De ce era nevoie de Metanoia?…

Viorel Mocanu  Submitted on 2012/05/15 at 9:26 am

Hai sa va spun o mica poveste: de ce era nevoie de Metanoia?… pai erau doua sabii si numai o teaca… asa ca s-a cumparat o noua teaca… teaca cea noua nu putea purta numele primei teci, asa ca repede s-a gasit un nou nume… initial pentru cei ce stiu a doua teaca s-a numit altfel, apoi a devenit Metanoia… sa urmarit doar un lucru: “sa pot si eu conduce” si de aceea s-a infiintzat Metanoia… Aici nu a fost vorba de invatatura biblica ci doar de orgoliu si de dorintza de a conduce – lucrarea lui Hristos se putea face si fara acea “ruptura” a Bisericii…
Daca nu am dreptate as vrea sa fiu contrazis insa nu jignit ca eu nu am jignit pe nimeni…
Viorel Mocanu

One thought on “De ce era nevoie de Metanoia?…

  1. Da asa este, lucrarea se putea face si fara ruptura in biserica. Ati punctat precis ca Metanoia e bazata pe orgoliu si dorinta de conducere. Daca va uitati la comentarile celor de la Metanoia, toti sunt plini de manipulari si agresivitate. De orgoliu nici numai vorbim.

    Paul Dan

Leave a Reply

