnezeu folosind forța, el i se opune cu o aparență de pietate, ia chiar cuvintele pe care Dumnezeu le-a spus şi le sucește în așa fel ca să infiltreze minciunile lui şi otrava sub ele.”

În luna mai, vizitând Israelul, Papa l-a ofensat  public pe Netanyahu,
dar a fost prietenos cu vrăjmașii evreilor

 

În vizita pe care a făcut-o în Israel în luna mai a acestui an, Papa Francisc a intervenit public şi ostentativ peste discursul primului-ministru Netanyahu, spunând că Domnul Isus a vorbit aramaica, la care Netanyahu a replicat în mod corect: „A vorbit aramaică, dar a știut evreiește!”  Dezbaterile cu fariseii la Templu se duceau în ebraică, nu în aramaică.

În timpul vizitei sale la Ierusalim, Francisc l-a îmbrățișat pe muftiul palestinian din Ierusalim, Sheikh Muhammed Hussein. Depărtându-se de la discursul scris pe hârtie, Papa l-a numit pe muftiu și pe asociații săi „dragii lui frați”. Muftiul Hussein a fost condamnat de către SUA și UE pentru apelurile sale la anihilarea evreilor în numele islamului. În 2012, Hussein a declarat că destinul musulmanilor este de a-i ucide pe evrei, care, spunea el, sunt bestii subumane și „dușmanii lui Allah”. El a lăudat, de asemenea, atentatorii sinucigași și a zis că sufletele lor „ne spun să urmăm pe calea lor”. Francisc nu l-a condamnat pe Hussein.

Agenția de știri Asociated Press, fără să vrea,deconspiră planul Papei Francisc la Istanbul, doar în câteva propoziții

“La jumătatea turneului său papal (notița mea), apelul musulman pentru rugăciune este reverberat de pereții de marmură ai lui Hagia Sophia (Sfânta Sofia – notița mea), un moment evocator care simboliza intersecția dintre Imperiul Otoman și Imperiile Romane, Est și Vest, ceea ce Istanbul reprezintă.”

Papa şi patriarhul ecumenic ortodox Bartolomeu I
au cerut de urgență unirea catolicilor cu ortodocșii

Duminica trecută, Papa a luat parte în liturghia ortodoxă de la biserica Sfântul Gheorghe din Fanar, unde se află sediul lui Bartolomeu. Papa a spus clar că vrea unitatea catolicilor şi a ortodocșilor, care să aibă în comun învățături, sacramente și conducere, devenind membri ai unei singure biserici. Francisc este gata să schimbe rolul papal şi să invite episcopi ortodocși ca alături de cei catolici să conducă împreună biserica lor unită. Şi, această acțiune, Papa, în acord cu Bartolomeu, o vrea împlinită în regim de urgență. Bartolomeu I dorește ca în 2016 Marele Consiliu al episcopilor ortodocși să fie Marele Consiliu Ecumenic al catolicilor şi ortodocșilor uniți.  Rămâne de văzut ce vor spune bisericile ortodoxe care sunt independente de Bartolomeu I.

Papa spune că tinerii “îi imploră” la unirea bisericilor catolice și ortodoxe

Citez: “În mod precis tinerii sunt cei care ne imploră să facem progrese spre o comuniune deplină.” Rar am mai văzut o minciună așa de sfruntată! Desigur, cu excepțiile de rigoare, tineretul de astăzi frecventează cu credincioșie marea catedrala virtuală numită Facebook  şi, de asemenea, mai merg pe la bisericuțe mai mici, numite SMS, Instagram şi mai rar, Twitter.

Duminica trecută, Papa a consfințit la Istanbul crislamismul,
pe care îl practicase până atunci

Într-adevăr,  nu la întâmplare, Papa Francisc a ales orașul Istanbul pentru prostituare spirituală. Aici este locul unde catedrala ortodoxă Sfânta Sofia a fost transformată în moschee în anul 1453, când Imperiul Otoman a cucerit Constantinopolul, schimbându-l în Istanbul.
În Istanbul,  papa a amestecat creștinismul cu islamismul când “s-a rugat”  duminica trecută în moscheea albastră împreună cu marele muftiu al Istanbulului, Rahmi Yaran. După ce papa a comis un act de crislamism, s-a dus să viziteze catedrala Sfânta Sofia, făcută muzeu din moschee în secolul trecut, de către Kemal Atatürk. Rețineți ordinea vizitei, întâi crislamizarea la moschee şi după aceea vizita la catedrala Sfânta Sofia.

Întrebare: s-ar fi dus vreodată Domnul Isus sau apostolii să se roage într-un templu de altă religie? Nicidecum! Iată ce spune El: Cea dintâi poruncă este: „Ascultă, Israele! Domnul, Dumnezeul nostru, este singurul Domn. Să-L iubeşti pe Domnul, Dumnezeul tău, cu toată inima ta, cu tot sufletul tău, cu toată mintea ta şi cu toată puterea ta (Marcu 12:29-30) Este o poruncă EXPRESĂ a Domnului Isus: creștinii să fie absolut loiali lui Dumnezeu; nici vorbă de  rugăciuni şi închinare în comun cu alte religii şi în special cu musulmanii, care neagă divinitatea Lui, răstignirea , învierea,  precum şi Sfânta Treime.

Sa nu uitam de Crislamistii romani ca de exemplu, D. Manastireanu, C. Constantineanu, Emanuel Contac…ce face Comunitatea Penticostala si ITP cu privire la Constantineanu si Contac?

Semnificația Istanbulului în acțiunea Papei

Şi, cum comenta Asociated Press, Istanbulul este locul unde Estul întâlnește Vestul şi eu adaug  că religiile se întâlnesc şi se amestecă. Mai mult, la Istanbul se întâlnesc două imperii: Roman şi Otoman; şi eu adaug: se va amesteca EU cu lumea musulmană, în viitor formând fiara din Apocalipsa 13. Vorbind despre amestecul religiilor Apocalipsa 17:1,2 spune: “Apoi unul din cei şapte îngeri, cari ţineau cele şapte potire, a venit de a vorbit cu mine, şi mi-a zis: “Vino să-ţi arăt judecata curvei celei mari, care şade pe ape mari. Cu ea au curvit împăraţii pământului; şi locuitorii pământului s-au îmbătat de vinul curviei ei!”

Directorul muzeului Catedrala Sfânta Sofia gândește crislamist

Musulmanul Hayrullah Cengiz, directorul de la Sfânta Sofia, vorbind cu un ziarist aflat  în vizită acolo, a arătat spre o nișă unde era pictată Fecioara Maria ținându-L în brațe pe Pruncul Isus, iar dedesubt erau scrieri arabice care conțin numele lui Mahomed şi lui Allah. Cengiz a spus: “Ei sunt toți împreună”. Iată deci cum crislamismul pornește din două părți: de la apostații creștini şi de la un nou tip de musulmani. Noii islamiști gata pentru crislam reprezintă un întreg curent social care ar trebui tratat într-un subiect aparte.

Papa demolează etica bisericii romano-catolice;
când cardinalul Raymond Burke i s-a opus, acesta a fost concediat

Da, acesta este Papa Francisc. Dărâmă cu zâmbetul pe buze. Evlavia socialist-populistă a Papei este înrădăcinată în catolicismul sud-american, unde mulți prelați romano-catolici au devenit marxiști. Ei au inventat în decadele trecute așa-numita teologie a eliberării, adică eliberarea de capitalism. Papa practică nu o smerenie cristică, ci una proletară, socialistă. El folosește popularitatea ca pe o acoperire să poată ataca valorile şi etica creștine rămase în romano-catolicism. Ultimul dintre astfel de atacuri este impunerea agendei homosexuale romano-catolicilor. Papa a spus: “Homosexualii au daruri și calități pentru a oferi comunității creștine: suntem noi capabili să primim astfel de oameni, garantându-le un spațiu fratern în comunitățile noastre?”
Cardinalul Raymond Burke din SUA este șeful tribunalului catolic şi devotat eticii creștine, opunându-se deschis homosexualității, promovând valorile biblice ale familiei. Când Papa a dat declarația cu privire la homosexuali, cardinalul Burke a spus următoarele: “Biserica a devenit o corabie fără cârmă”, referindu-se la abandonarea eticii creștine de către Francisc.

3 thoughts on “Crislamizarea Papei Francisc la Istanbul are o semnificație precisă profetică și istorică

  1. [Apocalipsa ]
    (13:11) Apoi am văzut ridicîndu-se din pămînt o altă fiară, care avea două coarne ca ale unui miel, şi vorbea ca un balaur.
    Ortodoxia si catolicismul

  2. Nu trebuie sa ne miram. Papa face parte din Ordinul Iezuitilor. Pe internet se gasesc multe articole care explica cine sunt acestia.

Leave a comment