Pastorul Cristian Barbosu, conectia cu James MacDonald si Sumitul Global de Conducere

Prietenul meu Ninel Lazar si colaborator in apologetica a dat peste niste infromatii care sunt dezbatute puternic in America despre pastorul James MacDonald. Ce fel de informatii? Deloc bune. Am atasat articolul scris de Ninel in privinta aceasta. Rolul articolului lui Ninel este de a face si mai multa lumina in ce priveste asocierea pastorului Cristian Barbosu cu pastorul J. MacDonald ( plus biserica Harvest, Chicago) cat si implicatiile pentru nonsensul numit Sumitul Global de Conducere.

Mai aveti timp sa va rasganditi in ce priveste participarea la un astfel de amalgam ecumenic.

Paul Dan

James MacDonald si darul spiritual al investitiilor imobiliare (Word 97-2003)

James MacDonald si darul spiritual al investitiilor imobiliare  (PDF)

53 thoughts on “Pastorul Cristian Barbosu, conectia cu James MacDonald si Sumitul Global de Conducere

  1. SOCANT !!! Asta-i singurul cuvant care-mi vine in minte dupa ce am citit articolul si am intrat pe linkul despre J.M . Totul ce se afirma este dovedit cand te uiti pe link-urile la care te trimite articolul lui Ninel Lazar. ESTE CUTREMURATOR,cand imi dau seama ca de aproape 7 ani sunt membru in Metanoia si le-am vorbit de bine la atatia oameni despre Metanoia si C.B. Cat de NAIV si CREDUL am fost,ca m-am trezit asa tarziu, cu toate ca Domnul mi-a aratat de mai multe ori ca unele lucruri la Metanoia nu sunt ceea ce vor sa para a fi.
    Cand vad numele astea de pastori eretici si apostati ca Steven Furtick,Mark Driscoll ,Bill Hybels,T.D. Jakes ,etc. , pe care C.Barbosu ii promoveaza in Romania, prin BIG IMPACT si SGC ,la porunca suveranului sau James Macdonald,seful Harvestului,IMI VINE RAU si la propriu si la figurat. Am avut atata incredere in C.B ,bagam mana in foc pt el, predica excelent, dar SE DESCALIFICA TOTAL prin aceste asocieri, si la fel si cei din Metanoia care sustin aceste lucruri direct sau indirect.
    Felicitari pt pastorul conservator texan Vodie Baucham,care a refuzat,cum spune acest articol, colaborarea cu J.Macdonald si emisiunea lui ER2 si a refuzat pana sa si vorbeasca in biserica Harvest, ca sa nu fie asociat cu aceste erezii si apostazii. DE OAMENI DIN ASTIA ARE NEVOIE DOMNUL ! Nu de” slujitori” la care li se INVERZESC ochii dupa dolarii de la Harvest.
    Acest MORMANT VARUIT care este J.Macdonald,are tupeul sa spuna, acelui grup de credinciosi harvest( care l-au confruntat in privinta finantelor dubioase de la Harvest,datorii de 65 mil $,salar an.de 500 de mii $ ,etc, si a teologiei deraiante prin asociere),ca EL, J.Macdonald CONTROLEAZA AMVONUL SI BANII la Harvest si le ureaza succes in incercarea lor de a-l combate. Cat CINISM DIABOLIC are omul asta !! Fariseii erau niste copii naivi pe langa el .
    Anul asta ,3 biserici din SUA ,membre in reteau Harvest a lui J.M., au parasit reateau Harvest pe motive asemanatore prezentate in acest articol. Este vorba de Harvest Bible Chapel -Prescot Arizona ; H.B.C.-New Lenox, IL si H.B.C.-Detroit,MI. Pe cine intereseaza am link-urile care certifica asta. ASA AR FI TREBUIT SA PROCEDEZE SI C.B SI METANOIA !!! Daca ar avea frica de Domnul si ar iubi ADEVARUL.

  2. Nu prea știu cine e James MacDonald (dar nici el nu știe cine sunt eu 🙂 ). Sunt un pic surprins totuși să aud de asocierea fratelui CB cu o așa persoană…

    Frate Paul, adresa de email pe care vă scriam mai de mult mai este valabilă?

    • Teo Constantin,
      Biserica Metanoia Arad stie cine este James Macdonald. Trist este cu nu toti stiu si partea ” putreda ” a lui J.M. Articolul de fata cred ca va face lumina pt cine cauta adevarul si isi face temele in consecinta.

  3. Cristian Barbosu, daca citesti acest mesaj vreau sa iti spun ca iti urmaresc predicile care le-ai inceput din EXOD. Ti-am urmarit si predica de azi 28.10. 2012,de la al 2-lea program. A fost din exod si ai insistat asupra IMPIETRIRI INIMII (la faraon si slujitorii lui). Predica a fost foarte buna, dar in primul rand trebuia sa ti-o predici tie. Nu am DELOC intentia sa fiu ironic cu ce ti-am scris mai inainte, ci ti-o spun cu durere,si TE ROG sa o iei ca atare. Cristi, daca tu vrei sa urmezi exemplul lui Moise(asa cum sugerezi fin in predicile tale) ,care i-a condus pe evrei AFARA din Egipt ,de sub robia faraonului, atunci ai grija cum tratezi problema LEGAMANTULUI CU HARVEST. Credeam ca noi cei din Metanoia avem LEGAMANTUL CU CRISTOS. In opinia mea si a altor frati tu, Cristi, AI INIMA IMPIETRITA pt ca nu vezi ca iti duci poporul (Metanoia) inspre Egipt(Harvest) si faraonul ei (James Macdonald). Daca nu vrei sa devii si tu un mic faraon de balcani, vasal al celui de la Harvest ,dupa exemplul lui J.M, atunci SMERESTETE SI POCAIESTETE si rupe Legamantul cu Harvest. In numele sfant si scump al DOMNULUI ISUS ,cu lacrimi in ochi, TE ROG sa fii iti aduci aminte, ca vei sta intr-o zi in fata scaunului de judecata AL LUI DUMNEZEU si vei da socoteala de TOT.

  4. OOO, frate Romica,
    de cite asemenea lacrimi o sa mai avem parte;
    in 18 ani am plins de atitea ori, am iesind plingind din biserica de durere ca Numele Domnului e batjocorit;
    ma linisteam cind citeam in Ez 9, unde Domnul spune “omora i pe batrini, pe copii” iti dai seama, pina si pe copii, incepe din Sfintul lacas,
    numai nu te atinge de cei care poarta semnul Meu pe frunte.
    Sa fii sub minia lui Dumnezeu, asa cum va fi C B daca nu se pocaieste ACUM, cind ea se va descoperi, nimic nu va mai ramine.
    Cum crezi ca CB nu a inteles cu cine se asociaza?
    mamona i-a orbit ochii;
    curvia si banii, doua lucruri cu care diavolul fac, vai, ravagii.
    Banii multi au stricat si biserica calda din Brasov, cind au venit americanii, acum ma gindesc ca si aceia au avut legatura cu demonii
    din State, care vin, sub aparenta crestinismului cu ideile demonice,
    foarte bine ascunse.
    Eu de la acesti americani am invatat atunci ca”orice as face sunt fiica de Dumnezeu, nu mi pierd mintuirea, ca si daca fiul meu ajunge la inchisoare, el e tot fiul meu”
    Am plecat ca si tine plingind, cu lacrimi si durere cumplita.
    Te inteleg si sunt cu inima alaturi, fii credincios pina la moarte si vei primi cununa>
    Slavit sa fie Dumnezeu, EL stie de ce ai fost acolo si cum te-a folosit, sau te va folosi.

    • Sora Elisa

      Nu toti evanghelicii americanii sunt la fel. O mare parte au fost formati gresiti in seminarele unde au studiat. Totusi teologia Biblica de valoare a venit de la ei in ultimii 80 de ani (nu ma refer la felul cum vad ei viata bisericii). Din Anglia au venit idei bune inainte de 1900. Biserica evanghelica este relativ tanara pe teritoriul romanesc. Formarea teologica a unei natiuni ia timp. Tocami cand incepeam sa ne formam teologic a venit comunismul.

      O sa discutam altdata si ce fac tinerii teologi romani. Foarte multi s-au format in Anglia si au venit cu influente ortodoxe, deoarece ortodoxia a experimentat o crestere in Anglia cit si o influenta mare printre teologii englezi. Unii dintre teologii tineri romani sunt prieteni cu apostatii romani promovatori de islam.

  5. Frate Paul,
    cred ca ortodoxia avind Sfinta Treime cea la care se inchina,
    este mai aproape de Adevar.
    Ei Il au ca Domn pe Hristos , a carui Tata este recunoscut , ca si Duhul Sfint, cele care tin de tardii sunt ..in plus…dar e disferenta mare
    intre aceste erezii care apar acum cu viteza mare.
    Sigur ca nu toti americanii evanghelici sunt cooptati in aceste curente.
    da, am gresit!

  6. Rusinos pentru J MacDonald. Cred ca bisericile Metanoia se vor debarasa de parteneriatul cu Hardvest daca jams MacDonald nu se pocaieste.

    • Simion,
      si eu am crezut ,fiind membru in Metanoia Arad,ca se vor debarasa de J.M. si Harvest. Desi C.B si conducerea Metanoia STIAU de aceste lucruri, tocmai recent (acum aprox 3 saptamani) au semnat un tratat de “vasalitate” cu Harvest numit Legamantul cu Harvest, prin care S-AU LEGAT IN TOATE cu ”viziunea” Harvest. E foarte trist ,dar asta e realitatea.

  7. Am urmarit clipul lui Furtick… Daca nu citeam inainte aici ca e pastor, l-as fi luat drept unul din tagma lui P.Diddy sau Lil’Wayne. Probabil ca asa spera sa impresioneze. Expresiile faciale m-au cam speriat… chipurile el li se adreseaza celor care “urasc” dar in ochii lui am citit acelasi sentiment.

    • N.Lazar,
      multumesc pt clip, e relevant ! Ice are dreptate, S.F. are limbajul corporal si gestica lui P.Diddy(sigur il studiaza mai mult decat biblia). Mi se pare mie, sau seamana la figura cu Mick Jagger( satanistul de la Rolling Stones) ??( cred ca are ceva din gena lui)
      Oricum e un actor slabut care in schimb are un mesaj pervers de ”predicat”. Numai oameni de genul lui pot sa vorbeasca de DRAGOSTE si PACE cu o fata distorsionata de URA.

  8. oaiiii ce strimbaturi face…
    si astea -s f bine platite;
    satana are bani negrii , multi bani,
    de care se bucura Barbosu si altii care au facut Metanoia
    in Romania
    de asta s-au lasat coptati PENTRU BANI!

  9. Citind articolul nu pot decat sa recomand tuturor credinciosilor o carte
    – Criza Integritatii, Warren W. Wiersbe.

    Pentru cai care nu o aveti in format tiparit iata si forma electronica.

    http://www.theophilos.3x.ro/Biblioteca/Carti/ONLINE/Criza%20integritatii/index.html
    O carte ca ceasta trebuie cautata prin anii 50-60.

    Cartea a fost scrisa in urma unor scandaluri financiare si imorale din lumea evanghelica si este o chemare la integritate financiara, morala si mai ales la o traire si dependenta de Dumnezeu in toate aspectele vietii si lucrarii crestine.

    Citind articolul si urmarind sursele din limba engleza nu pot decat sa fac o asociere cu ceea ce deja multi altii au incercat sa faca si au esuat; aici amintesc doar pe Jim Bakker, vestit tele-evaghelist care a cazut in curvie si a facut inchisioare pentru frauda finaciara si imperiul financiar a lui Robert Schuller impreuna cu Catedra lor de Cristal, construita in 1955, care au intrat recent in faliment financiar. Nu mai vorbim aici de luptele de putere din interiorul acestor institutii, lupte pe care le vedem acum si la Harvest.

    Se pare ca MacDonald le calca pe urme, impreuna cu multii altii.
    Ce este a mai fost si ce va fi a mai fost, dupa cum spune Solomon, omul care a trecut prin toate – bani, putere, imoralitate.

    • Autorul cartii a plecat la Domnul in 1985,
      inca de atunci se povesteste, e poveste veche in USA>
      Nu cred in televiziunile crestine;
      uitati va la CREDO -TV:
      artisti, cintareti..unde ma rog in Scripturi este vorba de vedete?
      Emisiunea in spatele versurilor si artistilor, sau cam asa ceva,
      ce muzica, ce prezentare…ce decoltee generoase.
      M-am bucurat cind am auzit de CREDO TV, dar
      nu se merita sa ti pierzi vremea, mai ales ca ti tulbura cugetul.
      E scandalos ceea ce se face azi, am ajuns sa stricam tot ce a fost bun.

  10. Daca pana la lecturarea acestui material credeam ca aceasta grupare este doar o secta neopagana acum, tinand cont de detaliile citite aici, inteleg ca este vorba de o “caracatita” financiara.
    Dupa experienta pe care am trait-o timp de aproximativ un an, perioada in care am fost membru in aceasta “biserica”, dupa ce le-am simtit “dragostea” pe propria-mi piele, si eu cred, ca si doamna Elisa, ca ortodoxia este preferabila ideologiei metanoiste.
    Limbajul de lemn si tehnicile de spalare a creierului intalnite aici au facut ca discursul antireligios al unui ateu ca Richard Dawkins sa mi se para, prin comparatie, respirabil.
    In fine, nu vreau sa pozez in victima. Mi-am meritat din plin aceasta lectie, mi-am facut-o cu mana mea.

    Asadar, asta este “viziunea” metanoisto-harvestita: bani si putere pentru lideri, pelerinaje la “centru” si o strangere de mana cu “profetii” pentru membrii de rand! Coliva cu rom de import si bomboane de ciocolata pentru “popime” si cate un blind de linte pentru restul! Sa fie primit!

    • Adrian

      Iti inteleg supararea dar nu sarii calul. Richard Dawkins nici nu trebuie adus in discutie. Asemenea experiente grave prin care ai trecut au darul sa iti confirme sau sa iti infirme credinta. Te astept cu mai multe detalii!

      Paul Dan

      • Este foarte adevarat. Doar simplu fapt sa-l asculti pe R. Dawkins este ca si cum ai incerca sa te joci cu o cobra regala ” sperand ” ca nu te va musca ,sau daca o va face ” din gresala” poti cumva sa fii imun la veninul ei . In schimb Adrian are multa dreptate ,din pacate, cu lucrurile expuse despre metanoia.

      • Ioan8, imi asum comparatia, daca sar intr-adevar “calul” imi puteti modera comentariul. E blogul dvs., puteti taia tot ce nu respecta regulile pe care le-ati impus aici.
        Nu am vrut sa-l ridic in slavi pe Dawkins, ci doar am spus ca pledoariile lui devin respirabile COMPARATE cu manipularile abjecte ale unor lideri metanoisti, adevarati briganzi ecleziastici. Prefer proximitatea unei cobre regale, decat cea a unui lup imbracat in piele de oaie. Macar de la o cobra stiu la ce sa ma astept…
        Pacat ca nu exista o lege a cultelor care sa sanctioneze practicile pe care le promoveaza liderii acestui matrix religios.

        Este posibil sa aveti dreptate: se pare ca am iesit pe minus, aceasta experienta nu pare sa-mi fi intarit credinta, ba dimpotriva.

        Despre detalii… Le-am transmis deja unor persoane cu oarece trecere in comunitatea baptista. In mod normal, o astfel de grupare ar trebui exclusa din cultul baptist. Faptul ca nu se face asta, imi demonstreaza mie ca itele sunt mult mai incurcate.
        Peste toate, cred ca realizati si dvs. ca papusarii metanoisti se bucura chiar si de reclama negativa. Ei vor cu orice pret sa se vorbeasca de metanoia, fie si de rau, numai sa se vorbeasca si sa afle cat mai multi ca exista! In tot acest timp, isi construiesc aure de martiri, vorbesc de dragoste si mimeaza rugaciunile pentru “dusmani”. Sunt foarte buni in utilizarea limbajului de lemn crestin. Nu le subapreciati capacitatile.
        Daca doriti, va pot da amanunte pe privat (adresa de email este reala, ca si numele meu mic – nu am nevoie de pseudonime ca sa spun ceea ce cred).

      • ADRIAN , pt mesajul tau de la nr.28,
        sunt deacord cu tine in ceea ce afirmi, pt ca ai dreptate. Da, ai MARE dreptate . Si eu am mers la Metanoia Arad pana de curand , dar mi-a fost ” de ajuns ”. In schimb pe mine ”experienta” metanoia mi-a intarit credinta in Dumnezeu si cuvantul Lui. Adrian, TREBUIE sa te bucuri ca Domnul te-a facut sa intelegi lucrurile de care vorbesti aici , si sa fii intarit in credinta , pt ca sunt atatia in Metanoia care nu le pot intelege pt ca nu cauta ADEVARUL . Cum cred ca stii si tu ,traimi vremuri de mare apostazia la nivel mondial, care se va amplifica . BIBLIA,ne vorbeste clar despre asta (2 TESALONICENI capit. 2, vers. 3-4 si 7-12).

    • Lead 222 este condusa de oameni care au lucrat multa vreme cu Willow Creek si Bill Hybels. Nu suna deloc bine. Nu inseamna in mod necesar ca ar fi gresiti, dar cata vreme se folosesc de numele Willow Creek ca de o recomandare, asta spune de la bun inceput unde stau ei dpv teologic. Eu as evita, dupa principiul lui Pavel care spune sa evitam orice ni se pare ca este rau.
      Young Leaders Summit este un copy-paste al Global Leadership Summit, doar ca se adreseaza tineretului. Probabil ca in cazul YLS se vor da pe fata si alte instrumente din arsenalul liderilor miscarii bisericii emergente. Cam asta ar fi, pe scurt, YLS si Lead222. Sfatul meu – fugi de asa ceva. Cat esti tanar, e bine sa porti un jug, adica mai pe intelesul tinerilor, sa lasi ideea de “leadership” pentru momentul cand te va scoate Dumnezeu cu forta din pozitia de “cel mai mic dintre voi” (altfel spus pozitia de slujitor al lui Dumnezeu si al celorlalti). Nu spun ca Dumnezeu nu te poate face un lider cand esti inca tanar (destui apropiati ai lui Pavel au fost tineri), insa lasa-L pe El sa faca asta, iar tu preocupa-te sa slujesti altora, nu sa le fii lider.

  11. va trimit un link, daca doriti sa scrieti un articol despre el. nu este legat de cristian Barbosu dar este un tip foarte apreciat in muzica crestina romaneasca. in ultimile 6 luni s-a tot plimbat pe la radiourile crestine, unde si-a promovat marturia si melodiile.
    l-am gasit recent pe youtube si m-am ingrozit… dar nu de melodie. m-am ingrorzit cum… spune la sfarsit:
    “NOI NU SUNTEM BISERICA DOMNULUI ISUS, NOI SUNTEM ARMATA DOMNULUI ISUS!
    si apoi pune toata sala sa repete… si toti acei tineri din bisericile noastre repeta dupa el aceste cuvinte….. numele lui este SUNNY si pot sa spun ca melodiile lui sunt promovate in bisericile noastre din Romania prin intermediul tinerilor, liderilor de inchinare si liderilor de tienret

    • Chipp,
      daca nu esti din Arad, iti spun ca bis. Adoram cu care Sunny canta e din Arad. E la 5 min de mers de unde stau eu. Am fost de 2 ori la ei si mi-a fost de ajuns. Muzica este cantata la un nivel profesionist si este de calitate (dpdv pop culture ), si te prinde intr-un extaz mistic mai ales daca te-ai hranit de mic cu pop culture ca si majoritatea dintre noi. Am prieteni acolo,care sunt sinceri in credinta lor ,dar din pacate pot fi inselati. Dar manifestarile de genul ”scuturarilor” partilor corpului la propriu SUNT PREZENTE la Adoram, desi rar si nu asa de intens cum se vad la fratii lor carismatici de peste ocean. Acolo intensitatea fenomenului atinge cote patologice (ras isteric, tremuraturi grotesti,etc). si se asemeana f.mult cu fenomen. din timpul ritualelor hinduse de trezire a energiei kundalini (aceleasi manifestari)
      Ideea ca crestinii de azi trebuie sa fie Armata ,si nu Biserica e luata tot din teologia carismatica (Armata lui Ioel) ,ei crezand ,in mod gresit, ca noi trebuie sa CUCERIM pamantul pt Isus (ca o armata) si apoi El va reveni . Paul Dan a realizat un articol f. bun, pe acest blog despre apostazia gigantica a carismatismului si legatuta cu ecumenismul,pregatind calea anticristului.

    • Romani 2:17-24 – “Tu, care te numeşti Iudeu, care te reazimi pe o Lege, care te lauzi cu Dumnezeul tău, care cunoşti voia Lui, care ştii să faci deosebire între lucruri, pentrucă eşti învăţat de Lege; tu, care te măguleşti că eşti călăuza orbilor, lumina celor ce sunt în întuneric, povăţuitorul celor fără minte, învăţătorul celor neştiutori, pentru că în Lege ai dreptarul cunoştinţei depline şi al adevărului; tu deci, care înveţi pe alţii, pe tine însuţi nu te înveţi? Tu, care propovăduieşti: “Să nu furi,” furi? Tu care zici: “Să nu preacurveşti,” preacurveşti? Tu, căruia ţi-e scârbă de idoli, le jefuieşti templele? Tu, care te făleşti cu Legea, necinsteşti pe Dumnezeu prin călcarea acestei Legi? Căci “DIN PRICINA VOASTRĂ ESTE HULIT NUMELE LUI DUMNEZEU ÎNTRE NEAMURI,” după cum este scris.”
      Nu e de mirare de ce ortodocsii nici nu vor sa auda de evanghelici…

      • Este atat de adevarat, mai ales ce ai scris cu majuscule. Niste colegi ortodox., care stau in cartierul meu in Arad , langa bis. Adoram, au vazut trecand pe-acolo pe tinerele lor imbracate si machiate ca si in cluburi, care se mai si sbenguiau in ritmul frenetic al muzicii. Nu pot sa redau aici concluziile colegilor mei si aluziile lor fata de tinerele respective si fata de o ” biserica discoteca”. Cu toate ca ,cum a spus si Paul D., sunt mantuiti rataciti printre ei, fenomenul per ansamblu duce spre un drum gresit.

    • Chipp, iata o prezentare pe PowerPoint despre originea si caracterul culturii contemporane https://ioan8.wordpress.com/2011/03/04/crestinismul-sub-asediul-neopaganismului/

      Vezi si articolul acesta: https://ioan8.wordpress.com/2012/09/15/ce-ar-trebui-sa-cunoasca-multi-pastori-si-lucratori-in-evanghelie-din-romania/

      As mai adauga un lucru: In acest video clip asistam la o versiune evanghelica de discoteca sfiintita. Una din tantiile care canta pe scena se mai bate si peste coapsa…

      Chipp, iti este la indemana sa impartasesti cu noi cei de pe acest blog cum te-ai intors la Dumnezeu?

      Multumesc,
      Paul Dan

  12. Parca e Cenaclul Flacara a lui Paunescu;;;vaiiiiiiiiiiiiiiii ce fac ei cu mintuirea lor;
    unde este crucea?
    cum se permite acestora sa coopteze tineri din adunari?
    ce veselie mare

    • Sora Elisa, aici nu avem de aface cu oameni mantuiti. Fara indoiala sunt printre ei si mantuiti rataciti. Cand Dumnezeu m-a mantuit in 1976 am terminat-o radical cu lumea. Pana atunci stiam bine ce era discoteca. Nu m-ar fii oprit nimeni sa ma mai duc din nou, dar desigur Duhul Domnului nu m-ar fii lasat. Asa ca prin ceea ce Chipp a prezentat, este o reconfirmare ca biserica se adanceste la apostazie.

  13. Astazi si in biserici , cei care cinta, uita ca ii cinta Unului Dumnezeu maret, care are toata puterea, marirea si slava, domnia, bogatia si slava, taria si puterea ;
    si isi discuta gusturile cu privire la cintarile care sunt numite cintece,
    si “trebuie ” sa fie cintate in biserica.
    Pai nu lui Dumnezeu iIi cintam?
    cei din clipul de mai sus, nu mai poti comenta. :((

  14. Legat de marturia mea, Nu am facut-o publica niciodata pe internet. totusi rugamintea mea este sa ramana la nivel de comentariu nu de articol.
    Domnul a dus cu mine o lupta grea.
    M-am nascut intr-o familie de crestini si am crescut in biserica.
    Eram o persoana aparent retrasa dar eam cu totul in lume, cand eram in liceu.

    La 16 ani am mers in prima tabara de tineret organizata de biserica noastra, si apoi la 17 ani am mers din nou in tabara. Au fost tabere frumoase care mi-au placut fff mult si chiar am hotarat sa ma botez dupa acea tabara insa nu am facut pasul imediat. m-am botezat totusi in martie, la 17 ani si 10 luni.
    trebuie sa mentionez ca eram un tanar ce ma distram de minune, in mod special la scoala. faceam multe lucruri care le faceau si colegii mei:
    – deranjam orele profesorilor
    – flirtam cu fetele chiar daca imi facusem o prietena din biserica
    (la 18 ani)
    – motivam absente, cand profesorii nu erau pe pe faza
    – faceam glume proaste
    totusi nu injuram, nu consumam alcool si nu fumam ptr ca asa fusesem educat.

    Participam regulat la intalnirile de tineret si la programele din biserica si vreau sa subliniez ca in acea perioada l-am auzit predicand pe Paul Washer la Braila, in 2 randuri. ptr mine a fost o mare binecuvantare.
    Dar nu s-a produs o schimbare majora in viata mea.

    Dupa ce m-am botezat, am continuat sa fiu superficial in relatia cu Domnul.
    Cand privesc tinerii din biserici, si manifestarile lor, ma vad pe mine cand eram in liceu si in facultate. dar noi, la intalnirile de tineret nu dansam. totusi cantam, ridicam mainile, “ne inchinam” lui Dumnezeu dar luni reveneam la viata mea.
    Mergeam la tineret, imi placeau predicile pastorului de tineret, pot sa spun ca ma duceam la tineret ptr mesaj si ptr timpul de inchinare prin muzica, chiar daca la tineret erau si parti cu divertisment, scenete, interactiune.

    anii au trecut si am terminat facultatea, si in acea vara, cand trebuia sa ma angajez, mi-am rupt piciorul. fractura tibie si peroneu ce a necesitat 3 luni de ghips si inca 1 luna de recuperare fizica si am inteles ca toate astea nu sunt la voia intamplarii. dar tot nu am schimbat nimic in viata mea.
    A urmat un accident mortal de masina in 2007. fiind nevinovat,

    Dar momentul de cercetare a venit cand biserica din Braila s-a despartit. nu puteam intelege de ce se intampla toate astea.
    Am simtit ca toti cei care-mi vorbeau despre Dumnezeu m-au dezamagit.
    Mergeam cu masina la servici, in fiecare zi cate 200-300 km, lucrand pe distributie. Timp de 2 saptamani mergeam cu masina nu ma puteam opri din plans.si ma rugam Domnului, de ce a ingaduit toate aceste lucruri. Dar sitam ca Domnul este interesat de viata mea, El vrea sa-l slujesc din toata inima. nu cu o inima impartita, si nu cu superficialitate.
    In acea perioada… vorbeam cu actuala mea sotie, Problema este ca tot comunicam cu o alta fata din biserica, la nivel de internet si cateodata SMS-uri, involuntare. Nu stiam ca Diavolul ma va prinde in aceasta capcana, Prietena mea, s-a suparat pe mine si noi ne gandeam ca in anul urmator sa ne casatorim. dar ea a plecat in Italia dupa aceasta situatie.
    relatia cu cealalta fata a avansat repede, si ma indragostisem de ea, dar stiam ca nu este corect ce facusem. nu intru in detalii. dar cand privesc in urma mi-e rusine de absolut tot.

    La un moment dat, nu mai aveam liniste, si stiam ca viata mea este total in neregula. fusese si intamplarea cu despartirea bisericii… Dar Domnul vroia schimbarea inimii mele si m-a trecut prin aceste situatii.

    A trebuit sa pun punct acestei relatii care a lasat in urma consecinte majore asupra inimii mele.
    Avusesem cateva intalnirii cu pastorii bisericii din care fac parte. au vb cu mine si mi-au spus ca ceea ce se intampla in viata mea nu-l onoreaza pe Domnul.

    Am inceput sa vb iar cu actuala mea sotie, si in anul urmator ne-am casatorit.
    Nu am plecat la biserica nou formata din braila.
    Am inceput sa studiez biblia si sa inteleg ca Domnul ma cheama sa fiu diferit de lumea aceasta. am inteles ca noi suntem reprezentantii Lui, Am venit inaintea Lui cu viata mea, plina de compromisuri si de superficialitate. M-am pocait ptr felul cum traisem.

    Am inteles ca trebuie sa spun si celorlalti Cuvantul lui Dumnezeu.
    acum sunt implicat in lucrarea de tineret dar si in lucrarea de misiune din judetul Braila.

  15. pot sa mai las un comentariu?
    o experienta extraordinara care am avut-o saptamana trecuta:

    lucrand pe distributie, merg regulat cu masina. Am hotarat in inima mea sa vb cu oamenii despre D-zeu, oamenii pe care-i iau cu masina la ocazie. Si mi-am luat cateva noi testamente (NT) in masina de la servici.
    Vreau sa va spun ca am vb cu oameni despre DOmnul si i-am invitat sa mearga la biserica, le-am dat un NT, dar erau fff reci.
    Intr-o zi. am luat pe cienva in masina, o doamna si o fetita de 6 ani ce avea semipareza.

    Am hotarat sa ma rog ptr ei macar 15-20 minute, inainte sa le spun ceva despre Domnul. Doamna mi-a vazut buzele rugandu-se, probabil nu si-a dat seama ca ma rugam ptr ca Domnul sa le schimbe inima si sas o vindece pe micuta Ioana. Mi-a mai ramas doar 5 min in care sa le vb de Domnul Isus. nu stiam ce sa le spun, le-am spus doar ca Domnu Isus poate sa o vindece pe fetita lor si poate sa schimbe si inima lor. le-am rugat sa citeasca NT
    Si am observat ca DOmnul le pregatise inima ptr mesajul Lui. Ioana mi-a spus ca ea stie despre Dumnezeu si ea se roaga mereu la El sa o vindece.

    in acea zi am mai vb si cu inca 2 doamne, intai m-am rugat ptr ele, cel putin jumatate din drumul care l-am parcurs cu dansele impreuna. mergeau la spital, la dotul uneia dintre ele. Le-am spus ca am si eu ceva ptr sotul lor, un N.T. stiu ca are timp in spital sa citeasca si l-au primit. am reusit sa le spun ce a facut Domnu Isus cu viata mea. si poate sa schimbe si inima lor.

    LECTIA:
    Domnul m-a invatat cat de importanta este rugaciunea in viata unui crestin. si mai ales in evanghelizare!

  16. Frumos, dar nu mai atacaţi persoane (I.Ţon), ci doar spuneţi-vă părerea despre ce fac . Învăţaţi ce e dragostea de la Domnul Isus, de la sfinţi ca de ex R. Wurmbrand. El nu zicea decît cuv de zidire, îi iubea şi pe torţionarii lui- cartea Cu Dumnezeu în subterană. Sau Corrie ten Boom,care a suferit în lagăr pt. că a ascuns creştini.Prin asta ne-ar cunoaşte oamenii- că avem dragoste. S-o cerem de la Domnul , cu credinţă, El ne-o va da.Să ne rugăm şi pt. Metanoia şi C.B. să se pocăiască, să nu atragă spre Harvest tineri fără discernământ.

    • @hanisanamaria

      ati pomenit sa invatam dragostea de la Domnul Isus. El nu a tolerat minciuna, show-ul religios, si alte lucruri tip Barbosu. Domnul sa va elibereze de un atasament fara discernamant fatza de Ton.

      Noi suntem in rugaciune de mult timp pentru pocainta lui Barbosu, iar Domnul a inceput sa lucreze.

Leave a Reply

