Te rog roaga-te pentru America!

 

Doamne, fie îndurarea Ta peste noi, după cum o nădăjduim noi de la Tine! Psalm 33:22

 

Te rog roaga-te pentru America, fiindca Hillary, Obama, Soros, si altii ca ei vor face tot ce le sta in putinta sa franeze si sa deraieze tot ce Dumnezeu a pregatit bun prin noul presedinte Donald Trump. Uratorii de Dumnezeu si de Christos care sunt de fapt iubitori de islam, faradelegi, si iubitori de avorturi si distrugerea familiei, nu sunt putini in America. Insa, sunt mai multi cu teama de Dumnezeu decat uratori de Dumnezeu. Adauga rugaciunea ta chiar acum cand citesti, ca planul lui Dumnezeu sa se implineasca. Noi nu avem asteptari de la noul presedinte, avem asteptari de la Dumnezeul oricarui indurari. 

Te rog nu fi indiferent/ă chiar daca nu locuiesti in America. Ce se va intampla aici in urmatorii ani va influenta intreaga lume. Iti multumesc anticipat ca te vei ruga! 

Pe 20 Ianuarie va fi inaugurat noul presedinte American, Donald Trump. Faptul ca Hillary Clinton a pierdut inseamna ca invazia islamica a Americii a pierdut pentru momentul de fatza. Glorie Domnului! Au fost rugaciuni pe tot timpul administratiei Obama ca Domnul sa zadarniceasca distrugerea Americii printr-o invazie islamica similara cu cea orchestrata de Merkel in Europa. Hillary Clinton este Angela Merkel dar de zece ori mai rea. 

Inca odata iti multumesc ca te vei ruga! 

 

11 thoughts on “Te rog roaga-te pentru America!

  1. Dragă Paul
    Cuvântul lui Dumnezeu ne îndeamnă să ne rugăm pentru împărați și dregători, nu pentru țări.
    Impresia mea este că tocmai Hillary, Obama și Merkel ar avea mai mult nevoie de rugăciune.
    Cu cât un om este mai confuz și mai îndepărtat de lumina Planului Cuvântului lui Dumnezeu cu atât trebuie să ne rugăm pentru acela, ca să nu facă prostii.
    Pentru cel înțelept, care nu face prostii, trebuie deja să mulțumim.
    Apoi, dragă Paul de ce te gândești la următorii ani ca la unii care i-ai vrea buni și luminoși pentru o Americă fericită?
    Dacă Domnul vine la noapte?
    Crezi că El va asculta rugăciuni care cer lucruri ce nu fac parte din Voia și din Planul Său?
    Dacă ar fi să ne rugăm pentru țări, Irakul și Zambia au mai mare nevoie de rugăciunile oricui decât America.
    ”America” (de fapt americanii) ar trebui să învețe să mulțumească, este pentru ce.
    Rugăciunile de cerere să fie pentru cei mai nebinecuvântați ca americanii.

    • Draga vesteabuna,

      Iti voi raspunde pe scurt sub diferite sectiuni ale comentariului tau.

      Dragă Paul
      Cuvântul lui Dumnezeu ne îndeamnă să ne rugăm pentru împărați și dregători, nu pentru țări.

      Cand m-am referit la America, am mentionat pe Trump si administratia lui. Am in vedere conducatorii si natiunea.

      Impresia mea este că tocmai Hillary, Obama și Merkel ar avea mai mult nevoie de rugăciune.
      Cu cât un om este mai confuz și mai îndepărtat de lumina Planului Cuvântului lui Dumnezeu cu atât trebuie să ne rugăm pentru acela, ca să nu facă prostii.

      Cuvantul ne spune ca daca vezi pe fratele tau ca comite un pacat care duce la moarte, nu zic sa te rogi pentru acea persoana spune Ioan in 1 epistola. Hillary vine dintr-o familie Baptista si este o apostata. Este dedicata islamului si ocultismului. M-am rugat pentru mantuirea ei. Am dubii ca v-a fi mantuita. Merkel o alta apostata, a avut tatal pastor Luteran. Obama este islamist dar a frecventat o biserica unde a auzit franturi din Cuvant destul de bine puse cu toate ca biserica acea este o secta. Obama este un crislamist si omul cel mai aproape de ce va fi anticrist in viitor. M-am rugat pentru el ca Domnul sa ii dea toate planurile peste cap. Acest individ a facut mai mult rau decat orice persoana in istoria Americii. Nu cred ca este recuperabil.

      Pentru cel înțelept, care nu face prostii, trebuie deja să mulțumim.
      Apoi, dragă Paul de ce te gândești la următorii ani ca la unii care i-ai vrea buni și luminoși pentru o Americă fericită?
      Dacă Domnul vine la noapte?

      Draga vesteabuna, sa stii ca il astept pe Domnul Isus si ma rog pentru rapire 🙂 dar daca ai sa te uiti in 1 si 2 Tesaloniceni care au subiect escatologic o sa vezi ca apostolul ii indeamna pe credinciosi mai ales in 2 Tesaloniceni sa lucreze cu entusiasm in munca de fiecare zi, in timp ce il asteapta pe Domnul Isus. Da doresc ca America sa nu fie ruinata de oameni ca Hillary si Obama si sa aiba binecuvantarea Domnului pana va veni El. La fel ma rog si pentru Romania si pentru Israel. Sunt insa constient ca lucrurile pot lua turnura care noi nu ne asteptam dar noi ne facem partea in rugaciune. Ce, ai dori o invazie Ruseasca care sa parjoleasca tzara? Cred ca nu! E, deaceea ma intelegi si pe mine in ce priveste atat America cat si Romania. Am trait 29 de ani sub comunism in Romania, numai vreau repetarea istoriei.

      Crezi că El va asculta rugăciuni care cer lucruri ce nu fac parte din Voia și din Planul Său?
      Dacă ar fi să ne rugăm pentru țări, Irakul și Zambia au mai mare nevoie de rugăciunile oricui decât America.
      ”America” (de fapt americanii) ar trebui să învețe să mulțumească, este pentru ce.
      Rugăciunile de cerere să fie pentru cei mai nebinecuvântați ca americanii.

      De unde stii ca rugaciunea pentru protectia Americii nu fac parte din voia si planul Lui? Eu nu stiu, dar ma rog. In ce priveste Irakul si Zambia sunt oameni care se roaga pentru acele tari si stii bine ca sunt multe alte tari cu mii de probleme dar fiecare ne rugam acolo unde avem indemnul.

    • @vesteabună
      Îmi cer scuze!
      În această seară un frate m-a întrebat de tine şi l-a trimis pe blogul tău.
      În acest fel a descoperit că deja aprobasei comentariile cu mai mult timp în urmă.
      Aşa că am venit cît de repede am putut aici ca să repar greşeala.
      Mulțumesc!

  2. Dragă Paul
    m-a înveselit comentariul tău, partea de la urmă.
    Mi-a amintit de un om vesel, fratele Aaron Mladin.
    Avea omul ăsta o poantă pe care o tot repeta: zicea despre cei care plecau în America atunci, în urma unor descoperiri și revelații, că ”Domnul le-a arătat” sau că ”Domnul le-a descoperit” ca să plece tocmai în America nu altundeva.
    Și zicea Mladin: ”Măi, mă mir că la niciunul nu v-a arătat Domnul să mergeți în misiune în Africa sau în Rusia, la toți v-a descoperit că să mergeți în America.” Și râdea.

    Desigur fiecare ne rugăm cum avem ”îndemnul”și pentru ce avem ”îndemnul”.
    Unii zic că ar trebui să avem revelație pentru fiecare pas al vieții.
    Cât de relativ e ”îndemnul” ăsta….și nici nu-l poți măsura cu nimic.

    Concluzie scurtă și dragă: înainte de îndemn și revelație sunt poruncile Domnului.
    Apoi îndemnurile lui și revelațiile Lui, nu ale noastre.

    Porunca Domnului bate orice pretenție de insuflare sau ”îndemn”.

    ”Dacă crede cineva că este prooroc sau insuflat de Dumnezeu, să înţeleagă că ce vă scriu eu, este o poruncă a Domnului.”

    ”Hillary este o apostată!” ai scris. Sau Obama, Merkel…:?!
    Asta este o etichetă care te absolvă de rugăciune pentru ei!???
    Heey!
    Paul.
    Nu e corect să confunzi conducătorii pentru care trebuie să ne rugăm, cu învățătorii falși cărora le-a expirat timpul pocăinței.

    Păcatele care duc la moarte sunt altele: cred că nu s-a rugat nimeni pentru vindecarea Izabelei din Apocalipsa sau pentru învierea Ananiei și Safirei din Fapte, că pentru învierea lui Eutih s-a rugat.

    Am scris aici despre ”Păcatul care duce la moarte!”: https://vesteabuna.wordpress.com/2013/03/14/pacatul-care-duce-la-moarte/

    Mai ai timp două zile să te rogi pentru Obama.
    Poate de aia a făcut atâtea ”prostii” că nu te-ai rugat, te-ai gândit la asta?

    • Fratii au emigrat in multe tari, nu numai in America. Sa stii ca am vrut sa ma duc in Africa dar Domnul m-a trimis aici pentru echipare teologica. Iata unul din rezultate, acest blog de apologetica, slava Lui!

      Apostazia loveste la toate nivelele nu numai intre lideri, tu singur recunosti ca nimeni nu s-a rugat pentru Izabela din Apocalipsa.

      Eu m-am rugat pentru Obama asa cum am crezut, ca Domnul sa ii dea peste cap toate planurile. Si Domnul ne asculta si deja s-a inceput demontarea unor legi de ale lui.

      Nu prea citesti cu atentie ce am spus in comentariul de mai sus si ca atare te repeti fara ca sa fie nevoie. M-am rugat pentru Hillary…

      • Frate Paul,

        Cred ca cel ce se ascunde in spatele etichetei “vestea buna” crede ca tu o duci FOARTE bine in SUA…tu si alti romani emigrati acolo, pe care el probabil fara sa sesizeze e putintel invidios.

        Multi nu inteleg ca America, d.p.d.v al spiritualitatii crestine, are lucruri pentru care trebuie detestata dar tot ea are lucruri pentru care trebuie sa fie admirata. America, fie ca ne place sau nu, da ora exacta in multe, multe chestiuni, mai ales in evolutia fenomenului spiritual postmodern.

        Noi trebuie sa ne rugam pt. SUA, pentru ca ce se intampla in SUA ne AFECTEAZA si pe noi! Evolutia sau mai bine zis involutia, fenomenului teologic evanghelic american, ne-a afectat masiv, treptat, (in rau!), in ultimii 20 de ani .

        • Dragă T. fără să sesizezi m-ai făcut să zâmbesc.
          Nici dumneata nu ai de unde știi cât cred eu despre cum o duce cutare sau cutare aici sau acolo și cât de tare mă afectează!
          Am păcate ca tot omul, și slăbiciuni și înclinații, dar să știi că dracul invidiei nu mi-a mai trecut pragul minții de decenii.
          Când cineva o duce rău, atunci da, mă afectează, îl caut.
          Iar dacă o duce bine, știu sigur că cu cât are mai mult decât cele necesare, nu este un motiv de invidie, ci de rugăciune.
          Asta n-ai sesizat?
          Citește postările mele despre măgari: https://vesteabuna.wordpress.com/category/despre-magari/
          De ani buni nu mai număr bani, ci zile și din acest punct de vedere, fără să sesizez cred că am fost prea lung la poveste azi.
          cu drag

    • @ vesteabună

      Tonul folosit este inutil superior şi nu îți face cinste.
      Corectarea (dacă era necesar) trebuia făcută de pe altă poziție: cum ar fi aceea a smereniei!

      P.S. voi scrie aici, poate citeşti: de ce nu ai aprobat 2-3 comentarii de-ale mele pe blogul tău?
      Nu erau nici răutăcioase, nici agresive, nici polemice…
      Să nu vii cu argumentul “ogrăzii proprii”, te rog.

      • Lucian, n-am altă ”ogradă” și deci nici alt argument.
        Să-ți spun de ce nu ți-am lăsat, de exemplu comentariile dumitale:
        nu pentru că nu eram de acord cu ele, ci tocmai pentru că erau scrise în tonul: ok, de acord, bine scris (zis).
        Pe blogul meu am o politică restrictivă față de comentarii, sunt un om ocupat, nu am timp să joc ping-pong cu vorbe și atunci descurajez dialogul steril.
        Comentariile plate, chiar aprobative, care nu aduc ceva în plus sau cele care nu sunt logic-contradictorii nu le aprob.
        Dacă cineva contrazice emoțional, iar nu-l aprob.
        Ți-am aprobat acum cele două comentarii.
        Erau în 23 dec și 16 dec.
        Cât despre evaluarea pe scara: smerit-superior, în lipsa unei calibrări aprobate și verificate, nu mă las evaluat.
        Mulțumesc.

        • @vesteabună
          Te descalifici singur!
          Îmi pare că nu ești consecvent:
          Te citez:
          „…descurajez dialogul steril….
          Comentariile plate, chiar aprobative, care nu aduc ceva în plus…nu le aprob.”

          Iată un exemplu contrar („comentariul” lui Gabriel):
          https://vesteabuna.wordpress.com/2017/01/21/scaunul-de-domnie-al-satanei/comment-page-1/#comment-21269

          Cît despre comentariile mele pe care consideri că le-am scris „în tonul: ok, de acord, bine scris (zis)”, vreau să cred că referirea aceasta nu a fost la ele (altfel, înseamnă că ai „ocaua” defectă).

          P.S. cît despre acel etalon de evaluare…ai parțial dreptate.
          1. dacă nu te cunosc personal probabil umplu golurile cu speculații sau atribui cuvintelor tale o altă nuanță/semnificație decît ar fi adevărat.
          2. totuși toți oamenii sunt judecați drept după Biblie, iar acest lucru este just în cel mai mare grad.
          Deci, dacă te-am judecat subiectiv, mă corectez, dar dacă te-am judecat obiectiv (așa cum consider la momentul acesta) nu ai nici o scuză.

          P.P.S. nu am urmărit special să văd cînd/dacă greșești. S-a întîmplat să văd acel comentariu, iar discuția noastră era proaspătă :).

  3. Scriptura ne arata ca, Rugaciunea a lasat0o Dumnezeu pentru a sta In legatura copii Lui Dumnezeu cu El. Rugaciunea are o baza pe care Domnul Isus i-a Invatat pe ucenicii Lui.Apoi, Domnul Isus spune In rugaciunea Lui catre Tatal din Ioan 17 aceste cuvinte;
    Ioan 17; 9. Pentru ei Mă rog. Nu Mă rog pentru lume, ci pentru aceia, pe cari Mi i-ai dat Tu; pentrucă sînt ai Tăi: –

    Apoi, mai spune Domnul Isus si In versetul 20; Şi mă rog nu numai pentru ei, ci şi pentru cei ce vor crede în Mine prin cuvîntul lor.Rugaciunea orcare ar fi ea trebuie sa se Incheie cu ;Faca-se voia Ta.Cat despre oamenii acestei lumi, asta e treaba lui Dumnezeu daca are In vedere sa mantuiasca si pe cine sa mantuiasca.

    Dumnezeu sta la Inaltimea Cerului si se uita peste fii oamenilor.Din acesti fi ai oamenilor alege El pe care sa-i aduca la viata spirituala.Omul fara Dumnezeu orcare ar fi el este mort spiritual.Cuvantul ne arata cum sa ne rugam;Iacov 5;16.Pe cei deafara asa cum am spus, sa-i lasam In mana lui Dumnezeu care Inalta si coboara.

    Sa nu uitam ca orce stapanire vine sau e pusa de Dumnezeu. Si ca, Copii lui Dumnezeu trebuie sa fie supusi acelei stapanir pe care Dumnezeu a Ingaduit-o.Prin rugaciune pentru cei deafara nu vor putea Copii lui Dumnezeu sa Influenteze cursul pe care Dumnezeu Il are In vedere cu privire la lume si la fiecare individ In parte.

Leave a Reply

