T.C. membru la Metanoia Arad raspunde falselor acuzatii

Frate Paul Dan ,

Scriu aceste randuri doar pentru faptul ca m-ai rugat sa fac o clarificare in privinta unui aspect care a fost mentionat , despre mine , la comentariile articolului meu de pe blogul ioan8 . Articol care descria pe scurt ce s-a expus la ultima A.G a bisericii Metanoia Arad. Am primit imediat dupa ce am scris articolul respectiv , cateva e-mailuri si telefoane care ma sfatuiau sa nu mai scriu pe blogul tau . Unele din aceste mesaje mi-au fost adresate in dragoste sincera si cu bun simt , din partea unor frati metanoisti adevarati , dar altele au fost pline de fiere amara , din partea unor “frati” mincinosi din Metanoia .
Am fost acuzat , intr-unul din comentariile la articolul meu de pe blogul ioan8 , ca eu nu as mai fi membru al bisericii Metanoia Arad si ca as fi membru al unei biserici penticostale din Arad . Aceste lucruri sunt in totalitate falsuri , izvorate ori din necunoastere , ori mai rau , dintr-o rautate furibunda ca rezultat al manipularii la care au fost supusi multi , din pacate , in Metanoia .
Eu sunt membru , pana in prezent , al bisericii Metanoia Arad si al Asociatiei Metanoia Arad , de aceea am si putut participa la A.G si am si putut sa votez in consecinta . Acest aspect este foarte usor de dovedit .
Este insa adevarat ca in urma cu aproximativ doua luni am fost chemat la o discutie cu pastorul Cristian Barbosu , in prezenta liderului meu de grup mic , pentru niste clarificari si lamuriri . Motivul pentru care pastorul C.B m-a chemat la aceasta discutie a fost faptul ca am avut un schimb de email-uri cu el . Aceste email-uri au exprimat pozitia mea clara impotriva sustinerii si colaborarii lui C.B si a conducerii Metanoia in organizarea Sammitul Global de Conducere ( GLS) fondat de pastorul eretic si pro-ecumenic Bill Hybels . La aceea discutie am avut ocazia sa aflu si parerea lui C.B , pe scurt , despre pastorii Bill Hybels , Rick Warren , T.D Jakes si James MacDonald . Toti acestia avand o viziune pro-ecumenica clara mai ales B.H si R.W semnatari ai pactului ecumenic cu musulmanii de la Yale .
Pentru ca nu am fost , si nu sunt deacord , in lumina sfintei scripturi , cu faptul ca un pastor crestin ca si C.B sa colaboreze in proiecte comune , cu pastori dovediti eretici prin faptul ca promoveaza ecumenismul ( 2Cor.6:14-17 si 1Cor.10:20 ) , i-am spus lui C.B ca pana la remedierea situatiei eu o sa particip la serviciile de inchinare ale Bisericii Penticostale Gloria din Arad .
Am sperat , sincer , intr-o minune , ca poate totusi se va lepada de aceste colaborari cand Dumnezeu ii va arata adevarul . Unii mi-au sugerat ca sunt naiv ca sper asa ceva , dar eu intotdeauna am crezut intr-un Dumnezeu al minunilor .
Cu toate ca l-am apreciat mult ca si predicator , si personal fata de mine , cat am interactionat eu cu el in cei sapte ani de Metanoia , s-a comportat foarte bine , nu am putut sa trec peste autoritatea scripturii si sa fiu de acord cu colaborarile lui cu ereticii pro-ecumenici .
Desi stiu ca in contextul actual daca faci afirmatii de genul celor de mai sus esti rapid etichetat ca fundamentalist biblic sau crestin conservator , eu n-am nici o problema cu asta . Pentru ca este adevarat , eu cred biblia literal de la Geneza la Apocalipsa . Daca pentru unii aceste cuvinte sunt de ocara pentru mine sunt de cinste .

T.C.

11 thoughts on “T.C. membru la Metanoia Arad raspunde falselor acuzatii

  1. Daca tot suntem la “ora adevarului”, o alta acuzatie care circula despre T.C. este ca in urma cu ceva timp comenta cu pseudonim pe acest blog. Il rog pe T.C. sa ne spuna inaintea Domnului, fara nici un fel de prefacatorie, daca este adevarat ca a lasat comentarii anti-barbosu cu pseudonim. Cred ca transparenta este un lucru vital cand lansezi atacuri la persoana.

    • Bogdan,
      Dupa ce ati fost dovediti mincinosi ca T.C. nu ar fi membru Metanoia, acum vi cu o alta inventie. Eu nu cred ca T.C. umbla cu asemena lasitati, iar tu nu meriti un raspuns. Spunele celor de la fabrica de acuzatii false ca minciuna are picioare scurte…

      Paul Dan

    • Atitudinea ta Bogdan M. este cea a unui BIRFITOR josnic, care nu face decit sa improaste GRATUIT cu noroi si este evidet faptul ca tu NU ESTI INTERTESAT DE ADEVAR SI DE CEEA CE SE PETRECEA CU ADEVARAT IN BISERICA METANOIA. In loc sa iei act si pozitie de dezvaluirile, dovedit fondate, pe care T.C. le-a facut, tuincerci sa-l discreditezi pe cel care da adevarul pe fata . De ce Bogda M.? Sint sigur ca lui T.C. nu i-a venit deloc usor sa le faca, dar pina la urma lucrul cel mai important este adevarul, nu-i asa ? Dar nu si pentru cei ca tine. Probabil ca tu ESTI UNUL DIN CEI CARE S-AU POCAIT PE BANDA RULANTA pentru a creste numarul membrilor din biserica si nu pentru a-l cunoaste si sluji pe Cristos, si ti-ai facut din acest IUDA alias Cristian Barbosu, care pentru $$$, si-a vindut sufletul Satanei, la fel cum o mai fac inca multi patori din Romania nedescoperiti INCA. Vei avea si tu aceaiasi soarta ca si idolul tau daca nu te trezesti la timp si nu te pocaiesti cu adevat.
      Daca e sa idolizam pe cineva, acela trebuie sa fie nu Barbosu, care si-a mintit cu nerusinare biserica si a tradat-o, ci pe Isus Cristos CARE SI-A DAT VIATA PENTRU BISERICA. Cind acest Iuda a fost dat pe fata cu minciunile lui, el nu a avut nici cel putin demnitatea si barbatia sa participe la ultima sedinta a bisericii. De ce oare…? Ma intreb ce-o face omul acesta la Judecata de apoi, unde nu mai merge ca si aici pe Pamint cu aranjamente de culise. Dar oameni precum Barbosu NU AU NIMIC CU DUMNEZEU. Acest Barbosu DACA ar fi crezut 1% din ceea ce predica el la altii, NU AR FI PUTUT SA FACA NICIODATA CEEA CE A FACUT. Este adevarat ca e greu sa rezisti tentatiei atunci cind primesti de la americani un salar de 8000$/luna tu + 3000$/luna sotia ta, + salariul CONSISTENT din partea bisericii Metanoia. Barbosu nu a fost decit CALUL TROIAN al celor de la Harvest pentru a intra cu otrava lor “pe piata româneasca”. Acest asa-zis pastor, pe linga faptul ca nu are nici caracter, este si un las ordinar, sau altfel spus este un Iuda de Arad. Probabil ca te-a platit sa-l discreditezi pe T.C. dar nu i-a prea mers. Aviz tuturor care credeti ca sinteti intr-o situatie similara cu a lui Barbosu. Dumnezeu, mai curind sau mai tirziu, VĂ VA DA PE TOTI PE FATA, chiar daca unii vor incerca sa loveasca si sa-i discrediteze, prin mijloace murdare asemeni acestui Bogdan M., pe cei pe care EL îi foloseste ca sa faca lucrul acesta.

  2. In urma cu aproximativ o luna de zile, eu am avut o intalnire, personala, cu fratele Cretu, in Arad. Confirm, cu toata sinceritatea, ca ceea ce afirma in marturisirea de mai sus, mi-a marturisit si mie, unul neutru fata de Metanoia Arad, adica ca este inca membru in Metanoia, ca a avut discutii personale cu C.B., cerandu-i, celui din urma sa rupa “legamantul” cu Harvest. A participat in urma cu o zi (la acea data) la A. G. a Bisericii Metanoia Arad. Din cate am inteles eu da la fratele Cretu, nimeni nu cauta sa “scape” de C. B., ci ca acesta sa se elibereze, pe el, si Biserica, de legaturile cu cei de la Harvest, asa cum aminteam mai sus, si sa dea dovada de o pocainta autentica. Cred in sinceritatea fratelui Cretu, si ca marturia dansului este una adevarata.
    P.S. Mentionez ca nu am niciun interes ca sa acuz sau sa apar pe cineva, ii cunosc, intr-o anumita masura, atat pe T. C. cat si pe C. B.

  3. Mi s-a parut si mie , ca ieri fr T.C. a semnat cu anonimous,
    insa se adresa dpdv al dinsului, raspunzind direct ca persoana in cauza;
    mi s-a intimplat si mie, din neatentie, scriind pe alt blog , unde
    din anumite motive nu am dorit sa mi dezvalui identitatea,
    nu am modificat numele, raminind cel anterior.
    Fr T.C. nu se ocupa, as zice firesc, cu gainarii.
    Mi se pare cel mai nimerit termen prin care unii vor sa l acuze pe nedrept , fiind un serios pe Cale cu un adevarat caracter crestin.
    Desigur ca satana isi face si el neobosit treaba, cautind sa si
    recupereze nonvalorile sale.
    Fermitatea nu este pe placul lui.

  4. Rugăm, pe gazda blogului, să faciliteze o legătură între blogul creştin evanghelic “Aradul Evanghelic” şi T.C. Mulţumiri…

  5. Pe linga faptul ca mi-ai sters o parte din ce-am scris ,ma faci viciat in gindire si greu de recuperat, da sunt pt adevar ,nu ca si pe dv care va place doar minciuna ,pt ca daca a-ti fi fost corect a-ti fi lasat postarea asa fara sa sterge-ti NU SUNTETI CORECT!!!!!!!!!!!!!

    • fl,
      uite, ai vazut ti-am lasat protestul pe blog. Cand am spus ca esti viciata in gandire si greu de recuperat m-am referit la faptul ca influenta lui Barbosu intiparita incet, incet in mintiile multor metanoisti. Iti spun un lucru ce tine de consiliere- ceea ce isi face loc progresiv in gandirea noastra nu iese deodata, ci tot progresiv. Domnul sa te ajute sa cresti dincolo de Barbosu si Metanoia, prin loialitate autentica fatza de Cuvantul Domnului sub lucrarea Duhului Sfant.

Leave a Reply

