Vizita la Chicago la Biserica Baptista Logos

Am avut privilegiul sa vizitez Biserica Baptista Logos din Chicago. Este o biserica Romana. Ei au si o scoala particulara unde se preda de la gradinita pana la a-XII-a. Un lucru care te impresioneaza in mod placut cind pasesti in biserica este tinuta decenta a tuturor celor prezenti. Am intilnit tineri si tinere care erau perfect normali din punct de vedere spiritual si psihologic. Lucrul acesta este o raritate astazi. Majoritatea tinerilor din bisericile evanghelice sunt prizonieri ai culturii pagane. Acesta este de fapt mesajul care l-am avut la serviciul de dimineata. Este atasat mai jos. Scopul mesajului a fost ca sa ii incurajez sa continue in ceea ce Dumnezeu a lucrat intre ei. Aceasta biserica poate fi un exemplu pentru multe biserici din America si din Romania.
Domnul sa ii pastreze smeriti si sa ii pazeasca de orice cadere. Cu respectul cuvenit, sugerez pastorilor si lucratorilor in evanghelie sa aplice diferite lucruri pe care Biserica Baptista Logos le practica bazate pe Cuvint. Pentru aceasta ar putea sa il contacteze pe pastorul bisericii, fratele Daniel Chiu.

In final vreau sa spun pentru gloria Domnului ca atunci cind se vrea, se poate supravietuii onorabil ca biserica si in timpuri de apostazie. Iata linkul unde se pot vedea serviciile divine de la aceasta biserica:  Logos Baptist Ministries

La serviciul de dupamasa am avut un seminar care se numeste Crestinismul sub asediul neopaganismului. Prezentarea este atasata mai jos si in engleza si in Romana.
Evanghelicii prizonieri ai culturii pagane

Crestinismul sub asediul neopaganismului

Christianity Under the Siege of Neopaganism

Bibliografie la Crestinismul sub asediul neopaganismului

9 thoughts on “Vizita la Chicago la Biserica Baptista Logos

  1. Unul din sfaturile foarte bune pe care le-am primit a fost: “Atentie in primul rand la mesager, si abia dupa aceea la mesaj!”. Nu cunosc nimic despre biserica respectiva, dar il stiu pe fratele Chiu. Integritatea sa (morala si doctrinara) nu poate sa nu se reflecte in biserica pe care o slujeste. “Cine se aseamana se aduna” – spune un proverb. Deja se contureaza cele doua mari “familii” de slujitori/credinciosi – cei ascultatori si reverentiosi fata de Dumnezeu si … ceilalti, despre care mi-e greu sa vorbesc. Domnul sa ne pastreze in continuare la picioarele Sale!
    “Asa vorbeste Domnul: “Stati in drumuri, uitati-va si intrebati care sunt cararile cele vechi, care este CALEA CEA BUNA: umblati pe ea, si veti gasi odihna pentru sufletele voastre!” Dar ei raspund: “Nu vrem sa umblam pe ele!” (Ier. 6:16)

  2. Multi pastori, sau mai bine zis, toti pastorii ar trebui sa asculte cele ce Dumnezeu v-a pus pe inima sa dati tuturor crestinilor.;
    pentru revenirea la vechile carari.
    Minunat pastor fratele Daniel Chiu, cel atit de apostrofat pe blogurile crestine;
    ceea ce dovedeste starea rea a tinerilor in special, pt ca ei comenteaza mai mult pe bloguri;
    un pastor caruia ii pasa de tineret, de Biserica lui Hristos;
    atmosfera intreaga este a unei biserici vii si sanatoase;
    cum putine mai gasesti astazi.
    In aceste conditii:
    “Ce va face Dumnezeu pentru ca Biserica Sa sa fie restaurata?”
    David Wilkerson

  3. Am avut deosebita placere sa va urmaresc ieri live impreuna cu mama la serviciul de dimineata. Ne-am bucurat asa de mult!!! Ne-am bucurat sa va revedem impreuna cu familia dupa atata vreme (am zarit-o si pe sotia dvs cu fetita cea mica in spatele bisericii la inceput) si pt ca ne era dor de un mesaj serios rostit de la amvon. Ne-a impresionat Biserica Logos in primul rand prin faptul ca nu am mai vazut un serviciu divin de 3 ore de… multi ani. Ora de rugaciune… impresionanta! Chiar a durat o ora (nu 10 min cat dureaza prin alte parti) si s-a rugat toata lumea… unele persoane cred ca de mai multe ori. Ora de studiu biblic… la fel. Interactiunea cu biserica face ca oamenii sa se simta parte integranta din adunare si ofera in acelasi timp un feedback grozav invatatorului. Cantarile vechi de la inchinare (atat in lb romana cat si in lb engleza) ne-au facut sa simtim aroma timpurilor de mare spiritualitate a Bisericii despre care putem doar sa citim in aceste vremuri. Iar mesajul… f dens (ca de obicei). Ne era dor de stilul dvs. practic si antrenant de a prezenta un mesaj. Ca de obicei aveati multe de spus intr-un timp f scurt. Nu stiu altii cum sunt.. dar noi nu ne plictisim niciodata de mesajele dvs. Domnul sa va intareasca si sa va poarte pe bratele Sale in toate zilele care raman ca sa predati la scoala, cat si la intoarcerea acasa. Domnul sa va binecuvanteze impreuna cu familia si sa va faca o mare binecuvantare pt cei din Chicago.

    Pt Biserica Logos: Ne bucuram de marturia pe care o dati in societatea americana in zilele pe care le traim. Sunteti un exemplu si o incurajare pt noi (noi cei aflati in vestul uscat dpdv spiritual al Europei). Tineti-o tot asa! Si cum ar zice fratele Paul… remain humble!

  4. Stimate fr.Dan,sint f.f .impresionata,de articolele postate de D-voastra,prin care puneti ADEVARUL BIBLIC IN LUMINA ca sa lumineze intunericul in care a cazut enorm de mult crestinismul evanghelical.Am vazut cit de mult sinteti documentat cu privire la cea ce ati transmis prin seminarul tinut la biserica Logos.Imi pare rau ca nu m-am descurcat ca sa ajung sa vizionez si programele tinute in adunarea Logos,este in engleza indurmarile ptr.vizionare,daca erau in rom.sau germana,ma gindesc ca ma descurcam.Multumim D-lui ca atit in America cit si la noi in Europa de vest cit si de ost,D-nul are slujitorii Sai prin care “trimbiteaza” tare,fara teama despre adevarul lui D-zeu.Va saluta o sora din vest cu indemnul ap.Pavel spre Timotei:2 TIMOTEI 4;1-5.

  5. Marichen,
    e f simplu, apsind pe linkul respectiv, veti vedea ferestrele de jos,
    cu titlurile respective, apasati direct pe ele;
    sunt si cele doua servicii din adunare, cu numele fratelui Paul Dan;
    la serviciul de dimineata pe poza apare fratele care a tinut studiul biblic.
    Swan,
    mare bucurie mare-
    ne mai da Domnul in lumea asta in care crestinismul este poluat, diluat, compromis;
    sincer sa spun , mie, ca deobicei, mi se pare prea compresat
    timpul de predica; cind ma asez mai bine sa prind mai bine totul; aud, timpul e scurt;
    de ce?
    asta nu pot eu de fel sa inteleg;
    cum de este oprit Duhul Sfint de catre Cel Rau, cu ceasul lui.
    Oare stam atit de mult in Casa Domnului, cum stateau ucenicii cu Pavel in camera de sus?
    Stam si ascultam tot programul; dar cind vine ORA pentru ceea ce Domnul vrea sa ne spuna direct, nu mai este timp suficient.
    Cred ca doua ore de predica buna, pe indelete ar mult mai benefica.
    Predicatorul spune pe nerasuflate, ceea ce Domnul i-a dat, iar noi suntem din nou frustrati; ni se ia ceva, ceva extrem de bun.
    Am trecut si in alte dati si in alte biserici, prin aceeasi situatie.
    Gindul meu, este ca si aici, satana, a reusit o performanta de-a lungul timpului; lungind celelalte parti ale inchinarii in dauna Cuvintului.
    Pacat, mare pacat>
    Biserica fr Chiu este cea a unui om care il iubeste pe Dumnezeu;
    ne vom hrani de aici, ne invioreaza inimile ravasite de atita lumesc ;
    Domnul trebuie sa faca ceva pentru restaurarea Bisericii;
    “prea multi corupti si nenascuti din nou au invadat bisericile “(AWTozer)

  6. Elisa,multumesc foarte mult de ajutor pentru ca sa descarc din programul tinut la biserica Logos.Inca nu am incercat,dar curind o fac.Si eu ca si dvs.sint frustata de atita necredinta in adunarile crestine.Traim vremurile din urma,unde dragsotea celor mai multi pentru D-nul si adevarul Lui,a scazut.Noi care stam in picioare inca,sa avem dorinta permanenta,sa nu ne lase D-nul sa alunecam.El sa ne gaseasca il El,cu toata fiinta noastra,cind va venii sa Isi ia biserica Sa la El.

  7. Mariechen,
    sunt dezolata; nu mai este slava, nici putere in adunare.
    Totul e atit de lumesc; nimic sfint;
    timpul destinat Domnului s-a tarnsformat in serbare de 1mai;
    daca nu va avea loc o restaurare, nu vom mai frecventa acele lacasuri atit de lumesti; de unde te intorci tulburat, nu zidit.
    M-am bucurat mult sa cunosc biserica und epastoreste fr Chiu.
    Uitati-va joi 19 mai, am urmarit toata seara de rugaciune.
    Cit de apropiat este acest om alui Dumnezeu de frati; incredibil; vorbeam si eu cu ei, de aici; asa o atmosfera prietenoasa; o partasie calda intre frati.
    Domnul sa-i binecuvinteze cu belsug de sfintenie.

  8. Draga Elisa,multumesc pentru mesaj.Eu din nou apelez pentru ajutor.Am incercat sa vizionez programul de la biserica Logos.Mi se cere sa ma identific prin cod.Eu am incercat sa imi fac un cont.Am pus pagina cu chestionarul din engleza in germana,am inteles ce mi se cerea,am facut contul dar nu imi accepta,nu stiu de ce,unde este greseala mea?Cum am comunicat,eu sint incepatoare cu internetul,am invatat foarte multe,dar ma mai poticnesc…Am inceput sa citesc din postarile fr.Dan,ce sa spun?decit ca ma bucur mult ca mi-a fost trimis acest site a dinsului.Am trimis mai departe acel manifest cu chemare la pocainta…La fel ma bucur mult ca atit aici in vestul Europei cit si in ostul ei sint frati ca si fr.Dan,Chiu,carora nu le este teama sa puna lumina adevarului direct in fata unui crestinism cazut enorm de mult intr.-un somn de indiferenta.D-nul sa binecuvinteze pe toti acesti frati cu tot ce au nevoie pentru a face ac easta slujba pina la venirea Sa .Multumesc ptr.un ajutor.M.Mariechen.

Leave a Reply

