Un fost metanoist marturiseste impotriva miscarii Metanoia

un fost metanoist   Submitted on 2012/05/14 at 8:17 am

Din pacate tot ce scrie in acest articol este purul adevar. Eu sunt din Braila si am fost dintre cei care au mers la metanoia dupa ce s-a produs separarea (ruptura de fapt). Imi pare rau sa afirm ca s-a recurs la o manipulare feroce, se prezenta Biserica Sfanta Treime si cei din conducere (in special fostul pastor) ca fiind raul de pe lume. Noi ca si membrii nu aveam habar ce se intampla si credeam minciunile care ni se spuneau in mod repetat de catre cei care au produs ruptura.
Aprox 2 ani de zile am mers la metanoia insa dupa un an am inceput sa simt ca ceva nu e in regula. Muzica de inchinare devenise un fel de rock, tineri care nu erau in regula cu Dumnezeu erau in trupa de inchinare, tinerii erau f razvratiti si obraznici si exemplele pot continua. Totul era facut dupa proiectul Harvest, biserica practic neavand nici o identitate. Membrilor care mai mergeau la Sf Treime li se atragea atentia ca ,citez, “ce cautati la aia” de parca nu erau tot fratii nostrii si se faceau presiuni asupra noastra ca sa nu mai mergem acolo, nici macar in vizita.
Cineva spunea mai sus ca Hristos ne-a zis sa incepem biserici noi, insa a face o biserica noua nu inseamna sa minti si sa manipulezi pentru a rupe o biserica in doua si asa sa mai faci o biserica. Metanoia asa s-a format, prin manipulare si minciuna.

9 thoughts on “Un fost metanoist marturiseste impotriva miscarii Metanoia

  1. Fostului metaonist,

    Ai redat foarte bine fenomenul: “s-a recurs la o manipulare feroce…Muzica de inchinare devenise un fel de rock, tineri care nu erau in regula cu Dumnezeu erau in trupa de inchinare, tinerii erau f razvratiti si obraznici”

    Acesta este adevarul cu privire la “Metanoia” si metodele lui Barbosu. Modernistii de azi pun in fatza bisericii niste clovni fara nastere din nou , numita “echipa de inchinare”, ca sa dea un spectacol de duzina. Acesti rokeri se cred vedete internationale si asteapta ca biserica sa le aduca apreciere vecina cu inchinarea.

    Peste toate acestea se face asa cum ai zis ” o manipulare feroce”.

    Frate, roaga-te ca Domnul sa elibereze bisericile de influentza “Metanoia”, iar lui Barbosu si oamenilor lui sa le dea o pocainta adanca.

    Pastor Paul Dan

  2. Fiecare din noi va fi tras la răspundere, pentru orice cuvânt ieșit din gura! Romani 2:1,2 …
    Aveți grija ce va iese din gura, s-ar putea sa fiti loviti rau, Domnul va va răspunde !!!

    • domnule anonymous eu ceea ce am afirmat nu e gresit, e o marturie persoanala(bazata pe fapte reale ,nu povesti de la altii) a modului cum s-au intamplat lucrurile. Folositi textul din Romani fara nici o legatura cu discutia in cauza.

      • Ce a spus “un fost metanoist” este adevarul adevarat.
        Dar tu esti “anonymus” esti corect ? sau esti cat se poate de fals?

  3. Eu nu vad unde e dragostea lui Cristos in toate articolele astea…cu atat mai mult intre frati. Expresii precum ‘clovi’ etc.wow….Nu cred ca Pavel cand vorbea galatenilor spunea ‘Bai clovnilor! De ce v-ati luat dupa iudaizatori? Ereticilor! Pagani ce sunteti!’ Imi e de ajuns sa vad cu cata ‘dragoste’ scrieti toate aceste atacuri la adresa metanoistilor si nota de aroganta si ingamfare. In mod cert nu e o atitudine ce sa reflecte dragostea lui Cristos.

    • Ati pomenit de Galateni. Iata cum vorbeste Pavel la Galteni 3:1,3 “O, Galateni nechibzuiţi(anoétos = fara minte, intelegere)! Cine v’a fermecat, pe voi, înaintea ochilor cărora a fost zugrăvit Isus Hristos ca răstignit?”..” Sînteţi aşa de nechibzuiţi(anoétos = fara minte, intelegere) ? După ce aţi început prin Duhul, vreţi acum să sfîrşiţi prin firea pămîntească?” iar in 5:12 Şi, schilodească-se (apokoptó= castra) odată cei ce vă tulbură!

      Pavel foloseste cuvinte foarte tari. Eu nu am folosit terminologia lui. Daca “dragotea ” de care pomeniti tolereaza ce face Metanoia, atunci dvs. confudati dragostea cu un spirit umanist tolerant.

      Paul Dan

      • Dar frate Dan, dragostea de care vorbesc eu ”nu se poartă necuviincios, nu caută folosul său, nu se mânie, nu se gândeşte la rău, nu se bucură de nelegiuire, ci se bucură de adevăr,acoperă totul, crede totul, nădăjduieşte totul, suferă totul”, iar eu -personal- (nu Metanoia) as omite substantive de genul pentru a nu intarata mai mult la manie, nu-l condamn pe Pavel, nu toti avem caracterul sau personalitatea lui. Cu totii trebuie sa fim la momentul oportun mai ‘lei’.
        Dar din cate tin eu minte in contextul galatenilor ‘cei ce tulbura’ argumentau ca justificarea in fata Domnului se face prin credinta in Isus Cristos + pazirea Legii, deci aici vorbim de Evanghelia credintei..Iar aici imi pun intrebarea…ce anume ”face” Metanoia?

Leave a Reply

