Tragedie spirituala la Londra la Crestinii dupa Evanghelie

Da, este o tragedie spirituala! Si nu este nici o exagerare in ce spun. Blogul numit Londra Evanghelica anunta ca Duminica 2 Noiembrie 2014, are loc inaugurarea Bisericii Crestine dupa Evanghelie GENESIS. Invitatul lor special  este Ton ereticul, pe care ei il numesc “Prof. Dr. Iosif Ton”,  si el va conduce slujba de deschidere si de dedicare a noii biserici…

Ei il mai numesc “domnia sa”…si vor fii invatati de acest eretic asa zisele “discipline spirituale”. Anuntul odois este postat de Marius Zarnescu. Pastor Florin Antonie se ofera sa fie persoana de contact pentru facilitarea infestarii spirituale ale Crestinilor dupa Evanghele din Londra. Nu stiu cine este Antonie, dar stiu sigur ca alaturi de M. Zarnescu este raspunzator inaintea Domnului pentru inducerea in eroare spirituala a credinciosilor din Londra.

Cei din Londra l-au mai avut pe Ton si anul trecut numindu-l ” “distinsul invitat”. Este chiar groteasca aceasta linguseala…

Recomand un articol recent si bine documentat in ce priveste erziile lui Ton cat si agenda lui: Cine este Iosif Ton astazi: “Teologul” NAR in Romania

Ereticul Iosif Ton intr-un paragraf 

Iosif Ton a mintit ca Baptistii din Portland l-au dat afara. Realitatea a fost alta. Cand Ton a fost deconspirat de Timotei Pop prezbiter din Portland, ca este mistic si carismatic , Ton si-a retras membralitatea! Pe urma s-a declarat carismatic si lider la falsa trezire Strajerii facand tot felul de profetii la nivel national care s-au dovedit toate false.  A iesit de la Strajerii si s-a asociat cu carismaticii anticristi Bill Johnson si Randy Clark. In prezent continua campania de carismatizare a romanilor din tara si din afara, profitand de ignoranta, naivitatea, si rea-vointa unor lideri evanghelici.

Cateva intrebari legitime:

  1. Chiar nu mai era nimeni demn de o inaugurare a unei biserici de a fost chemat Ton?
  2. De ce anumite biserici din Londra nu dau atentie documentarii care vine din surse credibile cu privire la Ton , si cum se face ca majoritatea liderilor evanghelici cat si bisericile au terminat-o cu Ton iar cei din Londra inca urmeaza un mare eretic?
  3. Crestinii dupa Evanghelie din Londra chiar se lasa asa de manipulati de Marius Zarnescu si Florin Antonie si alti cativa acoliti a lui Ton?
  4.  Liderii Crestinilor dupa Evanghelie din Romania chiar nu vor sa ajute cu discernamant spiritual pe cei din Londra?
  5. Cei care nu il vor pe Ton nu pot sa-si faca biserica lor separata? Ii fortzeaza cineva sa stea sub falsa autoritatea a lui Antonie si Zarnescu? La Crestini dupa Evanghelie nu este necesar un pastor deoarece ei au mai multi slujitori in Cuvant asa ca oricand se pot desparti de complicii la erezie Marius Zarnescu si Florin Antonie cat si de asociatii lor

………………………………………………………………………………………………………………………………..

Cateva resurse care dovedesc factual ca Iosif Ton este cel mai mare eretic din istoria recenta a Romaniei si cel mai periculos lup spiritual.

https://ioan8.wordpress.com/2011/07/26/intrebari-devastatoare-pentru-iosif-ton/

https://ioan8.wordpress.com/2013/02/10/iosif-ton-pregateste-o-alta-ofensiva-carismatica-in-pofida-esecului-cu-strajerii-si-o-stire-de-ultima-ora/

https://ioan8.wordpress.com/2013/05/18/iosif-ton-elita-carismatica-si-agenda-lui-anticrist/

https://ioan8.wordpress.com/2010/12/08/ton-intre-erezie-si-apostazie/

https://ioan8.wordpress.com/2010/11/30/iosif-ton-si-strajerii/

https://ioan8.wordpress.com/2011/07/09/iosif-ton-din-nou-in-discutie-2/

 

38 thoughts on “Tragedie spirituala la Londra la Crestinii dupa Evanghelie

  1. pe mine ce ma impresioneaza nu este lipsa de discernamant a evanghelicilor (nu ma refer doar la crestinii dupa evanghelie), ci comportamentul de-a dreptul ciudat al unor pastori sau lideri din biserici. Daca va uitati pe blogul lui Marius Zarnescu (a nu se confunda cu Emi Zarnescu!!!), o sa constatati ca, stupoare, omul se ocupa cu demascarea a tot felul de erezii si eretici…dar doi metri mai incolo promoveaza alti eretici fara a vedea vreo problema in asta. In vremurile astea, nu ma mai mira nimic la nimeni. De altfel, daca ar exista in institutiile de invatamant evanghelice din Romania un standard adevarat, s-ar proceda inclusiv la retragerea anumitor titulaturi sau diplome de studiu (oricat de ciudat ar parea). De exemplu, daca vii la ITB sau la UEO sa te faci pastor baptist, foarte bine, iti dai de la inceput acordul ca daca te apuci de nu stiu ce erezii, iti pierzi diploma, semn ca “nu ne mai reprezinti”….Dar cum aceste standarde NU EXISTA…

    • Frate Ninel , cred ca asta e si mai periculos la Marius Zarnescu . Sa te ocupi cu demascarea ereziilor si ereticilor in timp ce pe acelasi blog promovezi alti eretici .

      Poate ca omul se va trezi pana la urma , putand fi vorba doar de o lipsa de discernamant in aceasta privinta, de o ratacire temporara , mai ales daca probabil nu o face cu intentie rea .

      Sa-i dea Domnul lumina in privinta teologiei NAR si a lui Iosif Ton !

      Dar doar urmaresti ce se intampla la intalnirile bisericilor din reteaua NAR ( la intrunirile lui Bill Johnson , Randy Clark , Todd Bentley , Rick Joyner , etc. ) NU AI CUM SA NU VEZI CA ACOLO SE INTAMPLA LUCRURI EVINDENT CIUDATE , N-E-B-I-B-L-I-C-E . Fenomenele care se intampla la aceste intruniri : urlete isterice necontrolate , caderi la sol si zvarcolituri necontrolate ale corpului ( neatribuite posedarii sau influentei demonice , ci privite ca o manifestare bine-venita a Duhului Sfant ) , profetii false pe banda , SUNT O DOVADA CLARA chiar si pentru cel care nu are cunostinte biblice si de apologetica solide ca acolo se intampla … CEVA … CEVA care NU E de la Domnul … pe care Biblia NU le atribuie manifestarilor sau darurilor Duhului Sfant , ba dimpotriva .

      SA FII BINECUVANTAT FRATE NINEL SI DOMNUL ( Jehovah Rophe / our Healer ) SA FIE CU TINE IN INCERCAREA CARE-TI STA IN FATA !

  2.      Pace si multa sanatate in Domnul nostru Isus Cristos.
         Dupa o pauza de mult timp aproape un an in care doar am citit postariele dumneavoastra cu diferite subiecte, m-am vazut mai util decat sa stau sa comentez, sa apreciez sau sa critic spusele unora sau altora, a oricum nu sunt luat in seama nici bagat in seama chiar daca in adevar spun adevarul in Cristos, mai bine m-am ocupat cu vestirea evangheliei, i-am lasat in pace dar si-n discutiile lor pe cei din BER, ca oricum nu am niic o putere de afirmatie nici de schimbare, ce si-au dorit prin mana celui rau uni fa oricum de asi lupta eu cu zing arjator de a schimba ceva, nu ca asi fii un LASI , si hiar oricum nu mai imi pasa ce spun alti de mine, atata timp cat sunt calauzit de Duhul Sfant, caut in totul sa fiu placut nu omului de orice nivel si rand si cu atat mai mult Lui Dumnezeu, stiind ca voi lua o rasplatire mult mai glorioasa si utila si vesnica si nepatata.
         Prin harul Domnului dupa o lunga evanghelizare de 3 luni si jumatate pe meleagurile Romaniei,…, eu am decis prin indurarea Domnului, ne-platit de nimeni, parasind serviciul, lucrurile inalte scolile marete la care opteaza cei mai multi dintre tinerii zilelor noastre, (uni mergand sa-si castige existenta cu familiile mergand in alte tarii , DAR atentie si acolo batanduse din departare cu mana in piept ce au facut uni din ei in Romania)
        Uitandu-ma cu atentie in urma lor nu a ramas nimic, doar lauda de sine, ignoranta, prestigiu de sine, lasitate de crestin parasindu-si adunarea ca tanar, ca nou familist cu pretextul ca nu-s bani si trai in tara Romaneasca, in fine lasandu-i pe ei un frate sump in Domnul Isus ma adus in tara unde am mai fost de cateva ori slujind Domnului.
       Sunt tocmai in Londra la adunarea crestina dupa evanghelie Sion, tinem seama ca aici in Anglia, UK, Londra nu mai este vorba de BER,…, magulire , mandrie, dar in spate multa prostie, rautate, fatada, ascunderea indentitati reale a crstinului, amintiri si placute dar si urate vazute intre adunari.e din BER din Romania, poti face orice vrei numai studiu biblic nu, numai armonie cu Domnul nu, numai rugaciune la greu nu, poti vorbi mult si la nesfarsit in mijlocul celor ce incearca sa te asculte si sa inteleaga din multele spuse cate ceva.
    Citind articolul ca Iosif Ton vine in Londra am ramas uimit unde vine, tocmai in adunarea de unde sa rupt de ceva vreme , de cateva luni bune mai sigur si bine din luna iunie 2014 cand uni frati invatati, scoliti vroiau una, iar ceilalti mai putini scoliti dar cu dorinta de al sluji pe Domnul doreau alta, in fine adunarea mare Sion sa despartit nu dupa infintarea ei de acum 2 ani in care erau foarte multi tineri, era o adunare tanara, pana in jurul anilor 45 , familii tinere cu copii intre 2-4 copii pe cap de familie totusi vrasmasul a reusit sa puna capat relatiilor lor cica stranse, ine ugeda la lucruri dubioase, cine nu este realist, sincer si corect, cine traieste cu gandul ca va veni cineva sa-mi ia locul si tot pune piedici, pune bete-n roata, lururile nu merg niciodata bine si nu sunt unse deloc cu roadele duhului sfant in vietile celor ce asculta.
         Va intreb va rog daca ati studiat bine adunarea sau cei dintre enoriasi adunari Genesis , posibil sa fie cei rupti din adunarea Sion? avand in vedere ca eu unul care totusi ma vad scolit, de 3 luni nu am reusit sa-i integrez pe tineri la vrun studiu biblic, ei ne dorind acest lucru, (majoritatea se ocupa numai cu munca, munca si iar munca de dimineata pana seara tarziu, crezandu-se totusi intelepti, sau ca nu au mare nevoie de studii.
        Poate puteti va rog sa-mi oferiti niste detalii despre cine sunt si de unde vin acest grup de frati , surori care dintr-o data isi fac adunare.

    • Te vezi scolit… dragul meu! Si gramatica ta are nevoie de studii!
      Sa ne schimbam gandirea cancerigena: “Eu pe cati ii iubesc ii mustru si ii pedepsesc; sarguieste dar si te pocaieste.”

  3. Referitor la postarea de mai sus – Emy Gingasu – recunosc că n-am înțeles nimic.

    Presupun că dumneata, Emy Gingasu, ești o persoană tânără. Spui că ai școlit(?) pe cineva? În ce?
    Nu te supăra, dar ortografia se învață în cursul primar!!! În primul rând trebuie să te faci înțeles! Cum? Dacă vorbești precum scrii… Dacă gândești precum scrii…
    Postarea lui Emy Gingasu este o „beție de cuvinte”, incoerentă, din care nu se poate înțelege nicio propoziție.

    Frate Paul Dan,
    Mă gândeam, oare acea biserică din Londra a fost cu adevărat informată despre Iosf Țon? Oare nu se pot trimite documente ale Cultului Baptist din România și din America din care să se vadă ca a fost exclus? N-ar avea aceste documente o greutate mai mare în judecarea unui om ca Țon? Întreb, doar.

    • Nu cred ca biserica din Londra a fost corect informata despre cine este Ton. Daca cineva din Londra poate sa dea linkul de la acest articol la fratii Crestini dupa Evanghelie de acolo cred ca este deajuns.

      Iata si hotararea Consiliului Uniunii Baptiste cu privire la retragerea ordinarii pentru slujire a lui Ton http://gtgospel.wordpress.com/2010/12/14/comunicat-oficial-al-uniunii-baptiste-din-romania-lui-iosif-ton-ioan-peia-si-ilie-popa-le-a-fost-retrasa-ordinarea-pentru-slujirea-in-bisericile-baptiste-din-ubr/

      • am si eu o mare nelamurire!! pe baza caror versete,sa “predat” preotia doar unor fratii,(cu toate ca se numesc pastori,in biblie nu gasesc nici acest termen de “pastor”),aceasta ordinare de slujire,adica unde scrie ca doar unii au drept sa imparta cina Domnului,sa binecuvinteze,sa boteze,sa cunune,sa inmormanteze,unde scrie va rog in noul legamant? eu am citit doar ca toti suntem rascumparati de acelasiSFANT SANGE,sa fim un neam de preoti sfinti!

        • Iata ce zice Scriptra: Şi El a dat pe unii apostoli; pe alţii, prooroci; pe alţii, evanghelişti; pe alţii, păstori şi învăţători, pentru desăvîrşirea sfinţilor, în vederea lucrării de slujire, pentru zidirea trupului lui Hristos Efeseni 4:11-12

          Oare toţi sînt apostoli? Toţi sînt prooroci? Toţi sînt învăţători? 1 Cor 12:29

          Toti suntem preoti dar nu toti avem aceiasi slujba asa cum vezi din versetele de mai sus. Este oranduilala Lui!

          Biblia vorbeste despre pluralitate de slujitori…dar fiecare cu darul care il are

    • Pace ramane sa va multumesc frate Paul Dan de postarea pe care am scri-o, imi cer scuze de greselile ortografice,scriu in graba de pe tableta si este setata ptr corectare automat in engleza, s-au c-am sesizat suparat uni frati ca am scris si pomenit de cele scrise, sunt fulgi aceia de gasca sau de gaina care sau aruncat in varful celor de aici, acum fiecare mai incearca sa aduce din fulgi aruncati de vant incoace si incolo, nu le vine deloc bine cand vine cineva nou, ba mai mult cand stie multe si se baga poate si-n treburile deza rupte, eu am incercat sa unesc sa strag si sa discut amabil , frumos cu duhul blandeti cum ne invata sfanta scriptura, va rog daca este posibil sa-mi stergeti postarea deoarece mi-au spus ca cine sunt eu sa comentez sau sa spun anumite afirmati nefondate, dar ele fiind cum bine le cunoasteti si dumneavoastra, va multumesc ptr intelegere.
      Pentru domnul Valeriu, nu-l cunosc nu ma cunoaste dar se pare ca ma stie de undeva, dar nu ma cunoaste in fond si la urma urmei daca dansul nuna inteles nimic treaba dansului, ma jicnit fara sens, a incercat doar o replica dura sa demonstreze cine este sau ce poate, nu a ne invata Domnul, nu ne uitam la greseli scrise mai ales la cele facute, cine este fara de pacat sa arunce primul cu piatra, deci dl Valeriu cred ca dovedeste ca este mult mai ne-ntelept ca mine, inca nu are scoala vietii, nici experienta necesara, posibil un domn cu familie, cu bani grei funtie undeva anume posibil si-n biserica si doreste sa para cineva, imi cer scuze ptr dumnea lui, sa ma ierte daca i-am gresit cumva personal, sa simtit ofensat posibil datorita bisericii noi Genesis , eu mergand la ceilalti , nu eu am dorit sa fiu aici, posibil mai mult ca sigur Dumnezeu ne pune in conjucturi diferite, ne-dorite tocmai ptr trezirea unora, ptr.aranjarea altora , Domul are nevoie de min aici ptr multi,va doresc har si multa pace tuturor si mai ales fratelui Paul Dan ptr postari si timpul acordat necesar sa scrie tuturor.
      Stima si respect

      • dragule, pentru a doua oara ati scris neortografic. Scriptura vorbeste de cei “in stare sa invete pe altii”. Ne pare rau, dar nu cred ca aveti acest dar.

      • Nu te cunosc.Scrisul însă te caracterizează.
        Nu ai nicio scuză pentru felul în care scrii și gândești.
        Ce fel de creștin ești dacă folosești un astfel de limbaj? Din ceea ce postezi nu se desprinde decât incoerență.
        Pe lângă problemele grave și jenante de ortografie, dovedești și lipsă de logică.

        • Valeriu,

          Mea culpa! Marturisesc ca sunt cateaodata coplesit de prea multe lucruri si nu am observat ca te adresezi lui Emi G.
          Ai dreptate in ce ai scris!

          Incaodata, mii de scuze!

          Te rog sa mai participi,

          Paul Dan

  4. Frate Paul , pe masura ce citeam acest articol al tau care trage un semnal de alarma necesar pentru ceea ce se intampla intre crestinii dupa evangheliei din Londra ma gandeam sa postez la acest comentariu al meu si link-ul care trimite la ultimul articol despre I. Ton de pe blogul de apologetica in lb. romana VEGHEAZA.COM al fratelui Paul Morar . Dar vad ca mi-ai luat-o inainte si in articolul tau ai si precizat link-ul cu pricina , facand trimitere la el .

    Credinciosii crestini dupa evanghelie din Londra au acum cel putin din doua surse INDEPENDENTE una de alta informatiile necesare despre teologia lui Iosif Ton ( nu despre omul , parintele , profesorul Iosif Ton , caci noi discutam si analizam aici TEOLOGIA / DOCTRINA / INVATATURA pe care o aduce in ultimii ani I. Ton) .

    In plus pentru crestinii dupa evanghelie din Londra care stiu lb. engleza ( si prezum ca sunt destui ) sunt o serie de bloguri apologetice evanghelice conservatoare , extrem de valoroase , in LB. ENGLEZA ( din SUA in special ) , care analizeaza foarte documentat si biblic teologia NAR ( New Apostolic Reformation ) si pe principalii ei exponenti si promotori occidentali ( atat de laudati si urmati de catre teologul Iosif Ton ) .

    ACUM AU FOST AVERTIZATI , DECIZIA LE APARTINE ! Fie ca Domnul sa-i ajute sa vada Adevarul in privinta teologiei nebiblice , mistice , NAR si a exponentului ei intre evanghelicii romani , Iosi Ton .

  5. Cartea prezbiterului bisericii baptiste romanesti din Portland ( USA ) , TIMOTEI POP ( cel care l-a deconspirat pe Iosif Ton ca fiind mistic carismatic ) , in care este analizat Misticismul in comparatie cu Crestinismul Biblic si este tratata si problema teologului Iosif Ton in corelatie cu fenomenul mistic contemporan se numeste ” MISTICISM SAU CRESTINISM AUTENTIC ” .

    Cartea este in lb. romana si este tiparita de editura crestina Agape din Romania .
    O RECOMAND FRATILOR CRESTINI DUPA EVANGHELIE DIN LONDRA CA UN ” MUST READ ” !

  6. Astăzi Iosif Țon a postat un articol pe știri creștine cum că ar fi străin de NAR!!!

    Cred că dacă cineva vrea cu adevărat să afle adevărul despre ceva sau cineva, îl află.
    Problema stă în voință. Acum sursele de informare sunt multe și diverse. Nu asta este problema.
    Cine are cu adevărat Duhul Sfânt ar trebui să aibă și discernământul de a deosebi adevărul de minciună.

  7. As vrea sa va fac on destainuire care pina acum am tinut-o mai mult pt mine. Cu circa 3 ani in urma fr.Iosif TON a fost la biserica baptista Providenta din Oradea, find invitat acolo ca unul din vorbitorii principali, alaturi de fr.Demeter si altii. Fiind la current cu EREZIILE pe care “pastorul” Chris Oyakhilome din Africa le promoveaza, avind si foarte multi adepti din Romania, care la rindul lor fac si ei acelasi lucru pe care l-au invatat in Africa, printre care si fr.Demeter, fr.Florin Dan (ginerele fratelui Caba ioan din Oradea) si altii, m-am dus si eu, mai mult din curiozitate ca sa vad si sa aud si parerea fratelui TON in legatura cu aceste “invataturi” ale “pastorului” Chris. Si pt ca stiam deja in ce ape se scalda “pastorul” Chris si invaturile sale eretice, si pt ca programul de biserica inca nu incepuse m-am dus si am schimbat citeva cuvinte cu fr.TON. I-am spus atunci si l-am rugat “sa faca ceva ca sa opreasca invataturile otravite ale pastorului Chris, care incepusera deja sa fie promovate si la noi,” prin adeptii lui infocati din Romania, printre care fr.Demeter, si Florin Dan, si dinsul mi-a raspuns FOARTE SENIN: “De ce, te poticnesti in ele ? Eu nu am gasit nimic rau si nebiblic in aceste invataturi.” Va rog sa ma credeti ca am ramas pe moment pur si simplu IMPIETRIT, si nu-mi venea sa cred ca ce-am auzit atunci era adevarat. La asa o replica am ramas pe moment fara cuvinte… . Si m-am gindit atunci, cum, marele si renumitul pastor si invatator care si-a facut studiile teologice in Anglia la o facultate de renume, cel care a scris atitea carti de apologetica NU VEDE UN LUCRU ATIT EVIDENT SI DE IZBITOR, PE CARE SI UN CRESTIN INCEPATOR L-AR REMARCA NUMAIDECIT ?! Pentru mine aceasta experienta a insemnat foarte mult si pt prima data in viata mea am inteles atunci pasajul din Romani 1:22. Pentru edificare va recomand sa vedeti aceste videoclipuri:

    Ce pot să spun? Sincer imi pare rau pt fr.TON si pentru toti aceia care au luat-o, asemenea lui, pe calea carismatismului si a noilor invataturi ERETICE LA MODA, precum si cele ale lui Rick Warren & Co, CARE SINT ABSOLUT NEBIBLICE. Ma rog si mi-as dori foarte mult ca Dumnezeu la le deschida ochii si mintea acestor frati, pina inca nu este pre tirziu pt ei si pt cei care-i urmeaza in invatatura lor. Si va rog sa ma credeti ca in zilele de azi acestia NU SINT PUTINI… Dumnezeu a facut iadul pt Satan si demonii lui, nu pt om, dar toti aceia care fac voia satanei, vor sfirsi ca el.

  8. Referitor la postarea Mircea A.: NU VEDE UN LUCRU ATIT EVIDENT SI DE IZBITOR, PE CARE SI UN CRESTIN INCEPATOR L-AR REMARCA NUMAIDECIT ?

    Cred că acest Iosif Țon este un tip prea inteligent ca să nu vadă aceste lucruri. Dar este împietrit. Împietrit în rău. Împietrit de cel rău.

    Observați că se evidențiază un anumit tip de așa-ziși „creștini”: Țon, Botgros, M. Iorgulescu, Koler, A. Stan, E. Conțac și alții. Aceștia nu pot fi numiți frați. Poate sunt ei între ei. Sunt periculoși pentru cei slabi în credință, pentru cei nesiguri.

    Păcatul cel mare cred însă că îl au acei pastori și acele biserici care cu bună știință îi invită pe acești oameni să vorbească.
    Nu pot să cred că există conducători de biserici de bună-credință, cu temere de Dumnezeu, care să nu se informeze pe cine invită în bisericile lor!
    Răspunderea lor este enormă și ar trebui să fie conștienți de asta.
    Mai există și latura corupției, fie materială, fie spirituală, care seduce din ce în ce mediul creștin.
    Ne confruntăm cu atacurile celui rău în TOATE bisericile noastre și doar cei care stau cu adevărat pe Stâncă vor rezista.

    • Ai remarcat cu precizie: Țon, Botgros, M. Iorgulescu, Koler, A. Stan, E. Conțac și alții. Aceștia nu pot fi numiți frați. Poate sunt ei între ei. Sunt periculoși pentru cei slabi în credință, pentru cei nesiguri.

      Asa este, acestia sunt apostati! Ei sunt frati intre ei si au de tata pe Diavolul!

  9. Pericolul imens pe care acesti frati il reprezinta, si ma refer aici si la fr.Iosif Ton, este ca “noile” lor invataturi pe care acestia si le-au insusit NU LE TIN DOAR PENTRU EI, ci le iau cu ei PESTE TOT PE UNDE SE DUC, INFECTIND ASTFEL SPIRITUAL BISERICILE UNDE SINT PRIMITI. Ei pot fi, si eu cred ca ei chiar sint, FOARTE CONVINGATORI pt ca ei personal CHIAR CRED IN ELE. De aceea, ACESTIA SINT CU ATIT MAI PERICULOSI !!! Prezenta unor astfel de “invatatori” in bisericile noastre ESTE EXTREM DE PERICULOASA si de DAUNATOARE. Aduceti-va aminte ca toti am fost odata incepatori cind am pasit pe drumul credintei. Si in aceasta faza, absorbim de peste tot cam tot ce putem pt a ne mari si largi credinta, fiind foarte vulnerabili la invataturi straine Bibliei si neavind inca un discernamint spiritual bine format. Ascultundu-i pe acesti “invatatori” ne putem contamina si virusa cu invataturi straine foarte usor, uneori fara sa ne dam seama. Veti spune atunci ca ce este de facut ? Raspunsul este simplu. Nu permiteti accesul la amvon si in comunitatea voastra la astfel de “frati”, si EXPLICATI BISERICII SI MOTIVELE PT CARE FACETI ACEST LUCRU, pt ca daca nu explicate celorlalti de ce faceti aest lucru, ati putea lasa impresia falsa ca ar fi vorba de o rafuiala de ordin personal cu cel in cauza. In ultima vreme apar TOT MAI DES SI MAI MULT, TOT FELUL DE CURENTE SI INVATATURI SAU REVELATII “NOI” si parca ASCUNNSE noua pina acum. In realitatea insa ele nu sint altceva decit trucuri vechi ale Satananei imbricate in haine noi, si daca nu veghem, putem FOARTE USOR CADEA IN PLASA LOR. Aici vreau sa subliniez un lucru extreme de important. A veghea inseamna defapt A STUDIA CIT MAI TEMEINIC BIBLIA si a compara orice invatatura sau experienta, fie ea si carismatica, sau mai ales carismatica, cu invatatura Bibliei. Orice alta metoda este din start sortita esecului. In aceste vremuri tulburi pe care cu totii le traim, razbouil spiritual s-a intensificat si s-a diversificat foarte, foarte mult atingind cote nebanuite de cineva vreodata. Cei care se joaca cu Dumnezeu, sau nu iau foarte in serios calea credintei si mintuirii lor, NU VOR REUSI SA STEA IN PICIOARE SI SA CISTIGE ACEST RAZBOI si VOR FI INGHITITI DE INVATATURILE si PRACTICILE “NOI” ALE SATANEI. Si tragedia mare este ca nici cel putin NU VOR STI SAU NU ISI VOR DA SEAMA DE ASTA. Orbirea spirituala te va duce in cele din urma acolo unde l-a dus si pe Cel Rau, in fundul si abisele iadului. De aceea, luati-va fiecare propria mintuire si pe Dumnezeu IN SERIOS, pt ca miza este mult prea mare pt a pierde acest razboi spiritual. Miza este insasi sufletul tau si al meu. Dumnezeu NU VREA MOARTEA PACATOSULUI ci INDREPTAREA LUI pt a putea fi mintuit. Fie ca EL sa ne ajute si sa fie cu noi cu toti !!!

  10. In Romania la Conferinta Nationala a Crestinilor dupa Evanghelie din octombrie s-a pus in discutie , ca Ton ca a fost invitat de unele adunari sa vorbeasca,mai ales cea din bucuresti,Biserica Izbanda, dar se pare ca doar s-a discutat si nu s-a luat o decizie ferma.
    Te ingrozesti cand citesti ca bietul Ton,se duce peste tot ,la orice conferinta ,dar nu are siguranta pe ce cale trebuie sa mearga.
    Om purtat de orice vant de invatatura.Trebuie sa se trezeasca liderii spirituali din Romania si sa se desparta de cei care aduc invataturi contrare Scripturii.

    • In Romania la Conferinta Nationala a Crestinilor dupa Evanghelie din octombrie s-a pus in discutie , ca Ton ca a fost invitat de unele adunari sa vorbeasca,mai ales cea din bucuresti,Biserica Izbanda, dar se pare ca doar s-a discutat si nu s-a luat o decizie ferma…

      Asta este politica noua in biserici, iau nota dar nu fac nimic impotriva ereziei!

  11. Responsabilitatea liderilor de biserici este enormă şi ei sunt primii vinovaţi.
    Ei ar trebui să se cerceteze în primul rând pe ei înşişi şi curăţirea să înceapă de la ei. Câţi au conştiinţa că nu sunt răspunzători doar pentru ei,ci pentru atâtea suflete? Cum au citit Biblia?
    Câtă credinţă mai au aceşti oameni? Au avut-o vreodată?
    Dacă au cu adevărat Duhul Sfânt, unde este discernământul spiritual?
    Cine permite intrarea în turmă a acestor oameni o face cu bună ştiinţă şi din interese meschine.
    Aceşti apostaţi nu pot intra într-o biserică dacă nu li se permite!!! Vinovat este cel care primeşte la el acasă, care dă voie, care permite, nu cel care cere. E ca la cerşetori! Iar aceşti oameni rătăciţi,conduşi de satana, nu sunt altceva decât nişte cerşetori. Evident că au o inteligenţă manipulatoare şi putere de convingere drăcească. Diavolul a reuşit să-i convingă chiar pe primii oameni să păcătuiască, iar Adam şi Eva erau ieşiţi din mâna lui Dumnezeu,erau curaţi, necorupţi şi neîntinaţi.
    Nu creştinii dintr-o comunitate îi cheamă pe aceşti mincinoşi. Ei sunt invitaţi,poate că sunt şi rugaţi insistent să vină să-şi exprime “nepreţuitele” învăţături şi asta pe baza “faimei”, a acelor aşa-zise studii,diplome, specializări, experienţe etc. Ploconeala balcanică, indiferent de ţara şi biserica în care se manifestă, creează aceşti monştri şi aceste monstruozităţi numite “învăţătura curată”,”credinţa înaintaşilor” etc., mascând de fapt cultul personalităţii lor drăceşti.

    Cred că liderii bisericilor care au permis intrarea imposturii în turmă s-au îndepărtat de Cuvântul lui Dumnezeu (asta dacă l-au studiat şi l-au trăit vreodată) şi au transformat amvoanele în scene de propagandă şi spectacol diavolesc, în goana după audienţă,după creşterea artificială a numărului “enoriaşilor”, sacrificând calitatea, credinţa şi învăţătura autentică a Scripturii, sacrificându-L încă o dată pe Domnul Isus, mâhnindu-L pe Duhul Sfânt şi întristându-L pe Dumnezeu. Au uitat că există o judecată nu doar pentru cea mai măruntă faptă,dar pentru orice gând sau şoaptă nepotrivite. Ce pedeapsă li se va da pentru ducerea în rătăcire a sufletelor?!

  12. V-am intrebat pe dvs, autorul blogului. Nu sunt competenta sa fac astfel de evaluari, de aceea am vrut opinia unui avizat. Va multumesc.

  13. Frate Paul, desi impartasesc faptul ca fr Ton a imbratisat o invatatura nebiblica si o propaga din nefericire in Romania, gresiti cand etichitati pe Marius Zarnescu ca fiind ” complice la erezie “. Il cunosc personal si nu este adevarat. Cred ca e mai intelept sa nu ne grabim sa ne etichetam semenii.

  14. Londra Evanghelica este un blog ce aduna informatii din mediul evanghelic de aici.
    Eu mai contribui din cand in cand. Am primit o stire dintr-o biserica locala si am postat-o. Nu tin minte sa fi avut o pozitie publica despre fratele Ton si imi rezerv dreptul asta.
    Sunt tanar, nu cunosc detaliile pe care altii le stapanesc atat de bine si mai sunt si alte motive pentru care nu pot judeca un om ca Iosif Ton. La inceputul vietii mele cu Dumnezeu, prin conferintele de tineret tinute de dansul, am inteles ca trebuie sa-L slujesc pe Isus. Probabil ca sunt astazi in slujire si datorita lui. Insa, pentru ca vrem sa evitam orice ar putea produce tulburare, desi a mai fost prin Londra, nu l-am invitat pe la noi, la Biserica Baptista Biruinta.
    Nu ma cunoasteti, nu am primit vre-un email, mesaj de la dvs in privinta asta, ceea ce ma face sa ma indoiesc serios de felul in care puneti problema. Scandalul si astfel de dezbateri nu ma caracterizeaza, de aceea acesta e singurul mesaj pe care il las pe pagina dvs.
    Dumnezeu sa va binecuvanteze.

    • Marius, am sa iti raspund sub diferite sectiuni ale comentariului tau.

      Londra Evanghelica este un blog ce aduna informatii din mediul evanghelic de aici.
      Eu mai contribui din cand in cand. Am primit o stire dintr-o biserica locala si am postat-o.

      Londra Evanghelica este un blog care nu posteaza de capul lui, ci are cativa oameni care il administreaza, printre care si tu. Faptul ca ai primit o stire dintr-o biserica locala si ai postat-o fara discernamant nu te scuza deloc, dimpotriva, te acuza. Esti prezbiter la biserica Baptista Biruinta. Ai uitat ce spune Domnul Cristos prezbiterilor? Luaţi seama deci la voi înşivă şi la toată turma peste care Duhul Sfânt v-a pus supraveghetori (Fapte 20:28).

      Nu tin minte sa fi avut o pozitie publica despre fratele Ton si imi rezerv dreptul asta.
      Sunt tanar, nu cunosc detaliile pe care altii le stapanesc atat de bine si mai sunt si alte motive pentru care nu pot judeca un om ca Iosif Ton.

      Nu are nici o importanta daca inainte ai avut o pozitie publica fatza de Ton, dar ai avut una favorabila prin postsarea pe care ai facut-o. Restul justificarii tale din paragraful de mai sus este o scuza fara nici un suport. Nu ti-a cerut nimeni sa-l judeci pe Ton, nici eu nu-l judec, dar ai obligatia sa dai pe fatza ereziile lui, sau esti partasi indirect acestor erezii cum faci acum.

      La inceputul vietii mele cu Dumnezeu, prin conferintele de tineret tinute de dansul, am inteles ca trebuie sa-L slujesc pe Isus. Probabil ca sunt astazi in slujire si datorita lui.

      Nu-ti sta bine sa fii lingusitor. Esti in slujire datorita harului Domnului, nu a lui Ton.

      Insa, pentru ca vrem sa evitam orice ar putea produce tulburare, desi a mai fost prin Londra, nu l-am invitat pe la noi, la Biserica Baptista Biruinta.

      Vezi ca te-ai dat de gol? Asiguri un minim de protectie bisericii de unde faci parte, nu pentru ca iti pasa de biserica, ci pentru ca sunt oameni care gandesc in biserica ta, si care s-ar opune invitarii lui Ton. Asa cum nu l-ai chemat pe Ton la Biruinta, tot asa trebuia sa te opui publicarii anuntului in favoarea lui Ton.

      Nu ma cunoasteti, nu am primit vre-un email, mesaj de la dvs in privinta asta, ceea ce ma face sa ma indoiesc serios de felul in care puneti problema. Scandalul si astfel de dezbateri nu ma caracterizeaza, de aceea acesta e singurul mesaj pe care il las pe pagina dvs.
      Dumnezeu sa va binecuvanteze.

      Marius, nu te duce la scuza ieftina folosita de lashii evanghelici astazi, numind “scandal” sau “dezbinare” deconspirarea ereziilor. Poti sa te indoiesti cat vrei, din moment ce tu ai pus un anunt public, tot public esti abordat. Incerci sa aplici gresit principiul de la Matei 18. Tu nu m-ai ofensat pe mine in particular ca sa te abordez pe tine in particular. Tu ai ofensat in mod public o mare parte din evanghelicii care gandesc corect, si de aceea ai primit un raspuns public. Si eu iti zic, Domnul sa te binecuvinteze cu pocainta si curajul de a folosii discernamantul pe care El ti l-a dat deja. Ar fi bine sa faci o reparatie publica pe blogul Londra Evanghelica si sa ai curajul sa spui cine este Iosif Ton, daca nu cumva esti adeptul lui in secret.

      Paul Dan

Leave a Reply

