Bravo Emanuel Zarnescu! Slava Domnului pentru curajul tau in Norvegia!

Emanuel Zarnescu este un crestin autentic prin harul Domnului, care locuieste in Norvegia. A avut curaj sa participe la protestul din Oslo si sa spuna pe scurt si concret despre abuzurile Barnevernetului.

Am alti doi prieteni tot apologeti ca si Zarnescu, insa acestia din confortul caselor lor au decis sa stea departe de tragedia familiei Bodnariu. Au venit cu scuze puerile. Nu pot sa imi inchipui cand fratii si surorile de pretutindeni se roaga, plang, postesc si se framanta, acesti doi sa stea la o critica ieftina (nu publica) care ii descalifica de orice lucrare. Doamne ai mila! 

6 thoughts on “Bravo Emanuel Zarnescu! Slava Domnului pentru curajul tau in Norvegia!

  1. Cu adevarat , slava Domnului pentru fratele nostru Emi Zarnescu care dela inceput a fost alaturi de familia Bodnariu
    Eu nu-l cunosteam pe fratele Emi.
    Vazusem pe Agnus Dei secvente dela protestele de sambata , si cand am ascultat acest videoclip , mi-am zis in inima mea;
    o fi fratele Emi Zarnescu ?
    Nadajduiam lucrul acesta si Domnul
    a facut posibil !
    Toate acestea ne dau curaj in rugaciune
    si incredere in lucrarile lui Dumnezeu.
    Sa mergem mai departe pentru cauza familiei Bodnariu , in unitatea Duhului Sfant , vazand ca de aici Dumnezeu deja descopera multe alte lucruri, pentru unii spre bine , pentru altii spre rau.
    Asa cum am mai facut apel , sa ne rugam cu staruinta si cu dragoste pentru fratele Emi .si familia dansului.
    Domnul sa ne ajute sa stam tari , deoarece am atras si multa ura din partea sodomitilor si a sustinatorilor de pe intreaga planeta , deranjati de niste pocaiti care sustin familia asa cum a creat-o Dumnezeu.
    Domnul va face dreptate alesilor Sai.

  2. Excellent speech! Thank you for speaking the truth. I am from Perth, Western Australia and I am completely shocked by Barnevernet’s abuses. Norway is not a free country; its government is an abuser. When you take children away from good parents, you abuse those children. Therefore, Barnevernet is practising the worst kind of hypocrisy – in the name of “protecting children” it is abusing children!! Norway is guilty of abusing children. Norway will have to pay a dear price for this!!

Leave a Reply

