Fosti membri ai “Metanoia Brasov” depun marturii devastatoare

ghita Submitted on 2012/05/13 at 8:13 pm

fac parte din biserica metanoia brasov …… sau am facut parte, momentan sunt in alta tara. sunt cu totul de acord cu fr Ninel, il cunosc personal si am fost cu el la evanghelizarea de care el vorbeste … a fost un timp grozav. nu am stiut in ce directie ne vom indrepta ca si brand metanoia dar ….. categoric nu am crescut nici ca biserica nici personal. sunt nedumerit cum la inceput sa prezentat asa de frumos lucrarea care va urma si de fapt a fost ca un mar putred. imi pare rau de situatia fratilor mei pe care ii salut dar pe deoparte imi pare bine ca toate lucrurile lucreaza impreuna spre binele celor ce Il iubesc pe Dumnezeu. eu personal am invatat lectia. momentan biserica metanoia brasov mai are in jur de 10 membri dar nu sunt sigur (poate sunt mai putini).

Little angel   Submitted on 2012/05/13 at 6:29 pm

Buna Ninel,

Eu am facut parte din grupul cu care mergeam la evanghelizare si am facut parte si din Metanoia Bv, si cea ce ai spus este in totul adevarat, ne-ai avertizat de pericole si multi nu au vrut sa le vada, acum in biserica Metanoia nu mai sunt decat 6-8 membri care merg constant (mare parte surori singure), ceilalti fratii au ales sa nu mai traiasca in minciuna si gunoi si au ales se intoarca de unde au gresit si s-au pocait ca au uitat viziunea la care i-a chemat Domnul. Inca o data iti multumesc Ninel, Domnul sa te binecuvanteze. Au invatat foarte multe de la tine frate si stiu ca ne-ai avertizat de pericol si ne pare rau ca nu te-am ascultat,si inca o data spun este adevarat ce spune fratele Ninel despre Bv, eu am fost de fata si sustin ca este adevarat.

Fiti binecuvantati si incercat sa il slijiti pe Dumnezeu, ca cei ce nu o fac, vor da socoteala in fata tronului de judecata a lui Dumnezeu .

3 thoughts on “Fosti membri ai “Metanoia Brasov” depun marturii devastatoare

  1. Buna,
    Ptr a nu se intelege gresit ,sustin ca Fr Ninel a spus adevarul despre perioada petrecuta impreuna la evanghelizare din cartierul Noua si partasie si despre ce se intampla la Brasov,aceste lucruri sunt foarte adevarate.

  2. Ghita si Little angel, va multumesc ca ati avut curajul sa spuneti adevarul despre o practica grava impotriva bisericilor. Ramaneti tari in credinta, prin harul Domnului.
    Paul Dan

  3. Ti-am scris dar email-ul a venit inapoi. Probabil ca totusi ai primit adresa mea de email. Catodata expeditorul primeste mesaj ca adresa de email a destinatarului este incorecta dar totusi destinatarul primeste emailul.

    Paul Dan

Leave a Reply

