Conducerea falsei treziri “Strajerii” s-a dezbinat; Cartea “Surprins de puterea Duhului” face parte din acelasi fenomen mincinos

Nelu Peia, care era unul din liderii principali ai miscarii eretice Strajerii, a dat pe fata invataturile grave si false ale profetului mincinos Chris Oyakhilome. Intreaga discutie o vedeti aici: blog Marius Cruceru.

Faptul ca, pentru prezent asistam la aceste dezvaluiri, este raspunsul la rugaciunile multor frati si surori care s-au ridicat impotriva ereziilor Strajerilor. In acelas timp, Dumnezeu a revendicat pe toti cei care au avut curajul sa ia pozitie contra acestei erezii, pe bloguri sau in orice alta modalitate.

Sa nu uitam ca Iosif Ton s-a declarat total de partea Strajerilor. A publicat o serie de articole pe blogul lor, a denigrat pe evanghelicii necarismatici, si a promovat conceptul de “scoala de vindecare”.

Nelu Peia, in articolul de pe blogul lui M. Cruceru, arata o conectie oculta intre William Branham si T.L. Osborn, si apoi Chris Oyakhilome. Iata o poza a lui T.L. Osborn cu William Branham: aici.

Cine a fost William Branham, de la care Oyakhilome a luat invatatura prin Osborn? El a fost cel mai deseama vindecator ocult din anii 50 in America. Iata un scurt dar efficient rezumat despre Branham: aici.

Influenta lui Barnham s-a repercutat peste decenii si in viata si pregatirea unui alt mare vindecator ocult, Paul Cain: vezi aici. Articolul contine chiar o poza cu cei doi.

Cind am publicat o recenzie a cartii “Surprins de puterea Duhului” (Jack Deere), aratind ca eroul principal al cartii, Paul Cain este homosexual si alcoolic, si peste toate ocultist, multi s-au suparat. Dintre cei ofensati au fost pastorul carismatic Constantin Joldis, si pastorul pentecostal Vasilica Croitor, traducatorul cartii. Pastorul V. Croitoru ar trebui sa se pocaiasca de traducerea/promovarea unor asemnea carti oculte!!!

Mai mult, cea de a doua carte “Surprins de vocea lui Dumnezeu” a lui J. Deere este chiar dedicata lui Paul Cain.  Aceste lucrari sunt manuale de convertire la carismatism! Este timpul ca fratietatea din Romania care mai au acasa una sau amindoua cartile mentionate, sa le arunce la gunoi.

Nu este la intimplare ca William Barnham are ca piatra de mormint o piramida, si nu o cruce: vezi aici. In general masonii si pun astfel de ornamente funerare. Mentorul lui Branham a fost marele ocultist Franklin Hall: vezi aici.

In curind am sa scriu un articol despre Casa de Rugaciune din Bazna care este direct legata de carismaticii lui Paul Cain, care se numesc Profetii din orasul Kansas (Kansas City Prophets).

Asa cum am afirmat de multe ori pe acest blog, miscarea carismatica este una din cele mai periculoase erezii ale vremurilor din urma, este chiar lucrarea duhului lui Anticrist. Sper ca fratietatea Baptista si restul evanghelicilor din Ardeal sa se debaraseze cit mai repede de carismaticul Constantin Joldis din Zalau, care are in plan aducerea la carismatism in special pe baptistii din jurul judetului Salaj. Aceasta o stiu de la un pastor baptist care imi este prieten si care a facut o vizita la Zalau in vara aceasta.

Cu orice pret, trebuie evitat si pastorul Indian Zac Poonen, care promoveaza din umbra lucrarea lui C. Joldis cit si interesele carismatice.

Sa continuam sa ne rugam impotriva oricarui forme de carismatism in Romania, cit si ca Domnul sa pazeasca tara noastra de alte erezii nimicitoare.

Pastor Paul Dan

49 thoughts on “Conducerea falsei treziri “Strajerii” s-a dezbinat; Cartea “Surprins de puterea Duhului” face parte din acelasi fenomen mincinos

  1. De la Elisa:
    Aleluia, slavit sa fie Domnul, frate Paul, frate Ninel;
    Domnul a raspuns rugaciunilor copiilor Sai;
    nu in zadar ati luptat impotriva ereziei lui Crhis O.(nu am retinut acest nume)
    Fratii s-au trezit; acum dau explicatii amuntite(fr Nelu Peia)
    despre ereziile africanului.Eu ma minunez cum de fratii au stat sa-l asculte; vazind doar cinci minute pe youtube iti dai seama ca nu e cu Dumnezeu;
    invata niste aberatii demne de tot plinsul.
    Domnul sa fie slavit!

    Bineinteles ca iar se distrage atentia, de catre Doru Radu,
    aparatorul neinfricat si deja obositor a lui Iosif Ton;
    de la subiectul importnat al postarii fr Marius;raspunsul Domnului la rugaciunile copiilor Sai.
    Inca odata Domnul sa fie slavit!

  2. Da, slava Domnului! La timpul Sau face dreptate.

    In ce priveste pe Doru Radu, mi-a spus ca el nu a citit lucrarea mea in engleza cu privire la misticsim (Ton fiind mistic) doarece nu ii place stilul meu prea dur. Ca atare D. Radu se compromite prin afirmatii nefondate, dovedind o loialitate bolnavicioasa fata de Ton. Este penibila o astfel de atitudine!

    Paul Dan

  3. Il cunosc pe Doru Radu. Nu este un aparator infocat al lui IT, dar nu ii plac exagerarile. Doreste echilibrul in exprimare. Doru este un frate bun care urmareste sfintirea. Lui ii place dialogul.

    PS – nu sunt un sustinator al lui IT. Dimpotriva, niciodata nu am avut o impresie buna despre el. Asta ca sa clarific…

    • Nu Dani, fartele Doru Radu, acum citiva ani s-a-nmaracinit in niste afirmatii gresite , ca sa nu spun altfel, despre IT, iar cind fiul meu l-a facut atent a recunoscut.
      Nu mi s epare crestineste si nici de bun gust dpdv omenesc sa bati apa-n piua, facind pe aparatorul unei persoane care este atit de cunoscuta cu sumedenia de greseli.Din bun simt, asculti si taci, daca vezi ca sunt doi care iti spun ca esti beat, spune proverbul
      “du-te si te culca”.
      Prea multa risipa demna de o cauza mai constructiva, nu sa aperi un tradator de frati, mindru pina la extrema cea mai rea;
      care a mai devenit si eretic, prin noile invataturi si de ce nu si un mare mincinos.
      Nu stiu daca mai are sanse de trezire, Domnul sa se indure.
      Ni s-a cam urit sa mai ascultam avocatul apararii; oricum nu are niicun sens sa o mai fac;
      un-doi face diversoiune cind e un subiect important, ca si acum la fr Marius Cruceru.

  4. Am prins ceva putere vazind ca Dumnezeu este Stapin si Atotputernic !
    Parca imi doresc mai mult sa ma pocaiesc acum, vazind ca este Cineva, pe care nu trebuie sa-L suparam; ascultind de vinturile acestei lumi; strigind lozinci:
    nu judec..cine sunt eu ca s-o fac..este Altul mai mare…se va vedea la Judecata..da-te Doamne jos de pe tron si lasa-i pe ei s ajudece…
    Am prins puteri, deoarce a trecut un an si nu se ivise nicio luminta la capatul tunelului si acum dintrodata dispare ceata si se face :
    LUMINA.
    Puterea lui Dumnezeu cea mare, sa va ajute fr Paul si fr Ninel,
    sa strigati ADEVARUL de pe acoperisurile de plumb, care negura omenirea si crestinatatea .
    Zac Ponen sau Chris, sau altii asemenea care vin sa amgeasca crestinatatea cu minciunile lor si invataturile false., sa fie demascati.
    Stiu ca ati lucrat sub inspiratia Duhului lui Dumnezeu si El a raspaltit munca dvstra. cu bucurii ceresti.
    Este mare nevoie de caractere ferme si neclintite de vinturile necredintei.
    Sunt putini astfel de oameni, dar ..mai AM 7000 zice Domnul.
    Domnul sa fie slavit!

      • As aprecia daca nu mi ai trimite email uri cu informatii din astea.Nu stiti despre ce vorbiti.Apropo, frecventez Biserica pastorita de Pastor Chris Oyakilome. MultumescGeanina B

        • Geanina,

          Nu ma opun daca tu vrei sa traiesti in minciuna. Apostatul si preacurvarul Cris Oyakilome este pentru tine Cristos. Preferi manipulari carismatice decat Cuvantul lui Dumnezeu. In acord cu ce ai pus tu pe Facebook tu locuiesti in Londra iar Cris Oyakilome este in Africa. Deci spunand ca tu frecventezi biserica lui ai mintit.

          O sa te scot de pe lista cum ai zis.

          • Vad ca nu esti la curent cu faptul ca Organizatia are filiale si biserici  in toata lumea. Asa cum nu esti la curent cu ce este de fapt vorba in organizatia asta. Nu ai cum sa cunosti o persoana sau organizatie doar bazindu te pe ce ai auzit de la altii sau pe internet. Nu ai nici un drept sa ma acuzi ca traiesc in minciuna,in primul rind pentru ca nu ma cunosti personal. Nu am cerut sa primesc emailuri,nu stiu de unde ai adresa mea si nu am cerut sa fiu bagata in nici o lista.Be blessed! 

            Sent from Yahoo Mail on Android

            • Iata realitatea despre apostatul si adulterinul Chris Oyakhilome. Desigur vei spune ca tu stii mai bine decat sursele acestea credibile.

              http://www.premiumtimesng.com/news/top-news/193929-south-africa-threatens-to-jail-pastor-chris-oyakhilome.html

              http://punchng.com/anita-finalises-divorce-from-pastor-chris-oyakhilome-lawyers/

              http://www.news24.com.ng/National/News/pastor-chris-oyakhilome-shops-for-new-wife-20160704

              Ai spus ca faci parte din biserica lui Oyakhilome, nu dintr-o filiala. Deci nu ai spus adevarul, asta se numeste minciuna. Daca esti nascuta din nou cu adevarat Domnul te va scapa din mocirla numita biserica carismatica condusa de un apostat.

              I am blessed by God!

            • Lasa ma sa ti explic ceva ca se pare ca vrei cu orice pret sa ma faci mincinoasa si nu incerci sa intelegi ce spun. In Romania nu stiu sa existe mai multe biserici(filiale) care sa tina de aceeasi organizatie. Cunosc doar Biserica Baptista Metanoia .Ei au mai multe biserici( filiale) raspindite in tara si peste hotare. La fel si aici,biserici cu acelasi nume raspindite peste tot in lume.De aceea m am referit ca filiale ca sa ma fac inteleasa. Dar daca te legi de neintelegeri gramaticalr ca sa acuzi, pot sa inteleg nivelul de intelegere. Nu am nevoie de articole despre el, l am intilnit personal si sint in biserica asta de peste 3 ani.Deci cred ca stim cine cunoaste mai bine cum merg lucrurile. Daca ti as spune ca ai niste vecini care o cunosc mai bine decit tine pe sotia ta,stiu cum este ea de fapt si tot ceea ce mi spui tu despre ea, nu este adevarat pentru ca vecinii tai sint mai de incredere,ce ai zice? Cam asa este si cu articolele astea. Nu mai imi trimite,nu le deschid si nu le cred. Si te rog nu mai imi scrie nici emailuri ca sa ma lamuresti,pt ca nu poti. Doar eu stiu cum Dumnezeu a schimbat viata mea de cind umblu in biserica asta. 

              Sent from Yahoo Mail on Android

            • Geanina,

              Ai auzit de analogie falsa? Este exact ceea ce tu faci. Mai mult, ti-am trimis din surse oficiale credibile cine este apostatul si preacurvarul Cris Oyakhilome si le-ai trecut cu vederea. La carismatici schimbarile sunt temporare si pe urma urmeaza caderi mai mari. Ei traiesc in autoinselare si inseala si pe altii, si pretind ca i-a schimbat Dumnezeu.

              Am verificat si nu esti pe lista mea. Nu stiu cine este Robert de care vorbesti.

            • Si pina la urma care e scopul blogului tau? Sa acuzi si sa critici pastori? Te a chemat Dumnezeu la asta? Asta crezi ca facea Isus? Astepti vreo cununa pentru toate astea? Low level.

              Sent from Yahoo Mail on Android

            • Geanina,

              Ai zis “asa crezi ca facea Isus?” Da, exact asa facea. Era fara crutzare cu proorocii mincinosi si cu religia exterioara ca si a carismaticilor. Da, Dumnezeu m-a chemat la o lucrare de apologetica si Il slavesc pentru asta. Multi au fost ajutati de ce este scris pe acest blog. Deasemeni multi prefera spectacolul religios, minciuna si manipularea carismatica. Esti libera sa alegi ce vrei. Uita-te la versetele care urmeaza si reflecteaza:

              “Intraţi pe poarta cea strîmtă. Căci largă este poarta, lată este calea care duce la pierzare, şi mulţi sînt ceice intră pe ea. Dar strîmtă este poarta, îngustă este calea care duce la viaţă, şi puţini sînt ceice o află.

              Păziţi-vă de prooroci mincinoşi. Ei vin la voi îmbrăcaţi în haine de oi, dar pe dinlăuntru sînt nişte lupi răpitori. Îi veţi cunoaşte după roadele lor. Culeg oamenii struguri din spini, sau smochine din mărăcini? Tot aşa, orice pom bun face roade bune, dar pomul rău face roade rele. Pomul bun nu poate face roade rele, nici pomul rău nu poate face roade bune. Orice pom, care nu face roade bune, este tăiat şi aruncat în foc. Aşa că după roadele lor îi veţi cunoaşte.
              Nu orişicine-Mi zice: ,,Doamne, Doamne! va intra în Împărăţia cerurilor, ci celce face voia Tatălui Meu care este în ceruri. Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: ,,Doamne, Doamne! N’am proorocit noi în Numele Tău? N’am scos noi draci în Numele Tău? Şi n’am făcut noi multe minuni în Numele Tău? Atunci le voi spune curat: ,,Niciodată nu v’am cunoscut; depărtaţi-vă dela Mine, voi toţi cari lucraţi fărădelege. (Matei 7:13-23)

              “Vai de voi, cărturari şi Farisei făţarnici! Pentrucă voi daţi zeciuială din izmă, din mărar şi din chimen, şi lăsaţi nefăcute cele mai însemnate lucruri din Lege: dreptatea, mila şi credincioşia; pe acestea trebuia să le faceţi, şi pe acelea să nu le lăsaţi nefăcute. Povăţuitori orbi, cari strecuraţi ţînţarul şi înghiţiţi cămila! Vai de voi, cărturari şi Farisei făţarnici! Pentru că voi curăţiţi partea de afară a paharului şi a blidului, dar înlăuntru sînt pline de răpire şi de necumpătare. Fariseu orb! Curăţă întîi partea din lăuntru a paharului şi a blidului, pentruca şi partea de afară să fie curată. Vai de voi, cărturari şi Farisei făţarnici! Pentrucă voi sînteţi ca mormintele văruite, cari, pe dinafară se arată frumoase, iar pe dinlăuntru sînt pline de oasele morţilor şi de orice fel de necurăţenie. Tot aşa şi voi, pe dinafară vă arătaţi neprihăniţi oamenilor, dar pe dinlăuntru sînteţi plini de făţărnicie şi de fărădelege.” (Matei 23:23-27)

  5. Frate Paul,

    Nu ma refream la lucrarea dv., ci vorbeam la modul general. L-am vazut pe Doru avand un dialog cu Mariu Cruceru. Ei bine, Marius Cruceru avea niste exagerari pe acolo. In general oamenii exagereaza si dramatizeaza cand vorbesc sau scriu in legatura cu un personaj pe care au ajuns sa-l urasca.

    In alta ordine de idei, nu mi se pare crestinesc sa scriem pe bloguri si sa ne facem unii pe altii penibili. Este o rusine pt crestinism ce se intampla pe multe bloguri “crestine”. Cred ca suntem departe de trairea prin har (din nou, declar asta la modul general – nu este un atac personal). Este atat de usor sa ne lasam purtati de nervi si sa necinstim pe Domnul nostru prin vorbire. Cred ca petrecem prea mult timp pe spatiul virtual, asistand cu bucurie si cu foame la ultimele barfe de pe mapamond. Am impreisa ca privesc un show de “Actualitati” uneori. Prea mult ne lasam tarazti in mocirla – chiar noi care declaram ca ne lupam dub rasputeri cu fortele intunericului!

    Va doresc numai bine in continuare!

    • Dani, eu nu l-am facut “penibil” pe Doru. Iata ce am spus: “Este penibila o astfel de atitudine!”

      PENÍBIL ~ă (~i, ~e) Care produce o impresie neplăcută; cu proprietatea de a provoca o jenă supărătoare.

      La aceasta nuanta m-am referit cand am folosit cuvantul “penibil”.

      Vreau sa stii ca lucrarea o facem cu rugaciune si post, ajutati de harul Lui. Pe blogul meu nu folosesc cuvinte derogatorii.
      Cu dragoste in Cristos tie si fratilor adevarati, chiar daca nu gandim la fel in unele privinte
      Paul Dan

  6. Frate Paul,

    Elisa a spus “spuneti penibil”. Nici felul in care aranjati dv cuvintele in fraza nu mi se pare corect (“loialitate bolnavicioasa fata de IT”-este o exagerare). Eu il cunosc pe Doru si nu este loial lui Ton! De aceea, mi se pare ca dv. ati facut o declaratie nefondata, bazata pe anumite presupuneri desprinse dintr-un anumit context. Internetul nu va fi niciodata o unealta ideala pt a “citi” un om. Astfel se creeaza lupte crancene, fara rost.

  7. Dani,
    je regrete beaucouop, afirmatiile tale nu sunt exacte.
    Stirea cu fr Nelu Peia fiind o bucurie , pe care fratele Marius
    a redat-o, nu intra in sfera stirilor de pe mapamond;
    se vorbea dsepre LUCRAREA DUHULUI LUI DUMNEZEU.
    Doru Radu a facut o diversiune de la subiect scotind in prim plan pe adoratul inimii sale; la care eu am spus ca s-a vorbit deja prea mult despre Ton si se deviaza de la un subiect care ar putea intari fratii;
    probabil nu si pe tine, fiind de partea strajerilor, altfel nu inteleg cum de , dai alt intels spuselor mele, acuzind.
    Este o problema mare acest fel de redare a realitatii; mai multa fermitate daca ne-ar caracteriza, cei din lume ar vedea ca vrem sa curatam raul care este in interiorul nostru.
    Domnul sa te binecuvinteze cu har de sus, cu fermitate si inima curata.

  8. Fr. Paul,

    felicitari pentru lupta impotriva ereziilor. In curand va intra in functiune Blogul proorociilor, care va demasca proorociile mincinoase cu ajutorul lui Dumnezeu.
    Sustin ceea ce faci si te sfatuiesc sa mergi inainte si sa nu dai inapoi.

  9. Ii multumesc lui Dani pt aparare; el mi-a atras atentia ca sunt subiect de discutie. Nu voi sa ma apar si-l sfatui pe Dani sa nu-si piarda vremea c-un subiect/om nesemnificativ ca mine.
    Pt dvs, ca sa vedeti cita dreptate aveti, uitati mai jos parte din dialogul meu cu Marius. Puteam sa continui pt ca raspunsul lui Marius era complet anapoda. N-am facut-o pt ca nu tin sa ma apar si devenise off-topic.
    Subiectul lui Marius era:
    „Din nou despre Străjeri. Trezirea lui Nelu Peia? – “Pericolul invataturile lui Chris Oyakhilome”
    Ce legatura avea titlul cu Tzon? Nu stiu. Dar, invariabil, Marius, agata caruta-n Tzon:
    „Tocmai mă pregăteam de o retrospectivă străjerească, dacă tot ne apropiem de luna noiembrie, luna deconspirării domnului Iosif Ţon ca purtător al unor daruri pe care le revendică încă din anii 60, dar pe care le-a înfierat în toţi anii 70, 80, 90 şi 2000. Iosif Ţon n-a fost nici naiv şi nici orbit. Vorba pastorului Ioan Moldovan, pastor penticostal…”-scrie Marius Cruceru
    Ce-o fi avind asta de-a face cu Africanul? Ori cu trezirea lui Peia din titlu? Habar n-am.
    Dar daca e anti-Tzon… pt dvs. e rezonabil.
    Observatia –off –topic- a lui Marius, cum ca IT ar fi infierat „manifestarile penti” in anii ’60, ’70, merita o replica.
    Mai jos e replica lui mea la pomenirea lui Tzon al anilor 60-70-:
    „Contestarea experientelor carismatice a lui IT are ceva suport. Sa nu exageram insa; pe la mijlocul anilor ’70 el a povestit unor oameni seriosi -ii pot cita- c-a avut experiente deosebite in Austria in casa unui carismatic. Ba si in una din cartile lui (ceva despre confruntari cu Secu) scrie ceva.” –Doru Radu
    Si raspunsul, anapoda, a lui Marius: „ cine sînt oamenii “serioşi”, cei care l-au spălat la Atlanta fie din naivitate, fie din răutate? Probabil alţii. Prefer oameni care ştiu pe ce cale merg şi nu ameţeşti cînd te uiţi în spatele lor să vezi doar spirale şi clătinări în vînt” – ce-are Atlanta cu anii 70 de care vorbesc eu? N-am continuat. Marius ca si multi blogeri n-are vreme sa citeasca atent comentariile penibile sau nu… Ei le raspund in 2 peri. Nu ma supar… nici pe el si nici pe dvs…
    PS- Pt ca Paul Dan este pastor ii atrag atentia asupra unui principiu. Daca un crestin s-a specializat in urmarirea pacatelor unui anumit personaj –indiferent care- acest obicei nu face parte dintre darurile Duhului Sfint.

    • Doru Radu spune: “Ce legatura avea titlul cu Tzon?”

      Doru,

      Strajerii erau o miscare eretica anonima pe care Ton a vrut sa o aduca la proeminenta nationala. Ton este mai vinovat in afacerea Strajerii decit Nelu Peia, Ilie Popa, sau chiar Demeter. Acestia nu au o intelegere teologica. Ton are.

      Dar Domnul i-a dejucat planul lui Ton si a dezmembrat pentru prezent leadershipu-l Strajerii. Nelu Peia a avut cel putin curajul sa spuna lucrurilor pe nume. Ton asteapta sa il reabiliteze altii.

      Chiar daca Ton si-ar recunoaste ereziile, ar trebuii sa taca pentru totdeauna. Nu imi amintesc in istoria recenta a bisericii asemenea acrobatii teologice ca la Ton.

      Ma opresc aici. Vom mai discuta alta data si alte aspecte in legatura cu misticismul lui Vasilica Moisescu.

      Cu bine,
      Paul Dan

      • @”Ma opresc aici. Vom mai discuta alta data si alte aspecte in legatura cu misticismul lui Vasilica Moisescu.”
        That’d be really cool. Aveti totusi oameni cu care “va intelegeti”? Pe care nu-i catalogati drept eretici?
        PS- Chestia asta v-ar pune in conflic si cu d-na Elisa.

    • Doru Radu spune: “PS- Pt ca Paul Dan este pastor ii atrag atentia asupra unui principiu. Daca un crestin s-a specializat in urmarirea pacatelor unui anumit personaj –indiferent care- acest obicei nu face parte dintre darurile Duhului Sfint”.

      Doru,

      Apararea Evangheliei nu este urmarirea pacatelor cuiva ci este un mandat al Scripturii pentru orice credincios, desigur la nivele diferite. Tu insuti aperi si desbati diferite probleme pe bloguri.

      Am in plan sa tratez Epistola catre Romani pe blog, dar aceasta invazie de erezii nu mi-a dat ragazul.

      Paul Dan

    • Ce întrebare ridicolă! Ce legătură este între Iosif Țon și Străjeri sau între Iosif Țon și Oyakhilome? În ce lume trăiește Doru Radu de pune astfel de întrebări?

      Între Oyakhilome și Străjeri nu este nici o legătură, cu excepția faptului că au aceeași teologie și s-au vizitat reciproc făcând schimb de duhuri. Iar între Străjeri și Iosif Țon nu este nici o legătură, decât că în urmă cu un an Iosif Țon a declarat public că se alătură Străjerilor pe care îi considera promotorii unei treziri spirituale. Trezire? Da! Spirituală? Da. Numai că este o trezire la spiritualitatea celui ce șoptește oamenilor că sunt hristoși și dumnezei și că dispensează la toți credulii duh sfânt.

      Alăturându-se Străjerilor Iosif țon s-a alăturat teologiei acestora, deoarece ce se aseamnănă se adună. În rest nici o legătură. Ce impertinent acest Marius Cruceru să sugereze că este vreo legătură între Străjeri Iosif Țon și Oyakhilome! Noroc cu Doru Radu că ne deschide ochii să vedem că nu este nici o legătură între Străjeri Iosif Țon și Oyachilome! Poate că toți și fiecare individual au duhuri diferite, dar e cert că nici unul nu poate să ne convingă că au Duhul lui Dumnezeu atâta vreme cât subscriu la teologii ce defăimează pe Domnul nostru Isus Christos.

  10. Astept cu interes ceea ce veti scrie despre casa de rugaciune din Bazna mai ales ca nu are legaturi cu Ihop Kc la fel cum nici IHOP nu mai are de-a face cu Paul Cain de multa vreme. Mike Bickle, fondatorul IHOP este cel care l-a excomunicat pe Paul Cain dupa mai multe incercari esuate de a-l reabilita.
    De asemenea daca doriti sa loviti in persoana mea as vrea sa va informez ca eu nu mai fac parte din casa de rugaciune din Bazna si ati pacatui sa vorbiti impotriva unor oameni despre care nu stiti absolut nimic. Sunt destule materiale si predici pe internet rostite de catre mine asa ca daca asta va este ocupatia puteti scrie despre persoana mea lasandu-i pe ceilalti in pace.

  11. Doru Radu,
    ce grija aveti ca sa nu intram in conflict.🙂
    Fiti pe pace; agreez cu scrierile fr .Paul, pentruca imi place apologetica si mi-e drag sa vad ca Dumnezeu mai are si oameni fermi, care stau tari pe Stinca.
    In vremurile astea a urechilor gidilate, a Haloweenu-lui la bisericile crestine, te simti intremat in duhul, cind stii ca Domnul mai are inca 7000.
    Domnul sa va binecuvinteze, sa fiti ferm in cele adevarate si drepte!

    • Msiticismul lui Moisescu?
      Ca sa va dau un ajutor.
      Mai intii, se gasesc putine scrieri ale lui VVM: Armonia Universala si ceva despre Cuvintarea lui Pavel la Atena. Din ce va veti lua materialul? “Ascultarea credintei” are pozeii de-ale lui VVM si alte materiale, mai degreaba povestiri; ba si ceva predici din tinerete.. Vor fi fiind predici inregistrate? Nu prea multe…A mai scris Branzei despre el, ceva din ideile lui VVM vreau sa zic..
      – Apoi, daca tot vreti sa dati o lovitura de gratie, aveti curaj si scrieti despre cele 2 idei absolut -cred- originale in rindul evanghelicilor romani, promovate de dinsul. Nu va spun care-s alea… Folositi putina fantezie. A-l pune simplu pe Moisescu in rind cu misticismul celorlalti ar fi banal si fals. Moisescu a fost -oarecum- atipic. O alta tema interesanta ar fi ecclesiologia sa..
      PS- Fiul lui VVM pregateste o carte in are aduna scrierile lui VVM + una bografica. Tot domnia sa, dr Cristian Moisescu, a fost primar al Aradului si si-a luat doctoratul cu lucrarea : Ezoterica in poezia [crestina?] romaneasca; cazul prof. VVM… iata o alta tema rar intilnta la evanghelici -Wurmbrand a mai folosit-o… Fiti deci mai original; nu fiti atit de mecanicist -fara ironie.
      PS2 -din pacate sunt putine materiale pt VVM

  12. Vechile Carari – Nu stiu cine sunteti, dar vreau sa va spun ca expresia “adoratul inimii sale” este o mare exagerare care nu isi are locul aici. Orice exagerare (care bineinteles ca nu corespunde cu adevarul) este echivalentul minciunii. Nu vrem sa traim in minciuna si nici sa vorbim la bascalie, mai ales pe acest spatiu virtual.

    Ca orientare sunt total opus strajerilor. Nu am nici o apreciere pt ei si sunt de acord cu fr. Paul Dan in ceea ce-i priveste. Nu stiu de unde ai dedus asa ceva.

    Daca nu ai inteles, eu discutam de anumite principii si nu ii luam neaparat partea nici lui Doru, nici lui Ton. Este vorba de principii si de cate dovezi avem atunci cand vorbim despre un om. Sper ca acest comentariu imi va fi acceptat. Nu voi mai scrie pe marginea acestui subiect. Multumesc.

  13. Pentru Ioan8
    Prietene, mă gândesc să-ți scriu, să nu-ți scriu…?
    Ți s-au terminat ereticii și te legi de fratele Moisescu! Te-ntreb și eu ca Doru Radu: ”Aveti totusi oameni cu care “va intelegeti”?”
    Ai unu-doi cu care ești una?
    Fratele Moisescu a fost într-un fel inversul dumitale. el a urmat în eclesiologie un drum invers, de la clerici spre frați, spre frăție. Dumneata te făcuși popă. Ai primit înțelegere asupra botezului, dar botezul se face în apă nu în cult.
    Cred că vei avea probleme dacă te vei lega de fratele Moisescu. Are mai mulți avocați decât crezi, are mai mulți urmași spirituali decât îți imaginezi, are publicate mai multe materiale decât ai citit tu, a lăsat o mireasmă a lui Cristos la care dacă tu atentezi te compromiți mai mult decât ai făcut-o când te-ai popit. Din confruntarea cu memoria lui, ”mirosul” tău va ieși alterat, nu al lui.
    Despre Moisescu găsești și aici: http://vesteabuna.wordpress.com/category/fratele-vasilica-moisescu/
    Mai este un aspect de care trebuie să ții cont, fratele Moisescu a fost martir, te atingi de El, te atingi de lumina ochilor Domnului. Domnul și-a legat Numele de acești ai lui care au purtat lanțuri pe picioare, au fost ținuți ani de zile în frig și ploaie, flămânzi și dezbrăcați ca să avem noi ce cânta astăzi. Nu e ca și cu colegii tăi popi, perpetuu turnători și agenți pe-ntrecute, ei trebuie demascați, reglează-ți tirul! Sora Sânziana a dat dovadă de un curaj cristic atunci când în plin proces comunist a înaintat cu mâna întinsă prin sală și i-a încurajat pe frați…DAR SĂ-L LAS PE FRATELE MIA SĂ DESCRIE:
    ”Urmatorul martor al acuzarii a fost o femeie, mica de statura, dar cu o inima si statura mare Hristos. A fost sora Gheorghina Moisescu, careia sotul si cei intimi ii ziceam Sanzeana. Adeseori prin ea se raspandea o aleasa mireasma a lui Hristos, cum avea sa fie si de data aceasta.Intrarea martorilor se facea pe usa laterala, care era langa boxa acuzatilor. Acuzatul nr. 1 in proces era chiar sotul ei, care statea pe primul scaun langa usa. O, ce surpriza placuta cand am vazut-o. S-ar fi cuvenit sa o aplaudam in avans, dar asta nu era admis si posibil in conditiile date. Dupa ce a intrat in sala, a inaintat cativa pasi spre masa din fata, unde era Presedintele si Asesorii populari, toti comunisti, bineinteles. Dar, deodata se opreste si se intoarce cu fata spre boxa acuzatilor. Cu mana dreapta ridicata in sus, descrie un gest larg spre noi si cu o voce tare zice:

    Bucurati-va, fratilor, caci noi toti stim ca voi sunteti judecati astazi pentru Numele Domnului nostru Isus Hristos si credinta Lui!

    Presedintele Completului de Judecata o apostrofeaza grav si-i zice:

    -Nu-ti dai seama, doamna, unde te afli? In clipa urmatoare poti fi asezata in boxa acuzatilor, Ianga sotul dumneatale!!! Sanzeana ii raspunde:

    -Nu-i nimic, domnule presedinte, nici un sacrificiu nu este prea mare, cand este vorba de Numele scump al lui Isus Hristos, Domnul nostru! Presedintele infuriat striga la ea: Iesi, iesi, iesi afara! In clipa cand s-a supus ordinului dat, o lumina cereasca se revarsa de pe fata ei spre noi, si spre toti ceilalti din sala… Ea, sora noastra, Sanzeana a iesit, dar in sala a ramas o aleasa mireasma a lui Hristos, care ne inmiresma pe toti!… Glorie, slava, cinste, Mielului lui Dumnezeu, care a fost junghiat! (Apocalipsa 5: 1 2).”
    sursa: http://vesteabuna.wordpress.com/2008/10/31/procesul/

    A avut Moisescu greșelile lui, dar nu cât să invalideze harul uriaș care s-a revărsat prin el.

    Eu zic să cauți ”alți” eretici ca să nu-ți ruginească sabia.
    Acest comentariu este și un test!
    Cu indignare!

    • Vesteabuna, iarta-ma, ai scris un comentariu inutil si nepermis de belicos. Noi suntem chemati sa ne plasam in garda vreunui om? Suntem noi chemati sa-i aparam pe unul si pe altul? Apostolul Pavel se arata bucuros in defaimari. Ii faceau placere, fiind, pana la urma, o proba de autenticitate, gloria oamenilor fiind in antiteza cu gloria lui Dumnezeu Crezi ca V. M. ar fi avut o atitudine similara? Daca da, lasa-i bucuria🙂

      Cu dragoste frateasca!

      • Nu cred Daniel că am scris chiar atât de ”nepermis”.
        Dragă Daniel
        Din moment ce Domnul nu mă mustră mi-e ”permis”, dacă și gazda aprobă?…mai este o speranță pentru un dialog ”în vederea zidirii”.
        Apostolul Pavel spunea că la întâiul lui răspuns de apărare ”nimeni n-a fost cu mine”.
        Aici se dorea o acuzare a unui frate care nu se mai poate apăra: Moisescu. Domnul a avut pentru acel frate Harul de a suferi pentru El. Este un privilegiu, o onoare, o revărsare de slavă acest Har….(în curând voi fi trecut și eu în tabelul misticilor)! La un moment dat Pavel le scrie unora: ”voi trebuia să mă lăudați”. Tu întrebi: ” Suntem noi chemati sa-i aparam pe unul si pe altul? ” Desigur. Moisescu a plecat la Domnul, ne-a lăsat scrierile lui, cântările, mireasma, mărturia, pilda. A pune o etichetă falsă pe aceste mostre de Har la care Domnul zice să privim și să le urmăm e o perfidă mișelie zic eu. Mai ales când te-ai pus singur în tagma celor ce AU răstignit, zic că până la ”venirea în fire” și ieșirea din rătăcire e mai onorabilă cel puțin tăcerea.
        Ca un amănunt explicativ: înainte de a fi arestați de securitate și condamnați, frații de la Arad au fost dați afară din ”cultele” onorabile…că doar ”nu era persecuție” în Romania Socialistă și respectivii ”nu sunt baptiști” ci niște elemente dizidente, recalcitrante, niște răzvrătiți care-și merită soarta. Bineînțeles că marionetele executante de ordine PCR-iste au fost cocoțate de comuniști acolo, iar în acestă ”onorabilă” echipă își chinuie zilele apologetul nostru. Îl sfătuiesc să schimbe ”echipa”, e păcat că joacă bine în echipa greșită. Cine l-o fi zăpăcit?
        Ca să vezi ce atitudine ”similară” avea Moisescu îți zic o remarcă scurtă de-a lui: la baptiști se obișnuiește până azi ca la terminarea ”programului”, la ora 12 de obicei pastorul să anunțe: ”adunarea este liberă!”. Moisescu a întrebat odată în public ”similar”: ”De ce n-ați lăsat-o liberă de la 9?”
        De la întoarcerea la Domnul, de acum 27 de ani caut să împlinesc textual un îndemn dat de un alt ”pușcăriaș” al vremurilor de atunci:
        ”oriunde-s ei fă tot și du-te
        oricâți sunt ei fă tot și stai,
        oricum sunt ei fă tot și caută-i
        că unde-s ei e-un colț de rai.” I-am căutat pe cei închiși și m-am așezat cuminte la picioarele lor, i-am găzduit în casa noastră, i-am dus cu mașina sute de kilometri, i-am vizitat în casele lor. Îi cunosc tare bine pe mulți din ei. Comentariul meu ”belicos” e cântecel de ciocârlie față de spada cuvintelor unora din ei. Nu cred că n-ai citit pe Luther și pe Calvin, pe Ioan Botezătorul(…pui de năpâci), pe Domnul Isus(…peșteră de tâlhari) pe apostolul Pavel(…perete văruit) ca exemple de exprimări ”belicoase”. Asa cum am scris aici: http://www.versuricrestine.ro/muzica-crestina/1014/Imi-ascut-cuvantul.html
        Numai Har și multă bucurie!

  14. Vesteabuna, unde ati gasit limbajul asta elevat?
    Despre care popi vorbiti dvstra?
    Imi pare ca “ceva” nu e-n regula.
    Despre orice erezie carecse demasca , sar adepti, nu stiu daca Moisescu este mistic, inca nu am studiat, dar limbajul dvstra lasa de dorit.;
    in ce hal atacati, oare v-a jignit Ioan8 atit de tare? unde?,aici nu s-a vazut.
    La dvstra pe blog se spamuieste din greu.
    Eu nu va dadeam liber la mesaj, pentrub ca e sub orice critica adresarea ca in piata.

  15. Frate Paul Dan,
    am copiat cele de mai jos, de pe blogul fr Petrica Lascau,

    George,
    Frate, nu sunteti singurul “recalcitrant” de pe aici …! Slujba de apologet/prooroc e grea, uneori esti atat de aspru, de nesuferit, incat este greu sa te suporti tu insuti. Cred ca acesta e motivul pentru care fr. Lascau ne lasa, uneori … singuri in “batatura” dansului.
    Se spune ca semnele dupa care se cunosc eroii nu sunt medaliile, ci cicatricile. Domnul nu are nevoie de “greenhorn”-i in via lui, ci de oameni capabili sa “infrunte pe potrivnici”. Mi-ar fi prins bine ceva ucenicie in preajma dv. sau a fr. Aciduzzu

    George si Aciduzzu sunt doi frati apologeti, fainii oameni.

  16. Grea treaba sa infrunti pe potrivnici , dar Domnul nu are nevoie de novice in via Sa.
    Domnul sa-i binecuvinteze pe toti cei care binecuvinta.
    Ar prinde bine ucenicia cu fratii apologeti, numai ca nu toti recunosc acest lucru.
    Domnul sa va binecuvinteze intreaga familie.

  17. “Domnul nu are nevoie”…

    Domnul nu are nevoie de nici unul dintre noi, dar, cu toate acestea, plin de mila, S-a aplecat spre fiecare dintre noi… Sa nu fim rautaciosi!

  18. Manifest carismatic

    Posted on noiembrie 12, 2011 by Marius David
    Se pare că se întîmplă ceva. Duhul lucrează. După ce am asistat săptămînile trecute la declaraţia lui Nelu Peia, un cunoscut lider carismatic scrie un text prin care pune degetul pe bubele mişcărilor de acest fel.

    Iată:

    1. Let’s reform our theology.

    Amin! Heil Luther!

    2. Let’s return to the Bible.

    Doamne ajută, spun eu, păi aşa dispare mişcarea carismatică!

    3. It’s time for personal responsibility.

    Ups! Dar profeţii cu maşini, cu afaceri … stai că la punctele următoare revine autorul şi la acest fel de probleme.

    4. Stop playing games.

    5. Stop the foolishness.

    7. No more Lone Rangers.

    9. Stop faking the anointing.

    10. Let’s return to purity. We’ve had enough scandals.

    12. No more big shots.
    13. Never promote gifts at the expense of character.

    14. Hold the prophets accountable.

  19. Frate Dan, marturisesc ca nu-ti impartasesc opinia.
    In primul, asa cum spuneam, pentru ca nu e treaba noastra sa-i aparam pe oamenii credintei. Este treaba Stapanului! El ii apara, El ii va razbuna din plin!

    In al 2-lea rand, facand totusi asta, ajungem imediat la certuri de cuvinte.”Cred că vei avea probleme dacă te vei lega de fratele Moisescu. Are mai mulți avocați decât crezi…”, mi se pare o amenintare si un perfect preambul al luptei de cuvinte.

    In al 3-lea rand, cei care apara persoane ajung, in general, sa apere o traditie. O spun din experienta, si vreau sa stii ca foarte multi din cei care erau supusi si fideli, de ex., fratelui B., in loc de a fi Domnului, au ajuns in ruina azi.

    Nu frate, cred ca noi trebuie sa privim tinta la Domnul, traind fericiti si intr-o sfanta nepasare vis-a-vis de preocuparile oamenilor firesti (vorbesc in general, nu cu privire la Paul Dan!). Mai cu seama ca in prezenta oamenilor spirituali (si chiar si dupa plecarea acestora) vor misuna “binevoitorii”.

    Repet, ce-am spus mai sus are un cadru general, dincolo de disputa de fata (Paul Dan -> V. Moisescu).

  20. Frate Paul,
    cine este apologetul nostru, dvstra?
    probabil ca gresec, ca vesteabuna n-ar vorbi de dvstra la persoana a treia, desi se afla pe proprietatea dvstra.🙂

    ” iar în acestă ”onorabilă” echipă își chinuie zilele apologetul nostru. Îl sfătuiesc să schimbe ”echipa”, e păcat că joacă bine în echipa greșită. Cine l-o fi zăpăcit?”

  21. Frate Paul,

    am auzit si eu cu cateva lucruri despre scoala de vindecare din Africa, si ca acest Chris face minuni cu puterea de vindecare din partea Duhului Sfant. Intr-o seara am vazut pe youtube cateva inregistrari si sincer in maximum 20 minute m-am convins ca ce se intampla acolo nu poate fi de la Domnul, era un show cu lumini, cu strigate, scena. Nu are cum sa-i placa Domnului asta. Nu ma bag in discitii despre ce nu stiu, dar parerea mea pe care o sustin e ca ce am vazut acolo nu este de la Domnul.

  22. Deci faptul ca incercati sa “dovediti” ceva postind articole de prin ziare sau cine stie ce surse si vorbe ale oamenilor, este extrem de imatur si doar o persoana care nu stie in ce crede, poate sa se coboare la nivelul asta! Nu stiu cine sinteti , frate , dar sint sigura ca nu a ti studiat Biblia CU INTENTIA DE A AUZI CE VREA SA ZICA DUMNEZEU, ci poate doar cu intentia de a judeca.La fel cum scrie in cartea “Surprins de puterea Duhului ” :”Cind mintea iti este intesata de prejudecati,nu i de mirare ca Dumnezeu nu te va forta sa crezi altceva.”Jack Deere. Deschideti va inima , cautati pe Dumnezeu si nu incercati sa convingeti pe altii de unele lucruri , pe care nu le cercetati inainte.S ar putea ca Dumnezeu sa ve traga la raspundere pt asta.
    Cu respect Geanina

    • Geanina, se pare ca ai un comentariu sincer dar esti coplesita de indoctrinare carismatica. La tine a cauta pe Dumnezeu inseamna a accepta indiscriminant ocultismele carismatice ale lui Jack Deer. Domnul sa te lumineze!

      Paul Dan

Leave a Reply

