UPDATE: Dezvaluiri stupefiante despre Chris Oyakhilome si imperiul sau carismatic

Dragii mei,

Ma bucur ca avem confirmarea ca marturia audio de pe youtube este autentica. Chiar daca persoana din urmatorul email dezagreaza in parte cu ce se spune pe youtube, important este ca avem o dovada practica. Il invit pe Sorin Balogh din emailul de mai jos sa se documenteze cu informatile despre carismatism continute in blog, si pe urma mai discutam.

Pastor Paul Dan

—– Original Message —–
From: sorin balogh
To: Horen and Virginia Brasov
Sent: Thursday, February 03, 2011 6:37 AM
Subject: Re: DESVALUIRI STUPEFIANTE DESPRE CHRIS OYAKHILOME SI IMPERIUL SAU CARISMATIC

Frate pastor Paul Dan,
intr-adevar marturia acestor 2 frati sunt stupefiante, mai ales pentru noi ceilalti participanti (in jur de 56 de persoane) la vizita din Africa din luna Septembrie – Octombrie 2010.
Acest grup de romani a fost format din lucratori evanghelici din mai multe biserici baptiste, penticostale, independente, carismatice din Romania, Austria, Italia si Canada.
Din toti care am fost acolo doar cei doi frati au avut aceasta opinie negativa despre ceea ce se intampla in Africa.
Daca doriti si un alt punct de vedere, eu va stau la dispozitie sa va raspund la orice fel de intrebare legat de ce am vazut, auzit si inteles in timpul petrecut in Johanesburg.
Nu doresc sa spun mai mult despre marturia fratilor mei, doar ca ei au adaugat mult si au scos mult din ce s-a intamplat acolo.
Pentru mai multe detalii astept raspunsul dumneavoastra.
Domnul sa va fie desfatarea!
Sorin Balogh

****************************************************************

Dragii mei,

In postarile anterioare vorbeam despre puterea oculta Kundalini care tranteste oamenii pe spate si ii baga in transe si spasme demonice. Iata ca inregistrarile audio de pe youtube confirma ce am spus de la martori oculari romani care au fost in echipa aceea in Africa de Sud. Cei care depun marturie nu isi dezvaluiesc numele, si cred ca e de inteles intru-n fel. Sunt cinci postari cu marturia a citeorva. Eu am ascultat partea 1 si 2, si ce pot spune este ca ar fi foarte greu ca cele auzite sa fie niste inventii. Sunt prea multe date din viata reala care dau veridicitate celor spuse.

Ramaneti la Cuvint, la o viata sfanta, si aproape de fratii si surorile din biserica. Fugiti de carismatici.

Pastor Paul Dan

(Restul de postari audio pe youtube apar dupa ce ascultati partea 1. Eu aici am postat doar inceputul).

28 thoughts on “UPDATE: Dezvaluiri stupefiante despre Chris Oyakhilome si imperiul sau carismatic

  1. Ramaneti la Cuvint, fugiti de carismatici. Mai ales carismatici sant de peste 1000 de feluri. Unele sant chiar nebunie curata ,Doamne ai mila de poporul Tau ,Biserica Ta !

    • Sora Viorica,

      Nu cred ca sunt 1000 de feluri de carismatici. Probabil ca vorbiti hiperbolic, dar sunt foarte multe variante. Nici o forma de carismatism nu e buna. Am sa va dau un exemplu din istoria recenta a bisericii pe care am sa il dezvolt intru-n subiect viitor. Pentru mai mult de 30 de ani, un cunoscut predicator Englez, Martin Lloyd Jones, a fost pastor principal la Westminster Chapel in Londra. Acesta a fost unul dintre pionierii carismatismului, dar care a ramas la un nivel de bun simnt. Samanta carismatismului nu a ramas fara rod, iar urmasul lui, R.T. Kendall a fost un carismatic deplin, poluand Anglia cu ereziile lui John Wimber si homosexualului Paul Cain, inclusiv cu falsii profeti din grupul Kansas City Prophets. Fugiti de carismatici de orice fel!

      Paul Dan

      • Domnule Paul iar ne intalnim. Am cartea lui Martyn Lloyd Jones, Joy Unspeakable, care s-a tradus si la noi, in care vorbeste despre darurile, botezul cu Duhul Sfant. Eu, ca si dvs, sunt conservator, si oarecum sunt sceptic la miscarile astea.
        Insa chiar daca ne place sau nu, Duhul lucreaza nu dupa tiparele noastre. Daca oameni ca Lloyd Jones sau Toma din Aquino nu au sobri si conservatori pana sa- i miste Duhul Sfant, atunci cine?

        Toam din Aquino a avut o experienta mistica, de gen penticostal, asta dupa ce scrisese atatea touri in ale teologiei, insa el zice catre secretarul sau: “Reynald, nu pot[sa mai scriu] ca tot ce am scris mi se pare de paie”.

        Si eu , si cred ca oricare credincios , e impotriva escrocheriilor, a falsului. Insa sa cataloghezi orice miscare(indivisuala, sau de grup) carismatica drept periculoasa e riscant domnule Paul Dan.
        Am prieteni credinciosi in biserici carismatice, care sunt oameni minunati: fac misiune aici in Cluj la comunitatile de tigani, ii hranesc, le dau de mancare , le vestesc Evanghelia, ii educa, ii ajutam in ale sanatatii. Totul pentru ca credem in Hristos Domnul. Eu chiar daca sunt ortodox, pot sa am partasie cu acesti carismatici , care intra in lumea acestor oameni care lucra pe o rampa de gunoi. De 2 ani acesti carismatici au infiintat o gradinita pe copii romilor, si educatoarele fac voulntariat. Daca nu ne credeti, puteti sa ne vizitati. 🙂
        Numai bine.

        • Draga Horvath,
          Ma bucur ca ne intilnim intru-n mod pasnic. Carismaticii nu sunt singurii care in Romania lucreaza cu Romii. De la Revolutie incoace sunt foarte multe misiuni si ale Baptistilor, si ale Penticostalilor, si ale Crestinilor dupa Evanghelie care lucreaza cu Romii. In ce priveste pe Martin Lloyd Jones, si consecintele dezasturoase ale optiunilor lui carismatice, o sa le expun intru-n articol viitor peste citeva luni. Nu neg sinceritatea multor credinciosi carismatici, dar in acelasi timp afirm ca sunt gresiti. In Engleza este un proverb: sincere, but sincerely wrong.
          Domnul sa te binecuvinte.
          Pastor Paul Dan

      • esti sigure Pastore Dan la ce spui dumneata, ca carismatismul nu e bun, dar forma de religiozitate si de legalism este buna pentru voi penticostalii???

  2. Mi se pare atit de dracesc si ma mira mult, pentru ca e f.simplu sa vezi inc.a din primul clip (vazut acum o luna si jumatate) ca nu e Domnul acolo;
    ese un domn, dar acela e Diavolul;
    insa nu are chip de lumina cu care sa te insele, are un chip destul de penibil;
    incit, da, cei care au ochi ca sa nu vada si urechi ca sa nu auda, aceia nu vor vedea.
    Acest lucru Domnul l-a lasat pentru unii,
    insa pentru copiii Lui, carora le-a dat ochi de vazut si urechi de auzit, nu e nicio ; Domnul sa fie slavit.
    DE aceea, oridecite ori apare un avertisment sa ne pazim de ei, veti vedea frati si surori care te batjocoresc daca vrei sa le deschizi ochii, sa-i ajuti.
    Te poreclesc sfintoc, “sfinta”; insa ei nici nu cunosc Cuvintul;
    se multumesc cu frunzareli sau vorbesc din amintiri.
    Asa a fost si la fr Marius la postarea:
    desamagire numele tau e TON.
    Multi vorbeau ca unii care nu cunosc Cuvintul ; este f multa superfcialitate;
    de acest lucru fiind vinovati cei acre pastoresc bisericile si organizatiile lor, consiliile lor, congresele.
    Nu se discuta niciodata despre o reformare incepind cu marturisirea pacatelor
    si disciplinarea lor.
    In biserica primara se folosea acest lucru?
    Este biblic?
    Ma uitam in clipul cu Demeter..la toate replicile lui era si muzica…asa e si in adunare,,,la chemarea de la sf.evanghelizarii se pune muzica,,parca r fi show
    evanghelistic…
    Domnul Isus a spus predica de pe Munte in acorduri muzicale?
    De ce le folosim ca si cind nu ar fi ceva rau?
    Se foloseste muzica pentru diminuarea intensitatii sufletestia acumulate?
    pentru diluarea importantei mesajului vietii vesnice?
    Cum, in Sanctuarul lui Dumnezeu? ii pui muzica pacatosului care are nevoie doar de MIntuire?
    Pui muzica cind se vorbeste de singele varsat pe Cruce?
    Mi-e rusine sa duc un ortodox la biserica, mi-e rusine.

    Frate Paul,
    de cite ori ati auzit ca se pune muzica pe mesaj?
    dar pe rugaciune?(in Spania am asistat la asa ceva)
    in toate aceste asa-zis mici lucruri , in acestea nu se ia atitudine;
    in ele nu suntem credinciosi; de asta nu vom avea parte nici de cele
    de sus.
    Vai de cei care se fac vinovati de ingaduirea in Sanctuarul lui Dumnezeu de asa ceva; spre pierderea sufletelor.
    La Chris au ajuns multi din cei carora nu li s-a aratat Drumul corect, Calea.

  3. Afirmatia lui Sorin Balogh ca numai 2 frati din cei 56 de
    participanti au vazut lucrurile diferit (adica gresit),
    mi se pare un argument naiv si superficial. Daca ceilalti
    54 au vazut lucrurile altfel, nu inseamna ca au dreptate
    doar pt ca sunt o majoritate covarsitoare. As vrea sa-l
    intreb pe Sorin: intre proorocul Balaam si magarita lui,
    cine a avut dreptate ??

    Sa revin la subiect: am ascultat cele 5 sau 6 mesaje
    audio de pe youtube cu marturia acestui frate inca
    de cand au aparut pe blogul fr. Marius Cruceru.
    Coroborand marturia lui cu show-ul mediatico-religios
    furnizat de “pastorul” Chris, si mai ales pe baza
    calauzirii pe care mi-o da Duhul Sfant in duhul meu –
    lucrurile sunt evidente: acest frate a spus foarte bine
    lucrurilor pe nume. Parafrazand un titlu folosit de fr.
    Cruceru, iata concluzia mea: “Chris, numele tau este
    manipulare”. A reusit cu cei 54 si a reusit cu cateva mii.
    Cei 54 ar trebui sa reciteasca 2Tes. 2:9-12 ca
    sa afle de ce ei au vazut altfel decat cei 2.
    Domnul sa se indure de ei si sa-i ajute sa vada
    asa cum vede Duhul Sfant.

  4. Eu nu cred ca muzica ca inchinare este rea .Ea contribuie la pregatirea admosferi pentru inaltare ,pentru inchinare .Muzica si predicarea sint mina in mina pentru glorificarea lui Dumnezeu .Cit despre carismatici nu ma intereseaza ,nu sant de acord cu ei .Cu fratii penticostali da ,sant oameni care iubesc pe Dumnezeu .Loc de pocainta este si la mine si la toti care vor sa mearga pe calea lui Isus .
    Dumnezeu sa aibe mila de noi si sa ne binecuvinteze sa faca sa lumineze peste noi fata Lui. Ps;67:1,2

  5. Andra,
    tot profunda si serioasa pe Cale; asa sa te tina Dumnezeu;
    mi se umple inima cind vad tineri care iau in serios viata de credinta,
    nu ca pe ceva de apucat;
    lucru rar la oameni “putini”.
    Domnul sa te intareasca in continuare–cu dragoste.elisa

    Ai dreptate , intotdeauna cei alesi au fost putini;
    din 12 Domnul a umblat doar cu trei.

    • Sora Elisa,

      Asteptam ca cineva sa puna intrebarea asta, dar dvs ati fost prima si meritati un premiu pentru atentie la detalii. Titlul blogului este in conectie cu tema principala din Ioan 8. Aici, Domnul Christos da pe fata identitatea opozantilor sai, si anume ca marii preoti, fariseii si carturarii in marea lor majoritate erau fii Diavolului. Cu alte cuvinte, El declara pe fata apostazia lui Israel. Rolul acestui blog, printre altele, este sa semnaleze apostazia crescinda intre evanghelici.
      In acelasi timp, credinciosii autentici vor gasi incurajare.

  6. Cum poti sa studiezi Biblia si sa fii in partasia sfintilor ani in sir, dupa care sa te pacaleasca o manipulare atat de grosolana ? Numai Duhul Adevarului ne tine pe cale, dar mare vina o au pastorii si invatatorii care in vremuri bune pierd timpul cu studii derizorii si inchinari lipsite de substanta, in loc sa pregateasca turma pentru vremurile grele, de manipulare si erezie.
    Niciodata in Romania nu am auzit asemenea marturii sincere despre prostiile unor pastori de succes; evanghelicii s-au ferit totdeauna sa critice prostiile de pe afara. Este greseala fatala sa crezi ca un spirit crestin trebuie sa doarma in banca si sa nu deranjeze pe nimeni.

  7. Frate Paul, multumesc ca mai sunt oameni pentru care conteaza…

    Cind m-am intors la Domnul, intro biserca mica la Brasov, dar calda, imi permiteam sa intreb intruna; citeam (mincam ) Noul Testament si imi amintesc ca atunci cind pastorul nu dadea raspunsul potrivit,desi eram incepatoare aveam foarte mult curaj si le arat ce spune Cuvintul.
    La un moment dat ,am avut impresia ca pastorul se pregateste sa-mi ma alinte cu o palma(era sud american), scosese mina din buzunar cu o anumita viteza:
    atunci ca sa arat ca am curaj, am zis: acum mai ramine sa-mi dati o palma!
    cind m-a vazut ce “desteapta is” . 🙂 a chemat sora care facea curatenie sa vina acolo; nu stiu de ce, ori ca slujeasca drept martor, ori ca sa-l ajute sa se controleze.
    El spunea ca si satana este unsul lui DUmnezeu si mi-a spus ca eu nu cunosc Scriptura, eu i-am raspuns ca dinsul nu o cunoaste.
    Ce voiam sa spun de fapt?
    ca ar trebui sa avem o partasie exact ca intro familie, unde ne mai si contrazicem, ne mai si suparam; dar sa avem un microclimat prielnic studiului mai apropiat, nu rigid.Un fel de scoala unde poti vorbi.
    Nu sa stau in banca si sa primesc toate “prostiile”; iertati-ma dar de multe ori fratii spun prostii; noi din banca ce sa facem?
    Femeia nu are voie sa vorbeasca in adunare; nici nu ar fi frumos sa spun eu ca fratele greseste; oricum nu are ce cauta in fata un om care nu cunoaste; pentru ca deruteaza, apoi nu este corect fata de Domnul, sa spui in Casa Lui
    orice iti trece prin cap.
    Asa s-a ajuns ca fratii si surorile nu au o baza;
    am vazut la fr Marius atita superficialitate ca ma ingrozesc, gindinudu-ma ce va mai fi pe viitor.
    Am intrebat ieri o sora din Spania cum este acolo? acelas lucru.
    Cine va schimba ceva oare?
    Uitati-va ce-i fac fratelui Daniel Chiu, cei de la Bruxelles, acolo ca fi oare scaunul de domnie al satanei, cum se spunea?
    ma-nfior vazind ce vremuri cumplite am ajuns.
    Cititi la Vindecatoru sa vedeti ce scrie fr pastor Cornelius Tica.
    De ce ama lunecat pe aceasta panta?
    oare pentru ca ne-am facut idoli din oameni si nu mai stim aprecia oamneii valorosi ac fr Chiu si altii?
    am luat de-a gata si am mincat hrana preparata de oameni care acum aduc erezii ca domnul Iosif Ton, care face campanie de denigrare a baptistilor?
    Cit a fost el”baptist”, erau altfel?
    Unde, ma intreb, unde o sa ajungem.
    O sa trecem cu bine perioada de apostazie?
    Sunt tulburata si ma-nfior, nu mai este mult din noapte si Luceafarul vape cer va rasari!!!!

  8. Va rog sa -mi spuneti cum este cu poporul ales;
    o treime din ei vor fi mintuiti?
    in urma necazului cel mare?
    deci o treime din cei care vor fi traind atunci?
    dar cei care au plecat inainte de necaz, dealungul anilor?
    Poporul alesdupa trup, daca nu se intoarce la Domnul,
    nu va fi mintuit;
    dar poporul care s-a intors la Domnul(adica dintre neamuri);
    nu e popor ales, dupa fagaduinte?
    nu noi suntem o semintie aleasa, un popor sfint?
    Toti cei mintuiti nu formeaza impreuna un popor ales?
    Multi crestini ii lauda pe evrei foarte mult, ca sunt f destepti si
    deosebiti in multe, fata de restul oamenilor;
    o fac ca si cind ar fi o dovada de credinta;
    insa multi sunt si ramin nemintuiti;
    neprimindu-L pe Domnul Isus ca Domn;
    atunci aceste laude isi mai au rostul?
    Mie ceva imi pare nebiblic.
    Evreii pe care eu i-am cunoscut au fot camatari, in copilarie;
    si foarte reci;
    nu am nimic impotriva lor; erau oameni ca toti oamenii.
    Doctoritele cu care am lucrat, doua erau tot asa, f.reci, una edintre ele exagerat de comoda; nu excelau in medicina;
    doctorul(medici de fapt, toti) era mai pregatit si f.simpatic;
    doamnele nu!
    Deci; oameni ca si noi; unii intrun fel , altii, intraltul.
    Unii ii impart in jidani si evrei:
    jidanii fiind cei care L-au rastignit pe Domnul(dar si noi neamurile L-am rastignit)
    As vrea o parere competenta, care intelege cu adevart Cuvintul,
    de aceea v-am scris.
    Daca nu e binevenit aici, va rog sa-mi raspundeti pe privat.

  9. cand am vazut prima data filmul cu Pastor Chris… am ramas socat ca un astfel de om poate afirma ca el are puterea Duhului Sfant.
    Am ramas surprins de felul cum se manifesta Duhul Sfant si de haosul din “biserica din Iohanesburg! Mi-am pus intrebarea: DUMENZEUL Bibliei este oare un Dumnezeu al haosului? raspunsul meu a fost: NO WAY. acolo este lucrare demonica nu puterea lui DUmnezeu!

  10. Matei 12:31De aceea vă spun: Orice păcat şi orice hulă vor fi iertate oamenilor; dar hula împotriva Duhului Sfânt nu le va fi iertată.
    32Oricine va vorbi împotriva Fiului omului, va fi iertat; dar oricine va vorbi împotriva Duhului Sfânt, nu va fi iertat nici în veacul acesta, nici în cel viitor.
    33Ori faceţi pomul bun şi rodul lui bun, ori faceţi pomul rău şi rodul lui rău: căci pomul se cunoaşte după rodul lui.
    34Pui de năpârci, cum aţi putea voi să spuneţi lucruri bune, când voi sunteţi răi? Căci din prisosul inimii vorbeşte gura.
    35Omul bun scoate lucruri bune din vistieria bună a inimii lui; dar omul rău scoate lucruri rele din vistieria rea a inimii lui.
    36Vă spun că, în ziua judecăţii, oamenii vor da socoteală de orice cuvânt nefolositor, pe care-l vor fi rostit.
    37Căci din cuvintele tale vei fi scos fără vină, şi din cuvintele tale vei fi osândit.”

  11. Judecati voi si vorbiti cat vreti impotriva unsului Domnului dar sa stiti ca toti ne vom infatisa inaintea scaunului de judecata.

        • dham
          Cred in Domnul Isus Fiul lui Dumnezeu care a spus asa in Matei7:15. Paziti-va de prorocii mincinosi! Ei vin la voi imbracati in haine de oi, dar pe dinauntru sunt niste lupi rapitori. 16. Ii veti cunoaste dupa roadele lor. Culeg oamenii struguri din spini sau smochine din maracini?
          17. Tot asa, orice pom bun face roade bune, dar pomul rau face roade rele.
          18. Pomul bun nu poate face roade rele, nici pomul rau nu poate face roade bune.
          19. Orice pom care nu face roade bune este taiat si aruncat in foc.
          20. Asa ca, dupa roadele lor ii veti cunoaste.

    • Matei 7
      15. Paziti-va de prorocii mincinosi! Ei vin la voi imbracati in haine de oi, dar pe dinauntru sunt niste lupi rapitori.
      16. Ii veti cunoaste dupa roadele lor. Culeg oamenii struguri din spini sau smochine din maracini?
      17. Tot asa, orice pom bun face roade bune, dar pomul rau face roade rele.
      18. Pomul bun nu poate face roade rele, nici pomul rau nu poate face roade bune.
      19. Orice pom care nu face roade bune este taiat si aruncat in foc.
      20. Asa ca, dupa roadele lor ii veti cunoaste.

Leave a Reply

