Politia Romana – Felicitari! Apostatii de la BER – Rusine Eterna!

Politia Romana a intervenit din nou la BER la adunarea din Carol Davila 48 Bucuresti, ca sa deblocheze usile incuiate de catre apostatii Ionel Botgros, Samuel Miu, Isaru, Valsin fost militian, si altii. Acesti agresori au incuiat usa de la intrare la adunarae din Carol Davila, marti saptamana aceasta la serviciul de rugaciune. Ei nu au vrut sa lase inlauntru pe Mihai Socoteanu, Sergiu Iorgulescu, Nelu Istrate, si alti cativa. Echipa de huligani a lui Botgros au ultragait fizic pe frati!

De ce am zis felicitari Politiei Romane? Pentru ca politistii care au venit sa deblocheze usa si sa lase serviciu public sa functioneze normal, au reprosat apostatilor care incuiasera usa ca asemenea fapte sunt inadmisibile mai ales a doua zi dupa Paste. Pacat ca nu i-au arestat pe apostatii huligani…

O sa va tinem la zi si cu alte evolutii de la BER. Speram ca Domnul va hotara o schimbare in bine. Se roaga o multime de oameni pentru acesta.  

Psalmul 9:16-20 Domnul Se arată, face dreptate, şi prinde pe cel rău în lucrul mînilor lui.  Cei răi se întorc la locuinţa morţilor: toate neamurile cari uită pe Dumnezeu. Căci cel nenorocit nu este uitat pe vecie, nădejdea celor sărmani nu piere pe vecie. Scoală-Te, Doamne, ca să nu biruie omul; neamurile să fie judecate înaintea Ta! Aruncă groaza în ei, Doamne, ca să ştie popoarele că nu sînt decît oameni! 

56 thoughts on “Politia Romana – Felicitari! Apostatii de la BER – Rusine Eterna!

  1. Frate Dan, nimeni nu are curajul sa spuna adevarul; cei 3 apostati sunt fosti securisti (sau actuali) cu origini pretinse iudaice, dar faptele arata clar cine sunt!

  2. Nu-i bănuiți de atâta inteligență pe acești oameni care fac lucruri pe care nici animalele nu le fac. E o jignire!!! Pentru animale! A fi securist presupune să ai ceva… cu care să gândești cât de cât. Aceștia sunt întruchiparea instinctelor în stare pură. Și la numărul lor trebuie adăugate și femeile aferente cu același grad de „inteligență”.
    Păpușarii sunt în altă parte…

    • Draga Cristina,
      Nu stiu daca vii in Adunarea din Carol, chiar as vrea sa te cunosc.Voiam sa spun, bine ca este democaratie(sau un fel) in tara si dictatura si comunism in ADUNARE.O, de-ar veni DOMNUL CHIAR AZI.MARANATA. Amin

    • Botgros nu mai e platiti deci nu mai are functia.
      Intrebare
      Care functie ?
      Raspuns:
      Trebuie precizat ca vine mereu la birou si chiar daca nu e platit.
      A ramas continu in solda celui rau fiind platit de el pe functia de DEZBINATOR SI DISTRUGATOR DE SUFLETE SI DE ADUNANRI !
      Fiti fara teama ca,KSB-ul il alimenteaza,credinciosii olandezii probabil ca si ei continua la fel nefiind informati si mai are stransi la ciorap sau undeva, unde chiar ii intoarce cu lopata ,dupa cum s-a exprimat intr-o situatie chiar I Botgros .
      Ar fi trebuit dat afara din birou cu politia caci nu ii mai apartine dupa lege dar el nu vrea sa admita!.Despartirea de o functie bine platita e foarte dureroasa pentru un UCIGAS DE FRATI !Nu ii este de ajuns o decizie de la organele care l-au platit pana acum, organe carora le-a slujit cu credinciosie securista.Vrea cu orice pret sa duca pe frati la exasperare sa il duca in procese la tribunal pe el si pe toti asociatii lui !
      Asta e o fateta a APOSTAZIEI pe care o traim in toata uraciunea ei !!
      Doamne ai mila !

  3. Frate Dan,
    este interesant ca in aceaste zile Adrian Stan a avut un accident teribil din care a scapat cu viata printr-o minune.

    Adrian Stan este cu KSBul…!
    .
    E vreo legatura cu ce se intamla in BER?

    Eu zic ca DA …pt ca relatiile multor enoriasi ai BERului, cu KSBul sunt inca in floare … Pelerinaje la KSB- Voiteg etc… ;si …nimeni nu ia masuri si atunci Dumnezeu, ingaduie aceasta judecata, pentru ca prin relatiile cu aceasta secta este necinstit Domnul Isus, FIUL LUI DUMNEZEU !

    Eu am prezentat si recomandat duminica 20 aprilie ac, deci acum o saptamana cartea lui Rosental in sala din Carol Davila, dela amvon … …
    Siti care a fost reactia?

    am fost cotat pe fata sau vorbit in spate si de o tabara si de alta ca sunt nebun…si mi s-a dat de inteles ca am facut abuz de amvon, si mi s-a dat de inteles ca sa nu mai vin in Carol Davila…niciodata ..!

    Raman la parerea pe care o am pentru ca e bazata pe CUVANTUL lui DUMNEZEU:

    1.Dumnezeu nu se lasa sa fie batjocorit !

    2. Dumnezeu vorbeste cand intr-un fel cand in altul … numai omul sa ia seama .

  4. Pai da ca adunarea e proprietatea lor personala…
    Asa cred ei, dar lucrurile deja publice se vor intoarce impotriva lor.
    Acum pe baza acestor fapte constatate chiar de politie, este simplu sa se depuna o plangere de catre adunarea din Carol Davila semnata de un grup de frati si se vor rezolva lucrurile cu acesti huligani in varsta, mult mai rapid.
    Asta pentru ca nu au inteles nimic din situatia prin care trece tovarasul lor Adrian Stan…

  5. interesant cum aceste persoane nu inteleg ca oamenii vin la adunare pentru ca vor, nu pentru ca sunt obligati. daca ei cred ca indepartand arbitrar predicatori cu har vor ajunge stapanii BER s-ar putea sa descopere ca au ajuns stapanii unor cladiri goale. desi, poate si asta o fi un scop al lor. eu tot nu inteleg de ce asemenea personaje mai sunt tolerate la conducerea BER. nimeni nu are autoritate daca aceasta nu este recunoscuta de catre mase. daca tot nu se respecta statutul scris, se poate merge mai departe si sa nu se respecte nici auto-proclamatii sefi ai cultului.

    toata chestia asta e teribil de rusinoasa. mai ramane sa se dea la ProTV si lumea o sa creada ca Becali a avut dreptate cand a spus ca pocaitii s-au lepadat de Hristos.

    • Am retinut ce spune Kifa mai sus.
      Se verifica din mai multe motive si puncte de vedere.
      Martea aceasta cand in mod abuziv s-a ridicat Petre Tutu la amvon, a spus : “incepand de azi la amvonul acesta nu se vor mai ridica intelectualii!”
      Va spune ceva aceasta exprimare? Mineriada din 90 , da asa se striga atunci “moarte intelectualilor!”
      Cat despre KSB , care din frati cocheteaza ?
      Petru Ioan , a avut ocazia sa-i numeasca si sa condamne dela amvon. Dar nu a facut-o.
      ????????????

      • Exact, Adrian. Ai mare dreptate.

        De ce, domnule Petru Ion, nu aţi demascat KSB-iştii?Aţi avut ocazia s-o faceţi. Pe toate blogurile scrieţi despre Voiteg, despre pelerinaje, Hans Koler,despre înrudirea cu Adrian Stan, despre coruperea bisericilor. De ce n-aţi spus nimic despre doctrina lor, despre ocultism, despre tot ce înfieraţi?

      • Pai daca asa stau lucrurile cu Intelectualii,cine sa vorbeasca? Mos Nicolae?Nu sunt unul care inteleg ca daca esti intelectual trebuie neaparat sa vorbesti.Se califica sa dea invatatura cei care Cuvintul ii califica.Pe vremuri in Carol era asa,” erai student fe impingea in fata sa vorbesti.

        Scriptura ne da indrumari cum trebuie sa fie cel care vrea sa dea invatatura.Am intilnit frati care nu aveau nimic spiritual de dat. Fireste, poate da orcine.iata dece Adunarea a ajuns aici unde se gaseste azi.Suflete crescute rahitic spiritual.

        Ca sa poti da invatatura trebuie o relatie deosebita cu Domnul Hristos. Apoi sa maninci Cuvintul de unde iti vine seva de viata.Si acum,Ce va face Petre Tutu cind va veni in Romania cuscrul lui de peste ocean? ca este veterinar.

        Il v-a pune la amvon?Daca cineva are E-mailul lui Petre Tutu as dori sa il am daca e cu putinta.Il cunosc destul de bine din tinerete.Aveam frictiuni in privinta intelegeri Cuvintului lui Dumnezeu.

      • Adrian,
        este o eroare in ce sustii ..eu am avut pe 13 aprile un mesaj de adus la ora de zidire in sala din Carol …
        deci am cerut permisiunea dela sfatul de frati legal ales si mi-au acordat 15 minute . Am convingerea ca nu mi-ar fi acordat nici un minut daca nu le spuneam ce anume am de spus.

        Mesajul pe care l-am transmis din 2Ioan9 este indreptat CLAR impotriva oricarui fel de erezii deci inclusiv KSB…
        Ar fi fost o minciuna sa le zic ca spun ceva si sa folosesc timpul criticand KSBul…

        de cochetat cu KSBul…cocheteaza din ambele tabere…asta e si motivul pt care e judecata la CASA DOMNULUI!
        Nu este treaba mea sa spun nominal … cine….daca vrei sa sti intereseaza-te …

        Eu am fost musafir pentru ca sunt din Covasna, nu din Bucuresti…. si am cerut sa vorbesc deci nu am fost solicitat sa o fac..

        Daca asi fi solicitat asi face acest lucru…dar nu are nimeni curajul sa imi solicite demascarea KSBului in plen…

        Dar ce inseamna solicitare… Sa fiu solicitat de ambele tabere …

        asta e exclus… deocamdata !

        ORICUM:

        E mai complicat decat iti imaginezi …

  6. Marți, 22 aprilie, bărbații stăteau compacți pe băncuțe, cu capul între urechi și „meditau”, iar femeile îi apărau pe predicatori.
    Cum se poate răspunde la atâta lașitate? Nu merităm ceea ce ni se întâmplă? Ba da, cu prisosință! De aceea și profită acești tarabostes.
    Lipsa de reacție a bărbaților (nu-i mai pot numi frați) este jalnică. Vitejia pe bloguri este apă de ploaie. Manifestați-vă practic, în sală, luați atitudine, faceți ceva, dacă sunteți bărbați!

    Domnule Petru Ion, în duminica în care ați predicat s-a înțeles că ați recomandat cartea „Trezirea printre zuluși”!!! Nu-mi venea să cred. Nu ați reușit să vă faceți înțeles! Ați tratat sala ca pe o clasă de școală. Nu merg metodele acestea în Carol și trebuia să știți asta! Demonstrația dvs. a fost interesantă, dar nivelul auditoriului și-a spus cuvântul…

  7. Cladiri goale… Asa este la Pitesti si la Campulung cladiri goale in care se aduna ei ca sa-si tina prelegeri unii altora.
    In adunare se vorbeste ca Adrian Stan ar fi avut accident cu un TIR si i-a facut masina pardaf.
    A trecut prin groaza mortii. Saracu’ mi-e mila de el…

  8. Şi încă ceva, domnule Petru Ion.
    Nu-i nici o vitejie prezentarea cărţii lui Rosental de la amvon, adică arătarea ei. La fel ca dvs. a prezentat-o şi altcineva anul trecut,numai că a spus şi ce scrie în ea… n-a arătat doar coperta.

    • Iulia,
      nu am fact si nu vreau sa fac acte de vitejie.
      Demascarea acestei secte nu am facut-o eu ci massmedia si fr Joachim Rosenthal.
      Cei care au spus ce scrie in aceasta carte nu au spus nici 0,00001. Dar cei ce au spus au citit cartea si stiu ce groaznica e aceasta secta.
      Eu am cerut 15 minute pentru un mesaj …si cu aceasta ocazie am aratat coperta …

      A fost probabil ultima predica dela amvonul din Carol…pt ca am avut si am probleme pentru interventia mea ( chiar numai cu coperta)

      Domnul Isus sa aibe mila!

  9. Acum 8 luni Iorgulescu Mircea tuna de la amvon ca de la amvonul din BCE Pitesti nu vor mai vorbi cei cu studii superioare…
    S-a luat de fratii care au o facultate doua sau chiar trei…
    Zicea ca “si-au tocit coatele pe bancile facultatilor” si acum vin sa ii dea lui lectii.
    Acum sunt doua lucruri:
    1) Si-a luat angajamentul in fata Domnului Isus ca cei cu studii dar copii ai lui Dumnezeu nu vor mai exercita darul primit de la Dumnezeu.
    Exact ca pe vremea lui Daniel (om cu studii) cand i sa interzis sa se inchine si stiti care a fost urmarea.
    2)Asta ne arata ce nivel incult au in prelegerile lor si chiar Iorgulescu Mircea foloseste un limbaj suburban la adresa fratilor, expresii ca:
    “Ce ba eu sunt mai fraier sa nu fiu in conducere”
    sau la adresa surorilor : “Ce eu sunt mai proasta” ca sa fac cutare si cutare…
    Sau ca “Amos era cu internetul cum e baba cu boxul”
    Aceste expresi suburbane sunt inregistrate din prelegerile lui de la amvon.

    Psalmul 92:6 Omul prost nu cunoaşte lucrul acesta, şi cel nebun nu ia seama la el.
    Eclesiastul 5:3 Căci, dacă visele se nasc din mulţimea grijilor, prostia nebunului se cunoaşte din mulţimea cuvintelor.
    Proverbele 1:22 „Până când veţi iubi prostia, proştilor? Până când le va plăcea batjocoritorilor batjocura şi vor urî nebunii ştiinţa?
    Proverbele 1:32 Căci împotrivirea proştilor îi ucide, şi liniştea nebunilor îi pierde;
    Proverbele 12:1 Cine iubeşte certarea, iubeşte ştiinţa; dar cine urăşte mustrarea este prost. –

    Albert Einstein spunea:
    “Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana; iar cea din urma sunt foarte sigur.”

    Si sigur Iorgulescu Mircea va face o prelegere despre prostie impotriva fratilor ramasi in sala la Pitesti.
    Ca sa dovedeasca cele scrise mai sus si ca el citeza din Ioan8…
    Asta nu-l face mai cult ci dimpotriva il incrimineaza.
    Oare prostia se mai trateaza?

  10. Nu este o conditie desigur ca fratii care predica sa fie intelectuali.
    Dar dece atata ura fata de intelectuali?
    Petre Tutu spune frecvent in “luarile sale de cuvant” ;”IUBITILOR!”
    Care” iubiti” cand dansul pocneste de ura si uneltire.
    Aceasta e problema! Minciuna , falsitatea si violenta lor.
    Intelectual sau nu , dar se vede darul , se vede harul si se vede roada Duhului, pentru cine are ochii deschisi.
    Dar ce sa faci cand procentul de orbi spiritual , religiosi sau indiferenti – este peste medie, cu toate ca invatatura data de frati este foarte buna. Ei nu citesc acasa, nu se roaga. Pe acestia ii poti manipula foarte usor si Ioan Botgros , Mircea Iorgulescu , Adrian Stan si Petre Tutu , si-au facut din ei cozi de topor.
    Sa nu se supere nimeni , dar adevarul trebuie spus.
    Vin acolo oameni de zeci de ani dar vin degeaba.
    Numai Domnul le poate schimba inima si ne rugam desigur.
    Dar trebuie dat pe fata adevarul si cei care au descoperit o alta invatatura -invatatura lui Botgros si Mircea Iorgulescu – sa iasa.
    Noi ramanem in invatatura celor care au intemeiat acest Cult.

    Intalnirea “istorica ” dela Pitesti este ilegala.
    Puneti fratilor raspunsul dela SCC ,sa stie tot pamantul ce au facut cei cu “invatatura curata”! Cum au incalcat si legea si statutul.
    Si fara autoritate legala, au scos pe frati din Cult.

    • Intelectualitatea nu ţine de studii,ci de capacitatea de a gândi, de a raţiona, de a cunoaşte şi de a asimila. Pentru asta într-adevăr este nevoie de un anumit organ.
      Am ascultat un bătrân predicator fără studii universitare de la amvonul din Carol care a fost o sărbătoare a sufletului şi a inimii, în care L-am văzut şi L-am auzit pe Domnul. Era un bătrân frumos pentru că avea frumuseţea cerului şi simplitatea Cuvântului sfânt.
      Acest Petre Tuţu într-adevăr nu are cu ce să gândească. Îmi amintesc de o aşa-zisă predică a lui în care spunea că-l enervează fermoarele poşetelor femeilor. La acest nivel este acest om. Ca el sunt,din păcate,mulţi, fie cu studii,fie fără. Credeţi că Botgros gândeşte? Are creierul îmbâcsit şi sufocat de mândrie. Oamenii aceştia nu mai încap în ei înşişi şi dau pe afară tot ce este mai mizerabil şi mai condamnabil. Iată firea pământească în toată duhoarea ei…

      • Iulia,felicitarile mele.Ai facut lumina intro problema tabu.

        Domnul sa iti dea har si sa faci vroia Lui,cea buna placuta si desavirsita.

        O zi binecuvintata sau o noapte binecuvintata.

    • Mă miră faptul că fr. Petre Tuțu are resentimente față de frații cu studii superioare,având în vedere că și el are copii cu care se mândrește că au studii superioare,desigur prin eforturi deosebite și cu ajutorul lui Dumnezeu !!!???

  11. @cristina.. si eu am subliniat odata chestiuna. Este o lipsa de reactie pe care nu o inteleg. Sa ne rugam in continuare pentru biserica din Carol ca Dumnezeu sa ii ajute pe frati sa actioneze si sa ia atitudine. Cred ca prea mult li s-a spus fratilor sa taca si sa astepte ajutorul Domnului.
    Nici eu nu cred ca in aceste sitatii fratii ar trebui sa astepte ceva. Dar ma tem ca amvonul din Carol a fost socotit prea mult un loc “prea-sfant” de unde ar trebui sa se auda doar predici.
    Stiu ca multi nu vor fi de acord cu mine insa am semnalat si eu ca in Carol nu se ia atitudinea in adunarea publica, chiar cand lucrurile se intampla, ci prefera sa se reia subiectele in intalniri separare. Nu cred ca este bine acest lucru ci lucrurile ar trebui transate pe loc in fata tuturor.
    In ce-i priveste pe Mircea Iorgulescu si Ionel Botgros.. cum se face ca ei vorbesc impotriva intelectualilor – sau cei care ii sustin – dar chiar ei au studii superioare.
    Se stie oare in BER ca Mircea Iorgulescu a terminat facultatea de teologie penticostala la Ceuta si ca acum preda la liceul penticostal din Pitesti?

    • A predat…
      Liceul Elim l-a pus pe liber dupa ce au aflat ca este (a fost) colaborator cu securitatea, cu KSB, cu Apostatii, cu Calcatorii de lege, cu cei care smulg camera de filmat din mana fratilor, cu Interlopii de pe centura Pitestiului, (unul e in sfat si isi permite sa spuna ca le face felul la credinciosii care iubesc adevarul),
      cu Iubitorii de functii, cu Iubitorii de bani, cu haita de lupi rapitori, cu Satana.

    • Nu înțeleg la ce fel de reacție vă referiți toți acei care sunteți așa de mâhniți ? Poate mă lămuriți și pe mine !

      • Poate ca am exagerat putin.. insa reactia la care ma refer in cazul fratilor din Carol este reactia de moment. Cand un om se ridica si spune asemenea slogane comuniste de la amvonul bisericii lipsa de reactie este daunatoare. II iubesc pe fratii din Carol, ma rog si simpt pentru dansii, insa in aceasta privinta nu pot sa tac pentru ca mi se pare ca este ceva cronic care trebuie rezolvat.
        Desigur, nu am fost in sala ca sa observ si pulsul salii, insa oricat de mult dorim linistea, nu cred ca ea vine intodeauna prin plecarea capului.
        Ma rogin continuare ca Dumnezeu sa dea intelepciune fratilor in aceasta lupta.

  12. Chiar asa pustie este adunarea din Pitesti? Cam cati oameni se mai strang pe acolo? Intreb de curiozitate. Stiti ca pe unii dintre noi, chipurile, nu ii intereseaza cantitatea, ci calitatea….

  13. “Avand in vedere ca procedura de alegere a organismului national de conducere, prevazuta la art. 14 , alin. 1 din Legea nr. 489/2006, nu a fost respectata, incepand cu luna aprilie 2014 , Secretariatul de Stat pentru Culte va sista plata sprijinului financiar acordat Biroului Executiv al B.E.R., comunicat de dumneavoastra prin adresa nr. 137/02. 09. 2013”
    semneaza
    Secretar de Stat

    ( adresa 137 se refera la decizia istorica din 31 08 2013) ,
    in concluzie
    domnul botgros nu mai este platit , deci nu mai are functia.

  14. Dar lăsaţi măcar strămoşii ca să doarmă-n colb de cronici;
    Din trecutul de mărire v-ar privi cel mult ironici.
    Cum nu vii tu, Ţepeş doamne, ca punând mâna pe ei,
    Să-i împarţi în două cete: în smintiţi şi în mişei,
    Şi în două temniţi large cu de-a sila să-i aduni,
    Să dai foc la puşcărie şi la casa de nebuni!

  15. Nu-i nicio nenorocire că s-au sistat plăţile. Botgros are vârsta de pensionare, este trecut de 65 de ani.
    Nu cred că banii ACEŞTIA sunt problema lor….

    Domnule Petru Ion,,lăsaţi postura de victimă! Când v-am văzut la amvon,m-am bucurat, mi-am zis că în sfârşit vorbeşte cineva care are ceva de spus…. Aţi dezamăgit cumplit. Era adunare de zidire, nu oră de şcoală. Aţi irosit timpul, în loc să faceţi cu adevărat o demascare. Iar asta poartă un nume,cred că-l ştiţi…

    • iulia,’
      demascarea nu intra in atrubutiunea mea… eu am cerut duminica 13.aprile sa spun ceva special, respectiv un salut din Covasna si din Germania, unde urma sa plec joi 17 si sa duc salutul fratilor din BER in Germania… iar mesajul transmis din 2Ioan9 …a fost de zidire 100% ……tema a fost clara … SINGURUL INVATATOR …e DOMNUL ISUS, deci la o astfel de tema nu poate fi decat ca la scoala…
      …mesajul e inregistrat pe Blogul BER :
      http://www.caroldavila48.blogspot.ro/search?updated-max=2014-04-20T09:10:00%2B03:00
      …repet inca o data nu e treaba mea sa demasc KSBul in BER ..
      acolo sunt cei care au aceasta responsabilitate.. intrebarea e dece nu o fac?

      dece trebuie sa fie scosi carbunii din foc cu mana altora?

      Multumesc pentru incurajare…!

      (pentru mine dovada ca un mesajul e din partea Duhului Sfant, este numai atunci cand se aplica practic versetul.. CUVANTUL lui DUMNEZEU starneste impotrivire …)

      Scopul a fost atins… si scopul scuza mijloacele…
      nu ma simt victima …si nu agreez epitetul …

      Oricum cu fratii din Germania a fost f bine…si va fi si in viitor…findca sunt FRATI!

      Este insa un PRIETEN care tine la mine mai mult decat un frate ..
      Cel care imi e DOMN STAPAN , INVATATOR si MINTUITOR … PASTOR, si nu in ultimul rand … MIRELE care vine curand!

      Har si PACE iti doresc!

      • Frate Petru
        Ca unul care ati tradus cartea aveati responsabiliteta sa demascati KSB-ul. Ati pierdut o ocazie istorica…apararea ta nu sta in picioare.
        Paul Dan

      • Domnule Petru Ion,,chiar şi prin acest răspuns aţi dezamăgit.
        Deci fraţii dvs. sunt în Covasna şi Germania?! Iar cei din Bucureşti ce sunt? Aduceţi şi duceţi mesaje de la fraţi din Covasna şi Germania spre cine?
        Nu vă mai ascundeţi după versete sfinte pe care le folosiţi ca pe nişte lozinci!
        Într-adevăr, în situaţia în care se află acum FRAŢII din Carol (nu cred că aţi vrea să fiţi nici măcar un minut în locul vreunuia dintre ei), de salutări şi bezele au nevoie!
        Nu Cuvântul lui Dumnezeu a stârnit împotrivire, ci felul în care l-aţi prezentat, dvs. Nu vă identificaţi cu un apostol că nu este cazul!

        “demascarea nu intra in atribuţiunea mea…” ,”de ce trebuie sa fie scosi carbunii din foc cu mâna altora?” – dacă ştiţi ceva şi nu spuneţi sunteţi la fel de vinovat, sunteţi complice. Nu există neutralitate. Ori,ori!. Eu n-am găsit în Biblie a treia cale..Cum rămâne cu credinţa fără fapte e moartă? Teorie fără practică…
        vorbe goale. Este ca şi cum am vorbi despre foc (sau cărbuni), apreciind culorile,, formele care se reflectă, ,căldura pe care o degajă,originea focului,, Prometeu,dar nu observăm că ne arde casa.
        Nu vă puteţi dezvinovăţi! Vi s-a oferit o ocazie uriaşă pe care aţi ratat-o… olimpian!

  16. Deci tot ce au facut botgros cu ai lui este o ilegalitate , un abuz?
    De fapt ei nu erau sfat pe tara si birou exacutiv?
    Atunci cu ce autoritate au dat afara din cult , sechestreaza adunarea si vor supunere?

    Daca nici acum nu ne trezim e vai de noi!

    • Asa e! Au facut mai multe abuzuri!
      In sfarsit o sara pune punctul pe I.
      Dar astazi consecintele sunt dezastruoase: adunari goale, frati admonestati, batuti, alungati din adunari scosi de la cina, din lucrare, injurati cu injuratura “darbistule”, facuti de ocara in fata proprilor copiii in adunarile publice, tarati de paste pe la politie cu acuzatii mincinoase.
      Acesta este un mic rezumat al faptelor acestor apostati care nu au avut nici macar o autoritate delegata de minister.
      Domnule Ministru Victor Opaschi intrebarea noastra a cetatenilor contribuabili platitori de taxe si impozite si protejati de legea cultelor si alte legi constitutionale ale acestei tari este daca Botgros si echipa lui vor plati pentru toate acestea?
      In Romania functioneaza acesta comisie de disciplina a cultelor organism al ministerului condus de dvs?
      Puteti rezolva plangerile a sutelor de frati depuse la minister?
      Simpla infirmare a autoritatii delegate a lui Botgros si echipei lui de apostati nu este suficienta pentru ca ei au incalcat legea.

  17. Eu intreb , Dani , ce calitate are un auditoriu care nu e deranjat de limbajul suburban?
    Botgros se adresa auditoriului sau deasemeni cu expresii ca;
    “trosc si ei” “mucles” si altele jenante , nu le pot adauga aici.
    Si asa cum spune cineva mai sus ; sa ne trezim !

  18. Botgros continua abuzurile.
    Totul trebuie dat pe fata, altfel ne facem partasi, ascunzand adevarul.
    Autoritatile sunt puse de Dumnezeu, si Dumnezeu lucreaza si raspunde prin autoritati. Ei s-au impotrivit autoritatilor randuite de Dumnezeu care sunt puse pentru binele nostru, iar cine face raul isi ia osanda.
    De exemplu unul din abuzuri; Mircea Iorgulescu trebuie sa dea inapoi banii pe care i-a luat dela stat in mod abuziv in perioada in care se credea legal pe post si de fapt nu era.

    • Nimeni din ber nu trebuia sa ia vreun ban de la stat. Cei din ber cand au au auzit ca se pot lua bani pe gratis, au inventat repede ceva lucratori. De aici a pornit toata dezbinarea si dezordinea. Ber nu avea pastori ca celelalte culte.

  19. Frate Dan,
    nu ati inteles situatia la care m-am expus pe 13 aprilie, nici surorile Iulia si Cristina care ma judeca gresit.
    Combaterea KSBului ca sa aibe efectul dorit deci sa nu ramana loc pt interpretari dureaza 45…60 de minute..iar ideal..in cateva expuneri, pentu ca in Carol sunt multi care participa la Voiteg si au relatii cu KSBul.. ..

    Eu am avut la insistenta mea la dispozitie 15 minute care miau fost cedate de un frate la ora de zidire …si aceasta pentru un scop care depaseste cadrul discutiilor noastre… era vorba de inchega relatii de partasie cu frati scumpi din Germania….

    Dar am ajuns la concluzia clara ca in Carol Davila, nu se poate gasi o asemenea oportunitate.

    Ma bucur ca acolo in Germania nu am fost pus in situatia sa mint, deci am adus un salut si din Bucuresti … si ca fratii din Baleni cu care am fost au incheiat relatii fratesti cu frati din peste 600 de adunari din Germania, prezenti la o conferinta in Schmalkalden …

    Ce spun acum cei din Carol e traba lor…si se vede ca sunt atat de dezorientati incat nu stiu decat sa judece … si asta pentruca au uitat sa iubeasca…

    Ei sa citeasca cartea lui Rosenthal…daca vor sa stie cu adevarat despre ksb … fiindca …au fost tiparite si raspandite in BER cateva sute…

    Ce legatura au fratii din Germania… e f simplu…dela ei am primit prima data aceasta carte… si ei ne-au recomandat sa nu avem partasie cu secta anticrista KSB …daca vrem sa fim binecuvantati de Dumnezeu…. Acest mesaj lam trimis de nenumarate ori celor responsabili din BER …incepand din anul 2010…

    Viitorul va dovedi…cine are dreptate..

    Har!
    P.I. 29.04.2013

    • Sa zicem ca este simplu sa spunem cine este cu KSB:
      Adrian STAN
      Iorgulescu MIRCEA
      Ionel BOTGROS
      dar si cei care ii sustin pe acestia trei intr-un mod direct sau indirect sunt cu KSB.
      De fapt cei care au vrut conducerea BER, dupa decizia preistorica din 31 August 2013.
      Pentru un control total al cultului dorinta KSB a fost si este sa preia conducerea BER.
      Se subintelege…
      Trebuia spus asta totusi in Carol si pentru ceilalti frati care poate nu stiu.
      Fratele Petru Ion a avut acesta ocazie sa spuna lucrurilor pe nume, dar si-ar fi atras oprobiul unor persoane importante prezente in sala.
      Eu inteleg cat de greu este sa spui adevarul in fata tuturor celor prezenti in Carol. Prin prisma Scripturii reamintesc de reactia celor din poporul Israel cand Domnul Isus le-a zis “voi aveti de tata pe diavolul”.
      La o scara mai mica este vorba cam de aceiasi atitudine.

      • Multumesc de observatie Frate Dan.

        Contextul trebuie sa ramana in context …
        deci trebuia sa citez mai mult din Cuvantul lui Dumnezeu.
        Numai asa putem fi ajutati sa intelegem situatia ..inclusiv cea din BER: o fac acum, … mai bine mai tarziu dacat NICIODATA!

        ” … 19. Totuşi temelia tare a lui Dumnezeu stă nezguduită, având pecetea aceasta: „Domnul cunoaşte pe cei ce sunt ai Lui”; şi: „Oricine rosteşte Numele Domnului să se depărteze de fărădelege!” 20. Într-o casă mare nu sunt numai vase de aur şi de argint, ci şi de lemn şi de pământ. Unele sunt pentru o întrebuinţare de cinste, iar altele pentru o întrebuinţare de ocară. 21. Deci, dacă cineva se curăţă de acestea, va fi un vas de cinste, sfinţit, folositor stăpânului său, destoinic pentru orice lucrare bună. 22. Fugi de poftele tinereţii şi urmăreşte neprihănirea, credinţa, dragostea, pacea, împreună cu cei ce cheamă pe Domnul dintr-o inimă curată. 23. Fereşte-te de întrebările nebune şi nefolositoare, căci ştii că dau naştere la certuri. 24. Şi robul Domnului nu trebuie să se certe; ci să fie blând cu toţi, în stare să înveţe pe toţi, plin de îngăduinţă răbdătoare, 25. să îndrepte cu blândeţe pe potrivnici, în nădejdea că Dumnezeu le va da pocăinţa, ca să ajungă la cunoştinţa adevărului; 26. şi, venindu-şi în fire, să se desprindă din cursa diavolului, de care au fost prinşi ca să-i facă voia. ” – 2 Timotei 2 v19-26

    • Cred ca, Fratele PETRU a vrut sa spunea ca, acolo in Germania a simtit caldura fratilor.In Carol, focul dragostei s-a stains.Sau e pe stringere.

      Piña ce nu-l aprinde Dumnezeu din nou, va fi o temperature scazuta.Fr,PETRU s-a referit la frati iubiti.Sunt frati iubiti sii prea iubiti,Am inteles ca dumnealui s-a incalzit la focul dragostei fratilor din Germania.

      Nu Cred ca a avut in vedere sa scoata in evidenta ca in Carol nu sunt frati iubiti.In Carol,nu poate sa biruie asaca focul acesta slab raceala care s-a de pus peste Adunare.Dar Dumnezeu,care vegiaza,o v-a incalzi din ou.Oricare ar fi pretul pe care fratii trebuie sa-l plateasca.

  20. Iacov 4:17 Deci cine ştie să facă bine, şi nu face, săvârşeşte un păcat!

    Ionel Botgros, Iorgulescu Mircea, Adrian Stan nu vor sa se pocaiasca!
    Si nu s-a luat nimeni de ei, ci ei au actionat, faptele lor sunt cele ce ii incrimineaza.
    Pe noi ne-au afectat tot ce au facut in BER pretutindeni unde se duc si fac dezbinare si lucrarea celui rau.
    In aceste vremuri a instinta pe fratii nostri sa se fereasca de rau este o lucrare a Duhului Sfant, lucrare pe care o facem chiar daca ne atragem oprobriul “sefilor”.
    Trebuie sa facem bine, macar sa stim si sa constatam situatia in care ne aflam. Nu impunem nimanui nimic, nici macar pocainta.
    Dar a lua cina cu niste apostati cred ca este mult prea mult. Este punctul meu de vedere.
    Eu le spun fratilor mereu ca apostazia este o caracteristica a vremurilor din urma, si asta este dupa Cuvant.
    Ce ne este asa de greu sa spunem adevarul din Cuvant?
    Singura problema este ca atunci cand vorbim de apostazie avem si exemple:
    Mineriada carismatica KSB de la Carol, mineriada carismatica KSB de la Campulung si autorii lor care sunt apostati.
    Lucrurile acestea nu se vor putea sterge cu buretele si in nici un caz nu vor scapa cei ce le-au facut de judecata lui Dumnezeu.
    Asta spun eu si cativa frati care isi mai permit “luxul” de a spune adevarul in BER.
    Noi nu suntem mai buni decat altii, dimpotriva suferim impreuna cu cei dati afara, alungati, jigniti, injurati cu injuratura:darbistule!, batuti, palmuiti in holul adunarii dupa predica, amenintati cu moartea, admonestati, tarati pe la politie de paste,umiliti in public in fata copiilor, cu cei care nu mai au adunare de copii, de tineret, cu cei care plang si vin cu ochii rosi de plans la adunare, cu cei care se roaga langa Ionel Botgros si acesta nu ia seama si ii dispretuieste, cu cei care li se interzice sa manifeste darul primit de la Domnul Isus in adunare, cu cei care inca mai cred ca Dumnezeu Insusi poate sa schimbe lucrurile dand la o parte irevocabil pe acesti apostati. Insa nadejdea noastra este inainte de toate in rapire.

    • Adi,
      Ai dreptate in ce spui: Dar a lua cina cu niste apostati cred ca este mult prea mult. Este punctul meu de vedere.
      Ai dreptate in tot comentariul.

      Paul Dan

    • Adi,
      Şi totuşi mai putem face ceva: să ne unim, să fim cu adevărat solidari cu fraţii noştri care suferă tot ce ai spus, să fim PREZENŢI în adunare şi marţea, şi joia, să luăm atitudine atunci când este cazul.
      Ni s-a recomandat să ne ridicăm în picioare atunci când nu suntem de acord cu ce spun şi fac ei. Câţi dintre noi am făcut-o? Când se roagă deşănţat marţea, câţi se ridică de pe genunchi? Câţi se abţin să ia Cina duminica, în condiţiile în care suntem atât de tulburaţi? Nici bani nu mai trebuie puşi la pungă, ci fiecare să dea acolo unde ştie că sunt nevoi, nu să fie luaţi pe scări până ajung la casierie.
      Mă gândesc că poate Domnul vrea să ne înveţe să fim cu adevărat uniţi în faţa apostaziei. Este o şcoală grea şi dură. Lupta spirituală este cea mai grea. Fără unitate nu putem să obţinem biruinţa.
      Trebuie să recunoaştem, în dreptul noastru, individualismul şi, de ce să nu? , o anumită laşitate care iată că ne costă.
      Avem un exemplu cum ar trebui să fim: Adunarea din Băleni. Crezi că acolo poate fi vreo mineriadă? Eu nu cred,pentru că acei oameni sunt ca un zid.

  21. In seara aceasta a fost si fratele Cristian in adunare in Pitesti, nu l-au lasat sa se roage.Ei s-au rugat in cascada si printre altele au anuntat ca ia cu asalt Carol (nu se poate numi rugaciune asa ceva). Imaginativa ca pana si Calin Cornel dupa ce a fost denuntat, dat pe fata de fratele lui de trup ca este bataus s-a rugat pentru adunarea din Carol sa cedeze.
    Au program public de rugaciune in Pitesti impotriva adunarii din Carol.
    Cat de mare e bezna in care traiesc acesti apostati.
    Dupa program Iorgulescu Mircea a stat in preajma lui Cristian sa vada cine da mana cu el. Tot timpul a fost urmarit si de batausul Calin Cornel care intra si iesea pe culoar, uite asa ii zbarnaiau motorasele.
    Instintarea este importanta pentru cei din Carol: la Pitesti se fac rugaciuni cu scopul sa prinda curaj ca sa desparta adunarea din Carol;
    Tot din aceiasi strategie face parte si vizita din zilele trecute cand a fost Golas I cu Rusoiu P in Carol, sustinatorii lui Iorgulescu M, si au anuntat planul lor cu mare indrazneala chiar de la amvon in audienta salii cu scopul de a rupe adunarea, intocmai ca la Campulung.
    Nu le-a reusit!
    Slava Domnului!
    Asa vorbeste Domnul:
    Psalmi 64v 5: Ei se îmbărbătează în răutatea lor, se sfătuiesc împreună ca să întindă curse şi zic: „Cine ne va vedea?”
    6 Pun la cale nelegiuiri şi zic: „Iată-ne gata, planul este făcut!” O prăpastie este lăuntrul şi inima fiecăruia!
    7 Dar Dumnezeu aruncă săgeţi împotriva lor: deodată, iată-i loviţi.
    8 Limba lor le-a pricinuit căderea; şi toţi cei ce-i văd clatină din cap.
    9 Toţi oamenii sunt cuprinşi de frică şi mărturisesc: „Iată ce a făcut Dumnezeu”, şi recunosc că aceasta este lucrarea Lui!

Leave a Reply

