Despartirea intre Manastireanu si Contac este o judecata divina – Rebelul si nepocaitul Emanuel Contac!

Nu Contac s-a despartit de Manastireanu, ci Manastireanu de Contac! Asta spune mult. Contac nu are nici o lacrima de pocainta. El ramanea fidel mentorului lui si anume Manastireanu, dar Dumnezeu a rostit o judecata impotriva acestor doi care vroiau sa crislamizeze pe evanghelicii romani. Omeneste era imposibil ca aceasta alianta a ecumenismului si sincretismului sa se rupa. Dar Dumnezeu a intervenit si i-a dezbinat. Sa nu uitam nici demisia lui Corneliu Constantineanu de la ITP. Este tot lucrarea lui Dumnezeu.

Iata cum infrange cateodata Dumnezeu pe vrasmasii Lui. Un exemplu din Scriptura.

Fiii lui Amon şi ai lui Moab s’au aruncat asupra locuitorilor din muntele Seir ca să -i nimicească cu desăvîrşire şi să -i prăpădească. Şi, după ce au isprăvit cu locuitorii din Seir, s’au ajutat unii pe alţii să se nimicească. 2 Cronici 20:23

Amonitii, Moabitii, si Edomitii vrajmasi traditionali a lui Israel se coalizasera impotriva lui Israel intr-o formidabila forta. Dumnezeu intervine cu un plan rapid si eficient. Ii pune sa se bata intre ei. La fel este si cu Manstireanu si Contac.

Emanuel Contac ramane arogant, rebel si nepocait

Cititi cu atentie dialogul scurt intre Contac si Maria Istoc. Maria este o crestina erudita fatza de care Contac neputand sa se apere isi demasca din nou adevarata lui identitate. Sublinierile din text imi apartin mie.

Maria Istoc

Nu cred ca am largit prea mult semnificatia temenului. Fiecare avem influente de la altii dar atunci cand sunt prea multe de la o persoane se poate pune intrrebarea. Tot asa cum il luati pe Boia ca singura autoritate in istorie, si il mai bagati si in aceeiasi oala cu Sevilla. E drept ca acolo e vorba de discernamint sau lipsa lui.

Cit despre dialog sper ca va referiti si la felul cum v-ati exprimat inainte de vacante vis a vis de pastorul Ionescu pe care l-ati gusutit in toate felurile pentru ca nu ‘gandea ca d-vs”. Am pus in paranteze pentru ca se prea poate ca si “gandirea” aceasta ati imprumutat-o pentru ca atunci sperati ca va avantajeaza. Unde nu ati imprumutat este cand v-ati referit la evenimentele istorice lucru care a dovedit lipsa d-vs de informatie. Si pentru ca nu i-ati cerut pastorului Ionescu niciodata iertare in public nu se poate pune intrebarea ca Manastireanu s-ar putea sa aiba o doza de dreptate?
Da era vorba de “ura” a fost un scris ieftin, prea ieftin.

Articolul care este acum in discutie da dovada ca v-ati ales cu mare atentie cuvintele, Cred ca si asta are un scop dar nu trebuie sa imi dati mie socoteala. Socotelile se vor da in ziua aceea si de socoteala aceea nu v-a scapa nimeni.

……………………………………………………………………………….

Emanuel Contac

Eu îl iau pe Boia ca „singura autoritate în istorie”? Cred că glumiți. Că îmi place cum scrie e altă poveste. Dar de aici și până la „singura autoritate” e o călătorie intergalactică.

Eu nu am numit „guguștic” o persoană anume, ci am făcut o afirmație de principiu. Nu voi obosi să repet: oricine consideră că ITP-ul susține „crislamul” este „guguștiuc”. Dacă dvs. considerați că remarcile mele vizează o persoană anume, este problema dvs. Cineva nu se putea simți jignit sau lezat de afirmația mea decât dacă ar fi ajuns efectiv să susțină ceea ce eu consider a fi o defăimare grosolană.

Nu am de ce să cer scuze public persoanelor care s-au simțit lezate de un adevăr pe care l-am spus. Eu nu am o problemă cu o persoană în sine, ci cu afirmațiile nefondate, calomnioase și rău-voitoare care sunt vehiculate în blogosferă. Altminteri, și fariseii s-au șifonat destul de rău când au fost criticați de Isus.

Cred că e problema unei persoane anume să decidă dacă a fost jignită, nu a unei terțe persoane! Iar dacă a fost jignită, persoana respectivă trebuie să ceară „reparație”, nu persoanele de pe margine.

Sursa: http://vaisamar.wordpress.com/2014/10/13/bilantul-unei-prietenii-incheiate-despartirea-de-danut-manastireanu/#comments

Comentariul meu

Contac ramane un maestru al diversiunii cu abilitati diabolice, dar care nu pot sta in fatza adevarului. Uitati-va la afirmatia lui: Nu voi obosi să repet: oricine consideră că ITP-ul susține „crislamul” este „guguștiuc”. Cine a zis vreo data ca in prezent ITP-ul sustine Crislamul? Contac ne vrea sa uitam coalitia C. Constantineanu, C. Terinte, Contac si Manastireanu care au pus la cale infama prezenta a apostatului Miroslav Volf la ITP. Nu, nu uitam! Nu uitam ca, Contac a fost pe blogul lui cel mai mare propagandist al Crislamului si Miroslav Volf.

Priviti si la aceasta afirmatie: Nu am de ce să cer scuze public persoanelor care s-au simțit lezate de un adevăr pe care l-am spus. Mandria lui Contac este luciferiana. Este un nepocait pana in maduva oaselor. El afirma ca a spus un adevar, acuzandui pe cei care i-au demascat Crislamismul ca sunt “gugustuci”, adica niste naivi care vorbesc neavizat. De fapt, fiind complet descoperit a recurs la un limbaj obraznic in care el nu avea nici o acoperire.

Chem la rugaciune pe credinciosii sinceri ca Domnul sa continue lucrarea de curatire a ITP-ului de Crislamisti. Pacatul lui Contac ramane! 

2 thoughts on “Despartirea intre Manastireanu si Contac este o judecata divina – Rebelul si nepocaitul Emanuel Contac!

Leave a Reply

