Cancerul carismatic – Pentecostalii din Romania au discernamant!

Fratele pentecostal Pop Alexandru, a trimis urmatorul comentariu pe care il postez aici. Apreciez evaluarea competenta pe care o face miscarii carismatice, cit si darea pe fata a abominatiilor vecine cu blasfemia ce se manifeta la biserica carismatica  Agape din Timisoara condusa de pastorul Matei, cit si la Raul Vietii din Bucuresti, dirijata de inselatorul Razvan Mihailescu. Pentecostalii din Romania au discernamant!

Şi cuvîntul lor va roade ca gangrena…2 Timotei 2:17

Inainte să apară în Brașov sau în alte locuri în România, carismaticii erau deja prezenți în Timișoara, și-anume Biserica Agape, fondată și păstorită de Daniel Matei. In 1992 eram elev în Timișoara și la insistențele unui coleg am participat la câteva programe intr-o clădire improvizată (cort). Veneam la aceea vreme dintr-o biserica penticostală de țară, obișnuit cu rugăciuni gălăgioase, dar ce am experimentat acolo era deja deasupra imaginaților mele ( muzica, rugăciune, mișcări ale corpului, îmbrăcăminte, etc.). Mai târziu am revenit în acel loc, am văzut căderi în duhul, exorcizare, unul care vorbea de pe scenă își exprima dorința de a avea în curând in biserică o trupă (feminină) de dans (sfânt) și altele (sublinierea mea). Intre timp s-au fărâmițat și unii din fosta conducere au deschis alte biserici (ca să zic așa) prin Tmișoara. Metastaza aceasta s-a împrăștiat în ultimii douăzeci de ani prin toate marile orașe din România. Recent, vizionam un clip din Biserica Râul Vieții din București, păstorită de Răzvan Mihăilescu http://www.youtube.com/watch?v=bwSmx1Vrssg
Mi se pare o atmosferă ciudată, parcă ai fi într-un trib din Africa unde se invocă spirite, se fac mătănii. Au interzis comentariile si nu am reușit să mă conving ce înseamnă asta. In orice caz, lucrurile degerează și merg în directie greșită. Multă binecuvântare.

3 thoughts on “Cancerul carismatic – Pentecostalii din Romania au discernamant!

  1. Pingback: Cancerul carismatic. « Cetatea de scapare

Leave a Reply

